crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Vignali, Claudio; Vranešević, Tihomir; Vignali Ryding, Daniella; Vronoti, Peri; Vrontis, Demetris; Pavičić, Jurica; Bunić, Željko.
Retail Fashion Marketing: The Complete Strategic Guide .
Zagreb : Accent Press, 2006 (monografija).

2. Vignali, Claudio; Vignali, Giampaolo; Vranešević, Tihomir; Vrontis, Demitri.
Basic Selling Skills .
London : Delhi : Foxwell & Davies, 2005 (monografija).

3. McDonald, Malcom.
Marketinško planiranje .
Zagreb : Masmedia, 2004 (prijevod).

4. Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio; Vrontis, Demetris.
Upravljanje strateškim marketingom .
Zagreb : Accent Press, 2004 (monografija).

5. Vignaly, Claudio; Vrontis, Demetris; Vranešević, Tihomir.
Marketing Planning, Analysis, Tactics and Strategy .
London : Delhi : Foxwell & Davies, 2003 (monografija).

6. Vranešević, Tihomir; Vignaly, Claudio.
Customer Satisfaction, Research and Management .
London : Delhi : Foxwell & Davies, 2003 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Gianpaolo Vignali.
Mr. Richard Branson & The Aviation Opportunity // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2006. Str. 78-82.

2. Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, Jurica.
Eli's Jungle in Israel // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2006. Str. 62-64.

3. Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, Jurica.
Mr. Hudaverdi Dalkin, Fast Food in Istanbul // International entrepreneurial perspective : businees cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2006. Str. 95-97.

4. Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir.
ALexander Serralta, Tourism Development in Cuba // International Enterpreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2006. Str. 17-30.

5. Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir.
Ben&Jer's Ice Cream Enterprice // International Entrepreneurial Perspective Business Casses / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2006.

6. Dana, Leo Paul; Vignali Ryding, Daniella; Vranešević, Tihomir.
Zena Abebe, African Woman in Israel // International Entrepreneurial Perspective, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2006. Str. 31-33.

7. Tomašević Lišanin, Marija.
Prodaja // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 595.

8. Tomašević Lišanin, Marija.
Planiranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 595.

9. Tomašević Lišanin, Marija.
Organizacija marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 595.

10. Tomašević Lišanin, Marija.
Kontrola marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 595.

11. Tomašević Lišanin Marija; Palić, Mirko.
Distribucija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 595.

12. Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav.
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 595.

13. Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav.
Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje // Marketing / Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 595.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Tomasević-Lisanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, Mirko; Vignali, Gianpaolo.
In serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case. // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB). 3 (2006) , 3-4; 348-365 (članak, znanstveni).

2. Vranešević, Tihomir; Tomašević-Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Vignali, Claudio.
Small retailers' competition against large store chains in Croatia. // International journal of entrepreneurship & small business. 3/4 (2006) ; 447-458 (članak, znanstveni).

3. Palić, M.
Modeli vrednovanja maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 3 (2005) , 1; primljeno za tisak (članak, znanstveni).

4. Lovrinović, Ivan; Benazić, Manuel.
A VAR Anaysis of Monetary Transimission Mechanism in the European Union. // Zagreb international review of economics & business. VII (2004) ; 27-43 (članak, znanstveni).

5. Martinović, M.; Vranešević, Tihomir.
Expanding Agrokor: Ledo's acquisiton of "Baldauf" in Hungary. // International journal of management cases. 7 (2004) , 2; 61-74 (članak, znanstveni).

6. Pavičić, J.; Vranesevic, T.; Lovrinović, I.
Strategic Partnerships in Higher Education - In search for excellence: The case if the University of Zagreb, Graduate School of Economics&Business. // International journal of management cases. 7 (2004) , 2; 30-43 (članak, znanstveni).

7. Tomašević Lišanin, Marija.
Pregovaranje - poslovni proces koji dodaje vrijednost. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 2 (2004) , 1; 143-158 (članak, znanstveni). URL link to work

8. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, M.
Upravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: teorijsko-praktični aspekti. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 16 (2004) , 17-28; Prihvaćeno za objavu (članak, znanstveni).

9. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko.
Marketinški doprinos približavanju Hrvatske Europskoj uniji u području zaštite okoliša i gospodarenja otpadom. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 55 (2004) , 5-6; 436-455 (članak, znanstveni).

10. Tomasevic Lisanin, M.; Lovrinovic, I.; Bojčeta, D.
Erste&Steiermarkische bank's acquisiton of Riječka banka. // International journal of management cases. 7 (2004) , 2; 43-61 (članak, znanstveni).

11. Tomasevic Lisanin, M.; Vranesevic, T.; Palić, M.
Acquisition in the print media sector: the case of Austrian "Styria Medien and Croatian "Večernji list". // International journal of management cases. 7 (2004) , 2; 15-30 (članak, znanstveni).

12. Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav.
CBA-Association of retail dealers as one of the possible ways of defence from large store chains. // International journal of management cases. 7 (2004) , 2; 98-107 (članak, znanstveni).

13. Lovrinović, Ivan; Ivanov, Marijana.
Novac i gospodarska aktivnost. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 3 (2003) ; 00-00 (članak, znanstveni).

14. Vranešević, Tihomir; Marušić, Mira.
Mjerenje vrijednosti marke. // Biochemia medica. 1 (2003) , 1; 129-148 (članak, znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Tomašević Lišanin, Marija.
Financijski marketing - komunikacija ili više od toga. // Marketing.UP. 2004 (2004) , 15; 48-52 (članak, stručni).

2. Tomašević Lišanin, Marija.
Lica i naličja mrežnog marketinga. // Poslovni magazin. 2003 (2003) , 1/2003; 28-30 (članak, stručni).

3. Tomašević Lišanin, Marija.
Telefonska prodaja. // Marketing.UP. 2002 (2002) , 8; 6-12 (članak, stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Tomašević Lišanin, Marija; Jakovčević, Drago; Palić, Mirko.
"Distribution of Financial Services through Post Office Network" // Conference Proceedings: The 3rd International Customer Behavior and Retailing Research Conference – ; CIRCLE / Vranesevic, Tihomir ; Vignali, Claudio (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2006. 243-260 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Lovrinović, Ivan; Benazić, Manuel.
Specific Fetures od monetary transmission in the Republic of Croatia with regard to the EU // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Tomašević Lišanin M.; Palić, M.
Challenges in distribution of financial services in Croatia // Conference Proceedings of 2nd International Conference on Consumer Behaviour and Retailing Research / Kaufman, Rudriger (ur.).
Vaduz : Verlag Dr. Kovač, 2005. 173-189 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Jakovčević, Drago; Lovrinović, Ivan.
The Impact of the Saving Portfolio Structure on Insurance Companies // 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Mikrorad, 2004. 71 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Lovrinović, Ivan; Jakovčević, Drago; Ivanov, Marijana.
Crowding Out Effect vs. Financial Diversification - Case of Croatia // Review of Business Research, Vol. 2., No.2., 2004, Publication of The international Journal of Business and Economics / Bhavesh, M. ; Patell (ur.).
Turlock (CA) : The international Journal of Business and Economics, 2004. 84-93 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Tomašević Lišanin, Marija.
Different Aproaches to Sales Force Management in Transitional Contex - Empirical Evidence // Second International Coference of the Faculty of Economics in Sarajevo, ICES 2003 / Stojanov, Dragoljub ; Ćulahović, Besim (ur.).
Sarajevo : Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2004. 641-659 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Tomašević Lišanin, Marija.
Non-financial Issues of Mergers and Acquisitions: Cases from Croatian Banking Sector // The Business Review, Cambridge, Journal of American Academy of Business, The Global Business and Finance FOrum, Vol. 1., No.2, July 2004.
Los Angeles (CA) : The Business Review, Cambridge, 2004. 231-238 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Tomašević Lišanin, Marija; Jakovčević, Drago; Palić, Mirko.
Importance of Corporate Communications in Mergers and Aquisitons: Theoretical Background and Empirical Evidence from Croatian Banking Sector // 2nd International Conference: An Enterprise Odyessey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Mikrorad, 2004. 267 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Tomašević Lišanin, Marija; Jakovčević, Drago; Palić, Mirko.
Importance of Corporate Communications in Mergers and Aquisitons: Theoretical Background and Empirical Evidence from Croatian Banking Sector // 2nd International Conference: An Enterprise Odyessey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Mikrorad, 2004. 267 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Tomašević Lišanin, Marija; Lovrinović, Ivan.
Developing Selling Function in Croatian Banks: A Conceptual Framework // 2nd International Conference An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Graduate School of Economics & Business, University of Zagreb, Mikrorad, Zagreb, 2004. 266 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Vranešević, Tihomir; Manidć, Miroslav.
Customers as Element of the Contemporary Marketing // 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. 269 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Tomašević Lišanin, Marija; Najdanović, Zoran.
Retail Bank Selection Criteria in Republic of Croatia // International Conference An Enterprice Odyssey "Economics and Business in the New Millennium 2002" : proceedings / Sharma, Soumitra ; Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Graduate School of Economics and Business, University of Zagreb, 2002. 1870-1880 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Lovrinović, Ivan; Ivanov, Marijana.
Aktivna ili pasivna monetarna politika za Hrvatsku? // Zbornik radova sa skupa Društva ekonomista Hrvatske / Mlinarević, Mladen (ur.).
Zagreb, 2005. 22-37 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).

2. Tomasevic-Lisanin, Marija; Lovrinovic, Ivan; Palic, Mirko.
"Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru“ /Oportunities and chalenges of key account management in financial sector // Marketinške paradigme za 21. stoljeće, XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing CROMAR / Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. 33-35 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Tomašević Lišanin, M.; Lovrinović, I.; Palić, M.
Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru // "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005. / Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Vranešević, T.; Mandić, M.
Marka kao element opstanka na tržištu // Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005..
(predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Pavičić, Jurica.
Marketing Research for the Brand Management – theoretical framework with the practical implications // CD zapis.
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Vranešević, Tihomir; Mandić, M.; Pavičić, J.
Customers as the greatest asset of a company // 1st International Conference for Retailing & Consumer Behaviour Research, Leeds Metropolitan University / Vignaly, Claudio (ur.).
Leeds : Leeds Metropolitan University, 2004. 9 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Vranesevic, T.; Dvorski, S.; Tipurić, D.
Customer Oreintation as a Term of Reference for the "New Economy" // Business Execellence: Performance Measures, Benchmarking and Best Practices in New Economy / Putnik, G. ; Gunesekaran, A. (ur.).
Braga : Vila Nova de Gaia, 2003. 317-320 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Lovrinović, Ivan; Ivanov, Marijana; Kordić, Gordana.
Anchor based Monetary Policies in Transition Countries // 10 th international conference, Thessaloniki, 11/2006,.
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Lovrinović, Ivan.
Izazovi monetarne politike u procesu priključenja EU // .
(predavanje,domaća recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Palić, M.
Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 05.05. 2005, 207 str. Voditelj: Tomaševiić Lišanin, M..

2. Palić, Mirko.
Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 16.05. 2005., 207 str. Voditelj: Tomašević-Lišanin, Marija.

3. Grdović, Ljubica.
Upravljanje markom u bankarstvu / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2004, 100 str. Voditelj: Tihomir Vranešević.

4. Juričan, Sanja.
Kanali distribucije usluga stambenih štedionica na hrvatskih usluga / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 23.11. 2004., 94 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.

5. Kvesić, Trpimir.
Važnost i poslovna opravdanost uvođenja CRM-a u hrvatskim financijskim institucijama / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2004, 153 str. Voditelj: Tihomir Vranešević.

6. Ruža, Darko.
Upravljanje zadovoljstvom klijenata u kartičnom poslovanju / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 01.03. 2004, 103 str. Voditelj: Vranešević, Tihomir.

7. Bajt Đurđević, Branka.
Direktna prodaja i mrežni marketing u sustavu suvremene prodaje / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2002, 162 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.

8. Junačko, Anamarija.
Upravljanje marketingom u osiguranju / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2002, 95 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. Buljbašić, Sandra.
Marketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 15.05. 2006., 48 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

2. Prpić, Ivan.
Distribucija osiguranja na primjeru Croatia Osiguranja / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 20.09. 2006., 54 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

3. Radić, Marija.
Osobna prodaja financijskih usluga na primjeru Raiffeisenbank / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.07. 2006., 47 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

4. Šipek-Glavač, Nikolina.
Elementi uspješne prodajne prezentacije na primjeru Croatia osiguranja / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 25.01. 2006., 48 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

5. Vidaković, Anita.
Marketinški miks bankarskih usluga na primjeru Hypo Alpe Adria Bank / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 15.04. 2006., 52 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

6. Vrljić, Andrijana.
Motivacija prodajnog osoblja na primjeru Uniqua osiguranja / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 20.10. 2005., 48 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

7. Janjić, Ivana.
Krizno komuniciranje na primjeru Riječke banke / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2004, 51 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.

8. Marinović, Iva.
Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2004, 45 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

9. Pavlinić, David.
Marketing miks bankarskih usluga (na primjeru Erste&Steiremerkishe bank) / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2004, 47 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.

10. Živčnjak, Marko.
Komunikacija u prodaji na primjeru Privredne banke Zagreb / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2004, 40 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.

11. Cindrić, Irena.
Konkurentske strategije u bankarstvu / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2003, 44 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.

12. Kovačec, Željka.
Prodaja životnog osiguranja na primjeru osiguravajućeg društva "Croatia osiguranje" / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2003., 69 str. Voditelj: Prof. dr. Marija Tomašević Lišanin.

13. Luketić, Lorna.
Osobna prodaja kao element marketing miksa u osiguravajućem društvu - primjer Basler osiguranja / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2003, 44 str. Voditelj: Tomašević Lišanin Marija.

14. Mađor, Tadeja.
Primjena psihologije u marketingu s osvrtom na bankarski sektor / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2003, 36 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

15. Peršinec, Ivana.
Direktna prodaja i multi-level marketing na primjeru agencija u osiguranju / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2003., 36 str. Voditelj: Marija Tomašević Lišanin.

16. Jularić, Kristijan.
Organizacija prodaje na primjeru Raifeisenbank, Austria, d.d. Zagreb / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, nepoznato 2002, 48 str. Voditelj: Tomašević, Lišanin Marija.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4