Statistički mjerni instrumenti:konstrukcija i prilagodba poduzetničkoj ekonomiji (010-0101195-1035)
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
1. Olson, Josephine E.; Frieze, Irene H.; Wall, Sally; Zdaniuk, Bozena; Ferligoj, Anuška; Kogovšek, Tina; Horvat, Jasna; Šarlija, Nataša; Jarošová, Eva; Pauknerová, Daniela; Nguyen Luu, Lan Anh; Kovacs, Mò nika; Miluska, Jolanta; Orgocka, Aida; Erokhina, Ludmila; Mitina, Olga V.; Popova, Ludmila V.; Petkevičiū tė , Nijolė ; Pejic-Bach, Mirjana; Kubušová, Slavka; Rus Makovec, Maja.
Beliefs in Equality for Women and Men as Related to Economic Factors in Central and Eastern Europe and the United States. // Sex Roles. 56 (2007) , 5-6; 297-308 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Leko Šimić, Mirna; Štimac, Helena.
Corporate social responsibility: Croatian controversies // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 1-17 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Ham, Marija; Forjan, Josipa.
Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 225-241 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Leko Šimić, Mirna; Štimac, Helena.
CSR : Croatian consumers' response // Regulation and Best Practices in Public and Nonprofit Marketing : 9th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing : proceedings / Matei, L. ; Dinu, T. (ur.).
Bukurešt : National School of Political Studies and Public Administration, Faculty of Public Administration, 2010. 365-373 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Mijoč, Josipa; Horniš, Marija; Tomašević, Nives; Horvat, Jasna.
Book as a Souvenir: Partnership between Tourism Potentials, Cultural Identity Promotion and Publisher's Profits // 3rd International Scientific Conference: Tourism and Quality of Life / Lazanski, Tadeja Jere (ur.).
Portorož : Založba Turistica, Fakulteta za turistične študije Portorož, Univerza na Primorskem, 2010. 296-307 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Štimac, Helena; Leko Šimić, Mirna.
Impact of study motives and perceived education service quality on study success: A cross-cultural research // Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Bauer, A., Agardi, I. (ur.).
Budimpešta : Corvinus University of Budapest ; Marketing and Media Institute, 2010. 300-306 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Bašan, Lorena.
Factor analysis of hotel guests perceptions: a
conceptual and empirical research // zbornik konferencije.
231-240 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Avelini Holjevac, Ivanka; Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Customer satisfaction measurement in hotel industry: Content analysis study // 4th International Scientific Conference "Planning for the future learning from the past: Contemporary Developments in Tourism, Travel & Hospitality".
Rodos : University of Aegean, 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
8. Horniš, Marija; Forjan, Josipa; Horvat, Jasna.
Establishing Online Dialogue in Teaching Statistics // Proceedings of the ITI 2009 / Luzar-Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb : Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2009. 385-390 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
9. Leko Šimić, Mirna; Čarapić, Helena.
Corporate Social Responsibility in Croatia: Nonprofit Activities for Profitable Goals // New Approaches in Public and Nonprofit Marketing Research and Practice / Alves, Helena (ur.).
Valencia : Universitat de valencia, Facultat d'Economia, 2009. 1-9 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
10. Ham, Marija; Forjan, Josipa; Frajman-Jakšić Anita.
Measuring consumer environmental responsibility // 4th International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship Proceedings: Book of Abstracts & CD ROM with full papers / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 1448-1459 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
11. Leko Šimić, Mirna; Ivančić, Ivana.
Marketing concept implementation as an innovative approach to education system improvement in Croatia // International Innovation Conference for Co-operation Development / Janos Fojtik (ur.).
Pečuh : Faculty of Business and Economics of University of Pecs, 2008. 143-151 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
12. Marijanović, Goran; Crnković, Boris; Ćućić, Dražen.
Tourism as a Possible Key Economic Force in the Republic of Croatia // 4th International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 193-203 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
13. Leko Šimić, Mirna; Čarapić, Helena.
A research of Business school service quality in Croatia: An entrepreneurial approach needed // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
14. Horvat, Jasna; Leko-Šimić, Mirna; Forjan, Josipa.
Izvoz i izvozne performanse hrvatskih poduzeća // Wie real ist ein Europa der zwei Geschwindigkeiten? / Marijanović, Goran ; Wentzel, Dirk (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. 45-60 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
15. Horvat, Jasna; Marijanović, Goran; Forjan, Josipa.
Measuring the Perception of Integration Processes – A Comparative Study of Students' Opinions // 6th International Conference Economic integration, competition and cooperation.
Opatija, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
16. Leko Šimić, Mirna; Čarapić, Helena.
Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja // XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings.
Rijeka, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
17. Leko Šimić, Mirna; Horvat, Jasna; Forjan, Josipa.
Entrepreneurial Characteristics of Croatian Exporters // Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split : Faculty of Economics in Split, 2007. 183-185 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
18. Marijanović, Goran; Škaro, Julija; Ćućić, Dražen.
Regional integration in South-East Europe // Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 282-286 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
19. Penavin, Stipan; Marjanović, Goran; Dabić, Stanko.
Transformationlaender - Subjekte oder Objekte der Europaeischen Integrationen // XXVII. Wissenschaftliches Symposium "Wie ist ein Europa der zwei Geschwindigkeiten?" / Marijanović, Goran ; Wentzel Dirk (ur.).
Osijek : Fachhochschule Pforzheim, 2007. 101-110 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Ricl, Jesenka; Leko Šimić, Mirna.
Kulturni identitet vs. globalizacija - trans moderni kulturni turizam // Kultura, identitet, društvo - europski realiteti / Brekalo, Miljenko ; Žužul, Ivana (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J. Stroosmayera - Odjel za kulturologiju, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar Zagreb, 2013. (predavanje,domaća recenzija,sažetak).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
1. Leko Šimić, Mirna; Oberman Peterka, Sunčica, Delić, Anamarija.
Innovativeness and national competitiveness – a comparison of Croatia and Germany // 34th Scientific Symposium Osijek - Pforzheim: Competitiveness - a success factor of companies and countries.
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. (predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
2. Leko Šimić, Mirna; Štimac, Helena.
Image ruralnog turizma Osječko-baranjske županije // .
(predavanje,domaća recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
|