crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Doolan, Karin.
Kojega su roda čitanke iz književnosti? .
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2008 (autorske knjige).

2. Bežen, Ante.
Metodički pristup književnosti i medijskoj kulturi u drugom, trećem i četvrtom razredu osnovne škole .
Zagreb : Profil International, 2003 (priručnik).

3. Bežen, Ante.
Metodički pristup početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku .
Zagreb : Profil International, 2002 (priručnik).

4. Duerr, K.; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Fereira Martins, I.
Učenje za demokratsko građanstvo u Europi .
Zagreb : Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2002 (studija).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 (zbornik).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Baranović, Branislava.
Društvo znanja i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006. Str. 15-44.

2. Baranović, Branislava.
Nastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006. Str. 107-179.

3. Domazet, Mladen.
Znanje i kurikulum // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006. Str. 45-86.

4. Jokić, Boris.
Cilj i metodologija istrazivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: razlicite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006. Str. 89-105.

5. Marušić, Iris.
Nastavni program iz perspektive učenika // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006. Str. 181-218.

6. Marušić, Iris.
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006. Str. 219-257.

7. Puzić, Saša.
Decentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola: uloga ravnatelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006. Str. 259-299.

8. Bežen, Ante.
Što je (aktualni) katalog znanja? // Škola i obilježja hrvatske nacionalnosti : jezik, povijest, kultura, vjera / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2005. Str. 115-134.

9. Mesić, Milan; Baranović, Branislava.
National Minority Education in Croatia // Ethnicity and Educational Policies in South Eastern Europe / Genov, Nikolai (ur.).
Berlin : Sofija : Friedrich-Ebert-Stiftung ; Free University of Berlin, 2005.

10. Baranović, Branislava.
O nekim teorijsko-metodološkim pitanjima sociologije obrazovanja // Temeljne edukacijske znanosti i metodike nastave / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb : Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske ; Profil International, 2004.. Str. 49-55..

11. Bežen, Ante.
Lička ikavica- nesuđeni hrvatski književni jezik // Ričnik ličke ikavice / Čuljat, Marko (ur.).
Gospić : Lik@ press, 2004. Str. 317.

12. Bežen, Ante.
Put do izvrsnog udžbenika // Udžbenik i virtualno okruženje / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2004. Str. 208.

13. Turković, Vera.
Dinamika transformacije hrvatskog sustava visokog obrazovanja s obzirom na socio/kulturne ekonomske prilike // Towards the European University Networks / Hrvatsko Austrijsko društvo (ur.).
Zagreb : Hrvatsko-austrijsko društvo, 2004. Str. 173.

14. Bežen, Ante.
Destruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu // Zbornik radova 4. sabora hrvatskih pedagoga : Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. Str. 632.

15. Bežen, Ante.
Šime Starčević : pisac udžbenika hrvatskoga jezika // Lika i Ličani u hrvatskom jezikoslovlju / Samardžija, Marko (ur.).
Zagreb : Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2003. Str. 192.

16. Bežen, Ante.
Metodička načela u oblikovanju udžbenika književnosti // Zborniku Ivana Mimice / Bjelanović, Živko i Pilić, Šime (ur.).
Split : Visoka učiteljska škola u Splitu, 2003. Str. 280.

17. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Peace and peace education: A long lasting search for global solution // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster : New York (NY) : München : Berlin : Waxmann, 2003. Str. 355.

18. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Human rights and nonviolence: Peace education in Croatia. // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster : New York (NY) : München : Berlin : Waxmann, 2003. Str. 355.

19. Baranović, Branislava.
What youth thinks about education // Youth and Transition in Croatia / Ilišin, Vlasta ; Radin, Furio (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja ; Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 2002. Str. 205-221.

20. Baranović, Branislava.
National relation of Croatian youth in the period of transition // Flying over or Falling through the Cracks? Young People in the Risk Society / Tivadar, Blanka ; Mrvar, Polona (ur.).
Ljubljana : Ministry of Education, Science and Sport of the Republic of Slovenia, 2002. Str. 47-52.
Vrh
 
  Ostali radovi u CC časopisima
 

1. Marušić, Iris.
Suvremeni pristupi međukluturalnim istraživanjima ličnosti. // Društvena istraživanja. 4-5 (2002) , 60-61; 533-551 (pregledni rad, ostalo).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, Marina.
O aspektima školske klime u osnovnim školama u Hrvatskoj. // Sociologija sela : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja. 44 (2006) , 174(4); 485-504 (članak, znanstveni). URL link to work

2. Baranović, Branislava.
Osnovni smjerovi razvoja i metodologija izrade nacionalnog kurikuluma za obvezno obrazovanje. // Metodika. 6 (2005) , 10; 22-43 (pregledni rad, znanstveni).

3. Puzić, Saša; Batarelo, Ivana; Hoblaj, Petra.
Vođenje škole u decentraliziranom sustavu. // Napredak (Zagreb). 146 (2005) , 3; 328-338 (članak, znanstveni).

4. Baranović, Branislava; Jokić, Boris.
Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti. // Povijest u nastavi. 2 (2004) , 4; 384-406 (članak, znanstveni).

5. Bežen, Ante.
Sintetičke metode u nastavi početnog čitanja i pisanja (kritički povijesni pregled). // Metodika. 5 (2004) , 8; 32-46 (članak, znanstveni).

6. Puzić, Saša.
Multikulturalizam i izazovi posttradicionalne pluralizacije. // Politička misao : Croatian Political Science Review. 41 (2004) , 4; 59-71 (članak, znanstveni).

7. Katunarić, Vjeran.
Od distinkcije prema srodnosti: model "Nacionalne kulture" Geerta Hofstedea. // Pedagogijska istraživanja. 1 (2003) , 1; 25-40 (članak, znanstveni).

8. Bežen, Ante.
Razdoblja u razvoju metodike hrvatskoga jezika. // Metodika. 3 (2002) , 4; 7-25 (članak, znanstveni).

9. Bežen, Ante.
Udžbenik književnosti kao književnoznanstveno, metodičko i društveno pitanje. // Napredak (Zagreb). 143 (2002) , 1; 60-70 (članak, znanstveni).

10. Turković, Vera.
Europski identitet i visoko obrazovanje. // Napredak (Zagreb). 143 (2002) , 2; 157-167 (pregledni rad, znanstveni).

11. Turković, Vera.
Proces integracije i deintegracije u europskoj umjetnosti. // Culturelink : Network of Networks for Research and Cooperation in Cultural Development. 13 (2002) , 38; 133-140 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Bežen, Ante.
Duhovi izvori i simbolika VILE VELEBITA. // Lička revija. 5 (2005) ; 112-122 (članak, stručni).

2. Puzić, Saša.
Selektivna bibliografija na temu multi/interkulturalizma. // Povijest u nastavi. 2 (2005) , 6; 165-181 (bibliografija, stručni).

3. Bežen, Ante.
Stavovi učitelja o udžbenicima i udžbeničkoj politici. // Napredak (Zagreb). 144 (2003) , 1; 66-80 (članak, stručni).

4. Domazet, Mladen.
Timothy Williamson: Knowledge and its Limits. // Croatian Journal of Philosophy. VII (2003) ; 101-107 (prikaz, ostalo). prilozen text rada

5. Bežen, Ante.
Nacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole. // Napredak (Zagreb). 143 (2002) , 4; 414-430 (članak, stručni).

6. Hoblaj, Petra.
Djeca i mediji - Uloga medija u svakodnevnom životu djece. // Medijska istraživanja. 8 (2002) , 2; 110-113 (prikaz, stručni).

7. Hoblaj, Petra.
Mladi uoči trećeg milenija. // Medijska istraživanja. 8 (2002) , 2; 106-110 (prikaz, stručni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Domazet, Mladen.
Prirodoslovlje // .
(plenarno predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).
Vrh
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Turković, Vera.
Dinamika implementacije bolonjskih ciljeva na Sveučilištu u Zagrebu // Development and Implementation of Quality Assurance System in Higher Education / Helena Jasna Mencer (ur.).
Dubrovnik : Centre for Advanced Academic Studies, 2003. 126-128 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Turković, Vera.
Dinamika razvoja sustava osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju s obzirom na društveno-kulturno-ekonomsku situaciju u Hrvatskoj // European Experience with Quality Assurance System in Higher Education / Helena Jasna mencer (ur.).
Split : Sveučilište u Splitu, 2002. 7-15 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Domazet, Mladen.
Philosophical Issues in Educational Transmission of Contemporary Scientific Knowledge // Philosophy bridging civilizations and cultures - Universal, Regional, National Values in United Europe, Proceedings of the XXIV Varna International Philosophical School 01 - 03 June 2006 / S. Kaneva (ur.).
Sofija : Bugarska akademija znanosti, 2008. 287-297 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Marušić, Iris.
Teacher support and students' perception of school subjects // 15th Psychology days in Zadar Book of Selected Proceedings / Čubrls-Adorić, Vera (ur.).
Zadar : University of zadar, 2007. 233-246 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Baranović, Branislava.
Attitudes of Croatian Youth towards Human Rights as an Integral Part of a Democrat Political Culture // Towards Non-violence and Dialogue Culture in South East Europe / Mitev, Petar-Emil ; Riordan, James (ur.).
Sofija : "Ivan Hadjiysky" Institute for Social Values and Structures, 2004. 29-46. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Turković, Vera.
Dynamics of the Transformation Process in Croatian Higher Education System Considering the Socio/Cultural/Economic Situation // 2. Croatian-Austrian Science Days: Towards the European University Networks &#8211 ; trends and Challenges in Higher Education.
Zagreb : Hrvatsko-austrijsko društvo, 2002. 35-36 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Bežen, Ante.
Metodika u obrazovanju učitelja // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika.
Rijeka, 2005. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Domazet, Mladen.
Kvantna mehanika : znanje o kvantnom svijetu // Filozofija znanost(i) / Arnautović, S. ; Kutleša, S. (ur.).
Sarajevo : Zagreb : Filozofsko društvo Theoria ; Matica hrvatska- odjel za filozofiju, 2006. 111-134 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

2. Bežen, Ante.
Ekološki odgoj i kroatistika // Ekologija u odgoju i obrazovanju / Golac, Stipe (ur.).
Gospić : Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2004. 90-102 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Baranović, Branislava; Puzić, Saša.
Changing the National Curriculum for Compulsory Education in Croatia - The Current State and Developments // The Second World Curriculum Studies Conference, Curriculum as an International Conversation.
Tampere : University of Tampere, Department of Teacher Education, 2006. 23-24. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Marušić, Iris.
Podrška nastavnika i učenička percepcija školskih predmeta // XV Dani psihologije u Zadru / Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Zvjezdan Penezić, Anita Vulić-Prtorić (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2006. 100 (predavanje,sažetak,znanstveni).

3. Marušić, Iris; Batarelo, Ivana.
Participation in Bullying Awareness Program and Pupils' Recognition of Various Manifestations of Bullying Occurrence // Transforming knowledge : European Conference in Educational Research 2006 : programme.
Ženeva, 2006. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

4. Pavin, Tea; Marušić, Iris.
Nasilje u školi: razlike u samoiskazima između djevojčica i dječaka // 17. Dani Zorana i Ramira Bujasa / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2006. 81 (predavanje,sažetak,znanstveni).

5. Baranović, Branislava; Domazet, Mladen.
Croatian National Curriculum for Compulsory Education from Teachers' perspective // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Baranović, Branislava.
Towards a new national curriculum for compulsory education in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Baranović, Branislava; Hoblaj, Petra.
Gender Inequalities in Education system in Croatia // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Baranović, Branislava; Batarelo, Ivana : Marušić, Iris.
Information and communication technology use in Croatian schools: Focus on teachers and school principals // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 946 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Batarelo, Ivana; Marušić, Iris; Baranović, Branislava.
Teacher's and student's congruence in perception of teaching activities and school subjects // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 965 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Marušić, Iris.
Učenička percepcija pojedinih predmeta: uloga socio-demografskih varijabli i školskog uspjeha // 17. Dani ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb : Odsjek za spihologiju, Filozofski fakultet, 2005. 73 (predavanje,sažetak,znanstveni).

11. Marušić, Iris; Baranović, Branislava; Batarelo, Ivana.
The use of information technology and gender: A survey of 8th grade students in Croatia // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 292 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

12. Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka.
Evaluation of subject curricula - State of primary education in Croatia from the perspective of teachers and pupils // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).

13. Jokić, Boris; Ristić-Dedić, Zrinka.
Evaluacija predmetnih kurikuluma - Stanje osnovnog skolstva u Republici Hrvatskoj iz perspektive nastavnika i ucenika // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

14. Jokić, Boris; Ristić-Dedić, Zrinka.
Vjeronauk u hrvatskim osnovnim skolama // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

15. Jokić, Boris.
Presence of some psychosocial areas of pupils' development in the current subject curricula in compulsory education in Croatia // 7th conference of EARLI's JURE, Istanbul, Tukey ; Book of abstracts / Fatma Mizikaci (ur.).
Istanbul : University of Bahcesehir, 2004. 52-53 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

16. Jokić, Boris; Marušić, Iris.
Strah od škole : spolne, dobne i razlike ovisne o tipu škole // Međunarodni znanstveno-stručni skup "XIV Dani psihologije u Zadru" / Vera Ćubela Adorić, Ilija Manenica, Zvjezdan Penezić (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2004. 65-65 (predavanje,sažetak,znanstveni).

17. Kamenov, Željka; Jelić, Margareta; Marušić, Iris.
Jesu li za našu privrženost partnerima važne naše osobine ličnosti? // XIV. Dani psihologije u Zadru.
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2004. 68 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

18. Baranović, Branislava.
Evaluation of Syllabi and Development of Curriculum Model for Compulsory Education in Croatia // Integration for impact: Sharing best practice in education.
British Council Croatia, 2003. 62 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

19. Batarelo, Ivana; Andrews, Sandra.
Universal accessibility and online educational journals: A status report // American Educational Research Association Conference Proceedings.
Chicago (IL), 2003. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

20. Batarelo, Ivana; Nevin, Ann.
Special education teachers' perceptions on special education technology use in high school setting // American Educational Research Association Conference Proceedings.
Chicago (IL), 2003. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

21. Marušić, Iris; Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka.
Percepcija stanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj - pogled nastavnika i učenika // Psihologija u poboljšanju kvalitete življenja.
Zadar : Naklada Slap, 2003. 30 (predavanje,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Baranović, Branislava.
Knowledge based society and curriculum development // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Domazet, Mladen; Doolan, Karin.
Who Owns Knowledge Transformation? - The case of Croatian Secondary School Political Knowledge // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad).

3. Domazet, Mladen.
Feeling in private // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Domazet, Mladen.
No Private Emotions: communal aspect of rationality of emotions // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

5. Domazet, Mladen.
Kvantna fizika kao principna teorija (pouke kvantne informacijske teorije) // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

6. Domazet, Mladen.
Prostor, vrijeme i "istinsko" gibanje u prirodnoj filozofiji Frane Petrića // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

7. Batarelo, Ivana; Baranović, Branislava.
Current state of teachers' use of technology in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

8. Hoblaj, Petra.
Religija i seksualnost : katolička crkva, seksualnost mladih i seksualna edukacija u Hrvatskoj // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,stručni).

9. Baranović, Branislava.
Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti : rezultati istraživanja // .
(predavanje,domaća recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni). URL link to work

10. Baranović, Branislava.
Is the national curriculum a base for intercultural education in compulsory schools in Croatia? // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

11. Hoblaj, Petra.
Tradicija i integracija - pitanje odgoja i obrazovanja Roma // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

12. Hoblaj, Petra.
Interkulturalizam ili marginalizacija? Pitanje hrvatskog modela obrazovanja romske zajednice u Hrvatskoj // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Jokić, Boris.
Religious Education in Croatia: A case to be opened / magistarski rad.
Cambridge, England : Faculty of Education, 20.08. 2005, 88 str. Voditelj: Dr. Linda Hargreaves.

2. Puzić, Saša.
Interkulturalizam u posttradicionalnom društvu / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 15.10. 2003., 109 str. Voditelj: Katunarić, Vjeran.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Baranović, Branislava; Domazet, Mladen; Hoblaj, Petra; Jokić, Boris; Jurko, Svetlana; Marušić, Iris; Puzić, Saša.
Evaluacija nastavnih programa i razvoj modela kurkuluma za obavezno obrazovanje u Hrvatskoj, 2004. (elaborat/studija).

2. Hoblaj, Petra.
Romi u široj Europi: Izazovi za budućnost, 2004. (elaborat/studija).

3. Flego, Gvozden; Vidaković, Ivan; Kunst, Boris; Rukavina, Daniel; Baranović, Branislava; Domazet, Mladen; Jurlin, Krešimir; Crnković-Pozaić, Sanja; Šešelj, Zlatko.
Obrazovanje za rast i razvoj, 2003. (elaborat/studija). URL link to work
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4