|
|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
1. Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Doolan, Karin.
Kojega su roda čitanke iz književnosti?
.
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2008 (autorske knjige).
|
2. Bežen, Ante.
Metodički pristup književnosti i medijskoj kulturi u drugom, trećem i četvrtom razredu osnovne škole
.
Zagreb : Profil International, 2003 (priručnik).
|
3. Bežen, Ante.
Metodički pristup početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku
.
Zagreb : Profil International, 2002 (priručnik).
|
4. Duerr, K.; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Fereira Martins, I.
Učenje za demokratsko građanstvo u Europi
.
Zagreb : Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2002 (studija).
|
|
|
|
|
|
Uredničke knjige
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Baranović, Branislava.
Društvo znanja i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006.
Str. 15-44.
|
2. Baranović, Branislava.
Nastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006.
Str. 107-179.
|
3. Domazet, Mladen.
Znanje i kurikulum // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006.
Str. 45-86.
|
4. Jokić, Boris.
Cilj i metodologija istrazivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: razlicite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006.
Str. 89-105.
|
5. Marušić, Iris.
Nastavni program iz perspektive učenika // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006.
Str. 181-218.
|
6. Marušić, Iris.
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006.
Str. 219-257.
|
7. Puzić, Saša.
Decentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola: uloga ravnatelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006.
Str. 259-299.
|
8. Bežen, Ante.
Što je (aktualni) katalog znanja? // Škola i obilježja hrvatske nacionalnosti : jezik, povijest, kultura, vjera / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2005.
Str. 115-134.
|
9. Mesić, Milan; Baranović, Branislava.
National Minority Education in Croatia // Ethnicity and Educational Policies in South Eastern Europe / Genov, Nikolai (ur.).
Berlin : Sofija : Friedrich-Ebert-Stiftung ; Free University of Berlin, 2005.
|
10. Baranović, Branislava.
O nekim teorijsko-metodološkim pitanjima sociologije obrazovanja // Temeljne edukacijske znanosti i metodike nastave / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb : Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske ; Profil International, 2004..
Str. 49-55..
|
11. Bežen, Ante.
Lička ikavica- nesuđeni hrvatski književni jezik // Ričnik ličke ikavice / Čuljat, Marko (ur.).
Gospić : Lik@ press, 2004.
Str. 317.
|
12. Bežen, Ante.
Put do izvrsnog udžbenika // Udžbenik i virtualno okruženje / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2004.
Str. 208.
|
13. Turković, Vera.
Dinamika transformacije hrvatskog sustava visokog obrazovanja s obzirom na socio/kulturne ekonomske prilike // Towards the European University Networks / Hrvatsko Austrijsko društvo (ur.).
Zagreb : Hrvatsko-austrijsko društvo, 2004.
Str. 173.
|
14. Bežen, Ante.
Destruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu // Zbornik radova 4. sabora hrvatskih pedagoga : Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003.
Str. 632.
|
15. Bežen, Ante.
Šime Starčević : pisac udžbenika hrvatskoga jezika // Lika i Ličani u hrvatskom jezikoslovlju / Samardžija, Marko (ur.).
Zagreb : Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2003.
Str. 192.
|
16. Bežen, Ante.
Metodička načela u oblikovanju udžbenika književnosti // Zborniku Ivana Mimice / Bjelanović, Živko i Pilić, Šime (ur.).
Split : Visoka učiteljska škola u Splitu, 2003.
Str. 280.
|
17. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Peace and peace education: A long lasting search for global solution // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster : New York (NY) : München : Berlin : Waxmann, 2003.
Str. 355.
|
18. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Human rights and nonviolence: Peace education in Croatia. // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster : New York (NY) : München : Berlin : Waxmann, 2003.
Str. 355.
|
19. Baranović, Branislava.
What youth thinks about education // Youth and Transition in Croatia / Ilišin, Vlasta ; Radin, Furio (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja ; Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 2002.
Str. 205-221.
|
20. Baranović, Branislava.
National relation of Croatian youth in the period of transition // Flying over or Falling through the Cracks? Young People in the Risk Society / Tivadar, Blanka ; Mrvar, Polona (ur.).
Ljubljana : Ministry of Education, Science and Sport of the Republic of Slovenia, 2002.
Str. 47-52.
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u CC časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, Marina.
O aspektima školske klime u osnovnim školama u Hrvatskoj. // Sociologija sela : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja. 44 (2006) , 174(4); 485-504 (članak, znanstveni).
|
2. Baranović, Branislava.
Osnovni smjerovi razvoja i metodologija izrade nacionalnog kurikuluma za obvezno obrazovanje. // Metodika. 6 (2005) , 10; 22-43 (pregledni rad, znanstveni).
|
3. Puzić, Saša; Batarelo, Ivana; Hoblaj, Petra.
Vođenje škole u decentraliziranom sustavu. // Napredak (Zagreb). 146 (2005) , 3; 328-338 (članak, znanstveni).
|
4. Baranović, Branislava; Jokić, Boris.
Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti. // Povijest u nastavi. 2 (2004) , 4; 384-406 (članak, znanstveni).
|
5. Bežen, Ante.
Sintetičke metode u nastavi početnog čitanja i pisanja (kritički povijesni pregled). // Metodika. 5 (2004) , 8; 32-46 (članak, znanstveni).
|
6. Puzić, Saša.
Multikulturalizam i izazovi posttradicionalne pluralizacije. // Politička misao : Croatian Political Science Review. 41 (2004) , 4; 59-71 (članak, znanstveni).
|
7. Katunarić, Vjeran.
Od distinkcije prema srodnosti: model "Nacionalne kulture" Geerta Hofstedea. // Pedagogijska istraživanja. 1 (2003) , 1; 25-40 (članak, znanstveni).
|
8. Bežen, Ante.
Razdoblja u razvoju metodike hrvatskoga jezika. // Metodika. 3 (2002) , 4; 7-25 (članak, znanstveni).
|
9. Bežen, Ante.
Udžbenik književnosti kao književnoznanstveno, metodičko i društveno pitanje. // Napredak (Zagreb). 143 (2002) , 1; 60-70 (članak, znanstveni).
|
10. Turković, Vera.
Europski identitet i visoko obrazovanje. // Napredak (Zagreb). 143 (2002) , 2; 157-167 (pregledni rad, znanstveni).
|
11. Turković, Vera.
Proces integracije i deintegracije u europskoj umjetnosti. // Culturelink : Network of Networks for Research and Cooperation in Cultural Development. 13 (2002) , 38; 133-140 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
1. Bežen, Ante.
Duhovi izvori i simbolika VILE VELEBITA. // Lička revija. 5 (2005) ; 112-122 (članak, stručni).
|
2. Puzić, Saša.
Selektivna bibliografija na temu multi/interkulturalizma. // Povijest u nastavi. 2 (2005) , 6; 165-181 (bibliografija, stručni).
|
3. Bežen, Ante.
Stavovi učitelja o udžbenicima i udžbeničkoj politici. // Napredak (Zagreb). 144 (2003) , 1; 66-80 (članak, stručni).
|
4. Domazet, Mladen.
Timothy Williamson: Knowledge and its Limits. // Croatian Journal of Philosophy. VII (2003) ; 101-107 (prikaz, ostalo).
|
5. Bežen, Ante.
Nacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole. // Napredak (Zagreb). 143 (2002) , 4; 414-430 (članak, stručni).
|
6. Hoblaj, Petra.
Djeca i mediji - Uloga medija u svakodnevnom životu djece. // Medijska istraživanja. 8 (2002) , 2; 110-113 (prikaz, stručni).
|
7. Hoblaj, Petra.
Mladi uoči trećeg milenija. // Medijska istraživanja. 8 (2002) , 2; 106-110 (prikaz, stručni).
|
|
|
|
|
|
Plenarna izlaganja
|
|
1. Domazet, Mladen.
Prirodoslovlje // .
(plenarno predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).
|
|
|
|
|
|
Objavljena pozvana predavanja na skupovima
|
|
1. Turković, Vera.
Dinamika implementacije bolonjskih ciljeva na Sveučilištu u Zagrebu // Development and Implementation of Quality Assurance System in Higher Education / Helena Jasna Mencer (ur.).
Dubrovnik : Centre for Advanced Academic Studies, 2003. 126-128 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Turković, Vera.
Dinamika razvoja sustava osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju s obzirom na društveno-kulturno-ekonomsku situaciju u Hrvatskoj // European Experience with Quality Assurance System in Higher Education / Helena Jasna mencer (ur.).
Split : Sveučilište u Splitu, 2002. 7-15 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Domazet, Mladen.
Philosophical Issues in Educational Transmission of Contemporary Scientific Knowledge // Philosophy bridging civilizations and cultures - Universal, Regional, National Values in United Europe, Proceedings of the XXIV Varna International Philosophical School 01 - 03 June 2006 / S. Kaneva (ur.).
Sofija : Bugarska akademija znanosti, 2008. 287-297 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Marušić, Iris.
Teacher support and students' perception of school subjects // 15th Psychology days in Zadar Book of Selected Proceedings / Čubrls-Adorić, Vera (ur.).
Zadar : University of zadar, 2007. 233-246 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Baranović, Branislava.
Attitudes of Croatian Youth towards Human Rights as an Integral Part of a Democrat Political Culture // Towards Non-violence and Dialogue Culture in South East Europe / Mitev, Petar-Emil ; Riordan, James (ur.).
Sofija : "Ivan Hadjiysky" Institute for Social Values and Structures, 2004. 29-46. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Turković, Vera.
Dynamics of the Transformation Process in Croatian Higher Education System Considering the Socio/Cultural/Economic Situation // 2. Croatian-Austrian Science Days: Towards the European University Networks – ; trends and Challenges in Higher Education.
Zagreb : Hrvatsko-austrijsko društvo, 2002. 35-36 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Bežen, Ante.
Metodika u obrazovanju učitelja // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika.
Rijeka, 2005. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
|
|
1. Domazet, Mladen.
Kvantna mehanika : znanje o kvantnom svijetu // Filozofija znanost(i) / Arnautović, S. ; Kutleša, S. (ur.).
Sarajevo : Zagreb : Filozofsko društvo Theoria ; Matica hrvatska- odjel za filozofiju, 2006. 111-134 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Bežen, Ante.
Ekološki odgoj i kroatistika // Ekologija u odgoju i obrazovanju / Golac, Stipe (ur.).
Gospić : Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2004. 90-102 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Baranović, Branislava; Puzić, Saša.
Changing the National Curriculum for Compulsory Education in Croatia - The Current State and Developments // The Second World Curriculum Studies Conference, Curriculum as an International Conversation.
Tampere : University of Tampere, Department of Teacher Education, 2006. 23-24. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Marušić, Iris.
Podrška nastavnika i učenička percepcija školskih predmeta // XV Dani psihologije u Zadru / Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Zvjezdan Penezić, Anita Vulić-Prtorić (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2006. 100 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
3. Marušić, Iris; Batarelo, Ivana.
Participation in Bullying Awareness Program and Pupils' Recognition of Various Manifestations of Bullying Occurrence // Transforming knowledge : European Conference in Educational Research 2006 : programme.
Ženeva, 2006. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Pavin, Tea; Marušić, Iris.
Nasilje u školi: razlike u samoiskazima između djevojčica i dječaka // 17. Dani Zorana i Ramira Bujasa / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2006. 81 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
5. Baranović, Branislava; Domazet, Mladen.
Croatian National Curriculum for Compulsory Education from Teachers' perspective // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
6. Baranović, Branislava.
Towards a new national curriculum for compulsory education in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Baranović, Branislava; Hoblaj, Petra.
Gender Inequalities in Education system in Croatia // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
8. Baranović, Branislava; Batarelo, Ivana : Marušić, Iris.
Information and communication technology use in Croatian schools: Focus on teachers and school principals // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 946 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
9. Batarelo, Ivana; Marušić, Iris; Baranović, Branislava.
Teacher's and student's congruence in perception of teaching activities and school subjects // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 965 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
10. Marušić, Iris.
Učenička percepcija pojedinih predmeta: uloga socio-demografskih varijabli i školskog uspjeha // 17. Dani ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb : Odsjek za spihologiju, Filozofski fakultet, 2005. 73 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
11. Marušić, Iris; Baranović, Branislava; Batarelo, Ivana.
The use of information technology and gender: A survey of 8th grade students in Croatia // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija : University of Cyprus, 2005. 292 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
12. Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka.
Evaluation of subject curricula - State of primary education in Croatia from the perspective of teachers and pupils // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).
|
13. Jokić, Boris; Ristić-Dedić, Zrinka.
Evaluacija predmetnih kurikuluma - Stanje osnovnog skolstva u Republici Hrvatskoj iz perspektive nastavnika i ucenika // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
14. Jokić, Boris; Ristić-Dedić, Zrinka.
Vjeronauk u hrvatskim osnovnim skolama // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
15. Jokić, Boris.
Presence of some psychosocial areas of pupils' development in the current subject curricula in compulsory education in Croatia // 7th conference of EARLI's JURE, Istanbul, Tukey ; Book of abstracts / Fatma Mizikaci (ur.).
Istanbul : University of Bahcesehir, 2004. 52-53 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
16. Jokić, Boris; Marušić, Iris.
Strah od škole : spolne, dobne i razlike ovisne o tipu škole // Međunarodni znanstveno-stručni skup "XIV Dani psihologije u Zadru" / Vera Ćubela Adorić, Ilija Manenica, Zvjezdan Penezić (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2004. 65-65 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
17. Kamenov, Željka; Jelić, Margareta; Marušić, Iris.
Jesu li za našu privrženost partnerima važne naše osobine ličnosti? // XIV. Dani psihologije u Zadru.
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2004. 68 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
18. Baranović, Branislava.
Evaluation of Syllabi and Development of Curriculum Model for Compulsory Education in Croatia // Integration for impact: Sharing best practice in education.
British Council Croatia, 2003. 62 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
19. Batarelo, Ivana; Andrews, Sandra.
Universal accessibility and online educational journals: A status report // American Educational Research Association Conference Proceedings.
Chicago (IL), 2003. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
20. Batarelo, Ivana; Nevin, Ann.
Special education teachers' perceptions on special education technology use in high school setting // American Educational Research Association Conference Proceedings.
Chicago (IL), 2003. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
21. Marušić, Iris; Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka.
Percepcija stanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj - pogled nastavnika i učenika // Psihologija u poboljšanju kvalitete življenja.
Zadar : Naklada Slap, 2003. 30 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
1. Baranović, Branislava.
Knowledge based society and curriculum development // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
2. Domazet, Mladen; Doolan, Karin.
Who Owns Knowledge Transformation? - The case of Croatian Secondary School Political Knowledge // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad).
|
3. Domazet, Mladen.
Feeling in private // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
4. Domazet, Mladen.
No Private Emotions: communal aspect of rationality of emotions // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
5. Domazet, Mladen.
Kvantna fizika kao principna teorija (pouke kvantne informacijske teorije) // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
6. Domazet, Mladen.
Prostor, vrijeme i "istinsko" gibanje u prirodnoj filozofiji Frane Petrića // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
7. Batarelo, Ivana; Baranović, Branislava.
Current state of teachers' use of technology in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
8. Hoblaj, Petra.
Religija i seksualnost : katolička crkva, seksualnost mladih i seksualna edukacija u Hrvatskoj // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,stručni).
|
9. Baranović, Branislava.
Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti : rezultati istraživanja // .
(predavanje,domaća recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
10. Baranović, Branislava.
Is the national curriculum a base for intercultural education in compulsory schools in Croatia? // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
11. Hoblaj, Petra.
Tradicija i integracija - pitanje odgoja i obrazovanja Roma // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
12. Hoblaj, Petra.
Interkulturalizam ili marginalizacija? Pitanje hrvatskog modela obrazovanja romske zajednice u Hrvatskoj // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,stručni).
|
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
|
|
|
Druge vrste radova
|
|
1. Baranović, Branislava; Domazet, Mladen; Hoblaj, Petra; Jokić, Boris; Jurko, Svetlana; Marušić, Iris; Puzić, Saša.
Evaluacija nastavnih programa i razvoj modela kurkuluma za obavezno obrazovanje u Hrvatskoj, 2004.
(elaborat/studija).
|
2. Hoblaj, Petra.
Romi u široj Europi: Izazovi za budućnost, 2004.
(elaborat/studija).
|
3. Flego, Gvozden; Vidaković, Ivan; Kunst, Boris; Rukavina, Daniel; Baranović, Branislava; Domazet, Mladen; Jurlin, Krešimir; Crnković-Pozaić, Sanja; Šešelj, Zlatko.
Obrazovanje za rast i razvoj, 2003.
(elaborat/studija).
|
|
|
|
|
|
|
|