Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja (013-0000000-2354)
|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
1. Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela; Dragojević, Davorka; Huzjak, Maja; Kušter, Barbara; Kiš- Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Pantić, Zdenka; Pintarić Mlinar, Ljiljana; Rakić, Vini; Sekušak- Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Vidalina, Višnja; Žic Ralić, Anamarija; Žmegač, Ana.
Učenik s teškoćama između škole i obitelji
.
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014 (monografija).
|
2. Igrić, Ljiljana; Fuček, Ita.
Priručnik za organizaciju rada pomoćnika u nastavi
.
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2012 (priručnik).
|
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini.
Teorijsko uporište pograma rada s učenicima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Str. 116-119.
|
2. Igrić, Ljiljana.
Roditelji i djeca s teškoćama // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Str. 60-73.
|
3. Igrić, Ljiljana.
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Str. 99-115.
|
4. Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea; Lisak, Natalija.
Program rada s roditeljima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Str. 156-168.
|
5. Lisak, Natalija; Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea.
Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Str. 86-98.
|
6. Wagner Jakab, Ana.
Sestre i braća djece s teškoćama // Učenik s teškoćama između obitelji i škole / Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Str. 74-85.
|
7. Wagner Jakab, Ana: Dragojević, Davorka; Huzjak, Maja.
Program poticanja tolerancije učenika u osnovnoj školi- A // Učenik s teškoćama između obitelji i škole / Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb : Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Str. 120-126.
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela.
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja. 48 (2012) , 1; 1-10 (članak, znanstveni).
|
2. Igrić, Ljiljana; Nikolić, Branko; Lisak, Natalija; Rakić, Vini.
Ispitivanje nekih čimbenika uže okoline za razvoj tolerancije prema djeci s teškoćama. // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta. 12 (2010) , 1/2; 19-39 (članak, znanstveni).
|
3. Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Wagner Jakab, Ana.
Djeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja. 45 (2009) , 1; 31-38 (članak, znanstveni).
|
4. Košiček, Tena; Kobetić, Darko; Stančić, Zrinjka; Joković-Oreb, Ines.
Istraživanje nekih aspekata rane intervencije u djetinjstvu. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja. 45 (2009) , 1; 1-14 (članak, znanstveni).
|
5. Cvitković, Daniela; Wagner Jakab Ana.
Obiteljska okolina- rezultati hrvatske adaptacije FES skale (Moos i Moos, 2002.). // Defektologija (Tuzla). 14 (2008) , 1; 1-8 (članak, znanstveni).
|
6. Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, Natalija.
Evaluacija nekih oblika podrške edukacijskom uključivanju učenika s posebnim potrebama. // Dijete i društvo. Časopis za promicanje prava djeteta. 10 (2008) , 1/2; 179-197 (članak, znanstveni).
|
7. Igrić, Ljiljana.
Struktura nepoželjnih oblika ponašanja u osoba s mentalnom retardacijom. // Defektologija. 28 (1991) , 2; 51-59 (članak, znanstveni).
|
8. Igrić, Ljiljana.
Adaptivno ponašanje učenika s mentalnom retardacijom u relaciji s nekim prediktorima. // Defektologija. 26 (1990) , 2; 163-175 (članak, znanstveni).
|
9. Igrić, Ljiljana.
Odnos komunikacije i nepoželjnih oblika ponašanja djece s težom mentalnom retardacijom. // Defektologija. 26 (1990) , 1; 31-37 (članak, znanstveni).
|
10. Igrić, Ljiljana; Sekušak, Snježana.
Neki rezultati primjene AAMD skale adaptivnog ponašanja - 1.dio, na djecu i omladinu s težom mentalnom retardacijom. // Defektologija. 26 (1990) , 1; 19-30 (članak, znanstveni).
|
11. Igrić, Ljiljana; Stančić, Zrinjka.
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom. // Defektologija. 26 (1990) , 2; 193-200 (pregledni rad, znanstveni).
|
12. Levandovski, Dubravka; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana.
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika. // Defektologija. 25 (1989) , 1; 73-82 (članak, znanstveni).
|
13. Mavrin Cavor (Igrić), Ljiljana.
Neki socijalizacijski efekti integracije djece usporenog kognitivnog razvoja. // Defektologija. 24 (1988) , 1; 81-92 (članak, znanstveni).
|
14. Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana; Levandovski, Dubravka; Kocijan, Snježana.
Mjerne karakteristike Skale procjene svladavanja nastavnog gradiva iz matematike (SPM). // Defektologija. 24 (1988) , 2; 63-75 (članak, znanstveni).
|
15. Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana; Kocijan, Snježana.
Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada. // Defektologija. 23 (1987) , 1; 125-136 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
1. Rakić, Vini.
Odgoj i obrazovanje učenika s posebnim obrazovnim potrebama. // Lađa (Zagreb). 11 (2008) , 1; 26-35 (članak, stručni).
|
2. Rakić, Vini.
Vrijednosti u obrazovanju. // Lađa (Zagreb). 9 (2008) , 3; 28-36 (članak, stručni).
|
3. Igric, Ljiljana.
Croatian National Education Standard (CNES) and Children with Special Educational Needs. // Child and Society. 9 (2007) , 1; 113-122 (članak, stručni).
|
4. Igrić, Ljiljana.
Hrvatski nacionalni obrazovni standard (HNOS) i djeca s posebnim potrebama. // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta. 9 (2007) , 1/2; 113-124 (članak, stručni).
|
|
|
|
|
|
Kongresno priopćenje (sažeci) u CC časopisu
|
|
1. Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Fulgosi- Masnjak, Rea; Lisak, Natalija.
Parents' perspectives of the tolerance concept // A World of Potential, Congress Abstracts, 14th World Congress IASSID In: Journal of Intellectual Disabilites Research / Holland, Anthony, J. (ur.).
Oxford : John Wiley & Sons, 2012. 738-738 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Žic Ralić, Anamarija; Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lisak, Natalija.
Peer tolerance and contentment in relationship with peers in inclusive school // Abstracts of the Third International Conference of IASSID-Europe Integrating Bio-medical and Psycho- Social-Educational Perspectives ; u: Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities 23 (2010)(5) ; Posters 3: Policy, services, community living, empowerment, rights, ethics, education, employment, quality of life (528–536) / Felce, David (ur.).
Oxford : Wiley-Blackwell, 2010. 536-536 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija; Krampač-Grljušić, Aleksandra.
How do teachers evaluate support and collaboration in accordance to children with disabilities? // Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Integrating Bio-medical and Psycho- Social-Educational Perspectives, Abstracts of the Third International Conference of IASSID Europe, 20-22 October, 2010, Rome, vol. 23, number 5, September, 2010 / David Felce (ur.).
Chichester : Wiley-Blackwell, 2010. 536-536 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Igrić, Ljiljana; Sekušak-Galešev, Snježana.
Self-perception of children with LD and the attitudes of their parents // People with Intellectual Disabilities : Citizens in the World : abstracts ; u: Journal of Intelectual Disability Research, 52 (2008) (8/9), Families and Parents with ID 711-724 / Holland, Anthony (ur.).
London : Delhi : Wiley-Blackwell, 2008. 717-717 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Plenarna izlaganja
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Dragojević, Davorka; Horvatić, Sanja; Lisak, Natalija.
Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji // 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. 91-102 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Dragojević, Davorka; Lisak, Natalija; Horvatić, Sanja.
Obrazovanje kao čimbenik kvalitete života djece i mladih s teškoćama // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2010. 323-332 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Horvatić, Sanja; Šenjug, Vedrana; Lisak, Natalija.
Inkluzija i postignuća učenika // Uključivanje i podrška u zajednici / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2010. 111-120 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lisak, Natalija; Žic Ralić, Anamarija.
Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi? // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2010. 67-78 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Krampač-Grljušić, Aleksandra; Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija.
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi // 8 kongres s međunarodnim sudjelovanjem - Uključivanje i podrška u zajednici : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2010. 181-194 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Krampač-Grljušić, Aleksandra; Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija.
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi // Uključivanje i podrška u zajednici / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2010. 181-194 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela; Dragojević Davorka.
Prikaz I evaluacija programa poticanja tolerancije u redovnom razredu osnovne škole // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima.
130-130 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).
|
2. Fulgosi Masnjak, Rea; Igrić, Ljiljana; Lisak, Natalija.
Neke roditeljske kompetencije kao poticaj suradničkih odnosa u razredu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb : Printera Grupa, 2012. 128-129 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Igrić, Ljiljana; Pavić, Martina.
Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju // Postignuća i izazovi razvoja supervizije / Ajduković, Marina (ur.).
Zagreb : Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2012. 19-19 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Žic Ralić, Anamarija; Cvitković, Daniela; Lisak, Natalija; Žmegač, Anita.
Razvoj suradničkih odnosa u razredu kroz radionice s učenicima // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb : Printera Grupa, 2012. 127-128 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Igrić, Ljiljana; Lisak, Natalija.
Tolerance program for parents and educational inclusion // Joint Congress of the European Association for Mental Health in Intellectual Disability & IASSID Challenging Behaviour & Mental Health SIRG / Smith, Samantha ; Oza, Reshma (ur.).
Manchester : EAMIHID & IASSID, 2011. 96-96 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
6. Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela.
Asistent u nastavi i podrška edukacijskom uključivanju // Sažeci radova XVII. dana psihologije.
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Dragojević, Davorka; Lisak, Natalija; Horvatić, Sanja.
Obrazovanje kao čimbenik kvalitete života djece i mladih s teškoćama // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2010. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
8. Horvatić, Sanja; Šenjug, Vedrana; Lisak, Natalija.
Inkluzija i postignuća učenika // Uključivanje i podrška u zajednici / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2010. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
9. Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lisak, Natalija; Žic Ralić, Anamarija.
Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2010. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
10. Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela.
Supporting mental health in classrooms // Congress Book, Promoting mental health for people with intellectual disability (str.79) V/th European congress "Mental health in intellectual disability" Towards the integrative approach in research and treatment.
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
11. Igrić, Liljana.
Djeca s teškoćama i pravo na obrazovanje // Simpozij socijalne pedijatrije "Prava djeteta s teškoćama u razvoju" : Pravo djeteta na zdravlje i razvoj : knjiga sažetaka / Grgurić, Josip ; Krpes, Snježana (ur.).
Zagreb : Središnji koordinacijski odbor akcije Gradovi i općine-prijatelji djece, 2009. 36-36 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).
|
12. Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, Natalija.
Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs // Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities / Stodden, R.A. (ur.).
Lahti : Center on Disability Studies, 2009. 236-236 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
13. Igrić, Ljiljana; Lisak, Natalija; Rakić, Vini.
Research into certain factors of immediate environment in development of tolerance for children with disabilities, // Promoting Mental Health for People with Intellectual Disability, Congress Book / Belle-Kusse, Patty (ur.).
Amsterdam : MHID & Centrum voor Consultatie en Expertise, 2009. 54-54 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
14. Lisak, Natalija; Mihanović, Vesna; Krampač-Grljušić, Aleksandra.
Dijete s teškoćama i osobno usmjereno planiranje // Prvi hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu "Rana intervencija u djetinjstvu: Hrvatska danas" : zbornik sažetaka i program / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb : Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2009. 54-55 (poster,sažetak,znanstveni).
|
15. Sekušak-Galešev, Snježana; Nikolić, Branko; Šenjug, Vedrana.
Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka // Promoting mental health for people with intellectual disability.
Amsterdam : European Association of Mental Health in Intellectual disability, 2009. 55-55 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
16. Stančić, Zrinjka; Horvatić, Sanja; Nikolić, Branko.
Povezanost kompetencija i tolerancije učitelja u odnosu na ponašanje učenika u redovnoj školi // .
Amsterdam, 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
17. Žic Ralić, Anamarija; Cvitković, Daniela.
Specific differences in estimations of children's adaptive behaviour from perspectives of children, parents and teachers // Promoting mental health for people with intellectual disability / Patty van Belle-Kusse (ur.).
Amsterdam, 2009. 97-97 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
18. Igrić, Ljiljana.
Novi oblici podrške u školi za inkluziju djece s posebnim potrebama // .
(pozvano predavanje,sažetak,stručni).
|
19. Bjelčić, Nada; Stančić, Zrinjka; Gavrilović, Aleksandra.
Korištenje informatičke tehnologije (IT) u radu s učenikom s posebnim obrazovnim potrebama u redovnoj osnovnoj školi // MIPRO 2008 - 31st International Convention Proceedings: Computers in Education.
2008. 339-344 (poster,sažetak,stručni).
|
20. Cvitković, Daniela.
Separacijska anksioznost kod djece s teškoćama učenja // XVI.Dani psihologije u Zadru, / Anita Vulić Prtorić, Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Izabela Sorić, Pavle Valerjev (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. 46-46 (predavanje,domaća recenzija,sažetak).
|
21. Igrić, Ljiljana.
Invaliditet, socijalna uključenost i edukacijsko rehabilitacijski stručnjaci // Identitet struke- zbornik radova7.kongresa s međunarodnim sudjelovanjem / Đurek, V. (ur.).
Varaždin : Savez defektologa Hrvatske, 2008. 93-94 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).
|
22. Igrić, Ljiljana.
Invaliditet, socijalna inkluzija i profesija rehabilitatora // .
(pozvano predavanje,sažetak,stručni).
|
23. Igrić, Ljiljana.
Edukacijsko uključivanje na primjeru modela podrške za djecu s posebnim potrebama // .
(pozvano predavanje,sažetak,stručni).
|
24. Cvitkovic, Daniela.
Test anxiety and adaptive behaviour in children with special needs // Zagreb 2007. 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Frey Skrinjar, Jasmina ; Fulgosi- Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana ; Jelic, Emili (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 54-54 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
25. Cvitković, Daniela; Wagner Jakab, Ana.
Psychometric Characteristcs of Croatian Form of Family Environment Scale // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 178-178 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
26. Igrić, Ljiljana.
Pravo na obrazovanje djece s posebnim potrebama u hrvatskim nacionalnim strategijama i programima // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 89-89 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
27. Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela.
Attitudes of parents of children with learning difficulties as a factor of social inclusion // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 185-185 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
28. Igric, Ljiljana; Kraljevic, Radojka; Bunjevac, Tomislav; Penic, Sandra.
Indicators of change during and after organized provision of support to parents of children with special needs // Zagreb 2007. 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Frey Skrinjar, Jasmina ; Fulgosi- Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana ; Jelic, Emili (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 80-80 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
29. Pintarić Mlinar, Lj., Fulgosi Masnjak, R.
Razlike u procjeni usvojenosti vještina grube i fine motorike djece s intelektualnim oštećenjem // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa /Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 184-185 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
30. Pintarić Mlinar, Ljiljana; Sekušak Galesev, Snježana; Stančić, Zrinjka.
Inclusive Education in Croatia – 25 years after of struggle - Where are we now ? // 10th Biennial Conference of the International Association of Special Education (IASE), „Global Challenges in Special Needs Education: Past, Present, Future“ ,.
Hong Kong, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).
|
31. Stančić, Zrinjka; Žic Ralić, Anamarija; Cvitković Daniela.
Competence and self-worth of teachers in connection with the behaviour and acceptance of pupils with special needs // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 183-184 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
32. Wagner Jakab, Ana; Cvitkovic, Daniela; Igric, Ljiljana.
Family environment perception of LD children and siblings // Zagreb 2007. 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Frey Skrinjar, Jasmina ; Fulgosi- Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana ; Jelic, Emili (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 79-79 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
33. Žic Ralić Anamarija; Stančić, Zrinjka; Miholić, Damir.
Acceptance of children with special needs among peers // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 182-183 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
1. Cvitković, Daniela.
Anksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja / doktorska disertacija.
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitaciski fakultet, 30.03. 2010,
146 str. Voditelj: Igrić, Ljiljana.
|
2. Vini Rakić.
UTJECAJ TRENINGA ASERTIVNOSTI NA SOCIJALNU KOMPETENCIJU I SAMOPOIMANJE UČENIKA S TEŠKOĆAMA / doktorska disertacija.
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 29.09. 2010,
218 str. Voditelj: Ljiljana Igrić.
|
3. Sekušak-Galešev, Snježana.
Samopoimanje djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije / doktorska disertacija.
Zagreb : Edukacijsko-rehabiltacijski fakultet, 23.12. 2008,
208 str. Voditelj: prof.dr.sc.Ljiljana Igrić.
|
4. Wagner Jakab, Ana.
Samopoimanje i obiteljska klima braće i sestara djece s posebnim potrebama / doktorska disertacija.
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 30.11. 2007,
189 str. Voditelj: Igrić, Ljiljana.
|
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Baljak, Tajana.
Škola u prirodi u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama / diplomski rad.
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski, 12.11. 2008.,
54 str. Voditelj: Stančić, Zrinjka.
|
2. Dekanić, Marija.
Prikaz programa rada asistenta u nastavi u redovnoj osnovnoj školi / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, 10.09. 2008.,
77 str. Voditelj: Stančić, Zrinjka.
|
3. Kobetić, Darko.
PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM – / završni rad - diplomski/integralni studij.
ZAGREB : EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET, 26.06. 2008.,
60 str. Voditelj: PROF.DR.SC. LJILJANA IGRIĆ.
|
4. Kos, Julijana.
Vodič kroz individualizirani edukacijski program / diplomski rad.
Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski, 15.03. 2008.,
45 str. Voditelj: Stančić, Zrinjka.
|
|
|
|
|
|
Druge vrste radova
|
|
|
|
|
|