|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Pavlin-Bernardić, Nina.
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka. // Suvremena psihologija. 9 (2006) , 1; 47-61 (pregledni rad, znanstveni).
|
2. Vlahović-Štetić, Vesna; Nadilo, Marija; Pavlin-Bernardić, Nina.
Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?. // Suvremena psihologija. 9 (2006) , 1; 21-34 (članak, znanstveni).
|
3. Vlahović-Štetić, Vesna; Zekić, Ivana.
Rezoniranje adolescenata u linearnim i nelinearnim zadacima proporcionalnosti. // Suvremena psihologija. 7 (2005) , 2; 215-229 (članak, znanstveni).
|
4. Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria; Mendek, Željka.
The role of students' age, problem type and situational context in solving mathematical word problems. // Review of psychology. 11 (2004) , 1-2; 25-33 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
|
|
|
Plenarna izlaganja
|
|
1. Vlahović-Štetić, Vesna.
Djeca i matematika - što odrasli mogu naučiti // XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa : knjiga sažetaka = 17th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : abstracts / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2005. 16-16 (plenarno predavanje,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna; Gliha, Marija.
Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja // Ljudski potencijali kroz životni vijek: Knjiga sažetaka / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo i Društvo psihologa Šibenik, 2006. 55 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
2. Arambašić, Lidija; Vlahović-Štetić, Vesna; Severinac, Ana.
Is math something scary? Attitudes and beliefs toward math and math anxiety in secondary school students // 11th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Constantinou, C.P ; Demetriou, D ; Evagorou, A ; Evagorou, M ; Kofteros, A ; Michael, M ; Nicolaou, Chr ; Papademetriou, D ; Papadouris, N. (ur.).
Lahti : University of Cyprus, 2005. 316-317 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, Lidija.
Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja // XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2005. 83-83 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
4. Vlahović-Štetić, Vesna; Mendek, Željka; Rovan, Daria.
The role of students' age, problem type and situational context in solving mathematical word problems // 11th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Constantinou, C.P ; Demetriou, D ; Evagorou, M ; Kofteros, A ; Michael, M ; Nicolaou, Chr ; Papademetriou, D ; Papadouris, N. (ur.).
Lahti : University of Ciprus, 2005. 309 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Arambašić, Lidija; Vlahović-Štetić, Vesna.
Relation between children's math grades and attitudes and parents' attitudes toward mathematics // 10th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova : Cooperativa Libraria Editrice Università di Padova (CLEUP), 2003. 363 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
6. Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Self-concept of mathematically gifted and non-gifted high school students: The effect of achievement level // 10th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova : Cooperativa Libraria Editrice Università di Padova (CLEUP), 2003. 630 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria; Arambašić, Lidija.
Učenički uradak u matematici - doprinos stavova i matematičke anksioznosti // XVI. Dani Ramira Bujasa / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić Seršić Darja (ur.).
Zagreb : Naklada Slap, 2003. 75 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Bušac, Mirjana.
Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 04.07. 2006.,
23 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
2. Čizmić, Anđelka.
Ispitivanje povezanosti matematičkog samopoimanja, straha od matematike i matematičkog postignuća / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 12.09. 2006.,
27 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
3. Krznarić, Marija.
Usporedba uspješnosti dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka u dvije vremenske točke istraživanja / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 03.07. 2006.,
29 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
4. Rajter, Miroslav.
Ispitivanje jačine izraženosti iluzije linearnosti kod učenika srednjih škola / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 31.05. 2006.,
30 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
5. Škrljac, Nikolina.
Uspješnost brojenja s obzirom na dob, veličinu skupa i raspored u skupu / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 18.10. 2006.,
29 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
6. Nadilo, Marija.
Brojenje i prepoznavanje pravilnosti brojenja kod djece / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, nepoznato 2005,
23 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
7. Gliha, Marija.
Osnovni principi zbrajanja kod predškolske djece i učenika prvog razreda osnovne škole / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 01.09. 2004.,
40 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
8. Mendek, Željka.
Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 01.09. 2004.,
48 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
9. Severinac, Ana.
Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 01.07. 2003.,
37 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
10. Zekić, Ivana.
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 01.06. 2002.,
58 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
|
|
|
|
|
|
|