crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Ekonomija za poduzetnike .
Varaždin : , 2011 (monografija).

2. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Trlek, Tvrtko.
Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga .
Varaždin : , 2009 (monografija).

3. Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra.
Inovativni marketing .
Varaždin : , 2008. (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Gregurec, Iva; Brodar, Kristina.
Effectiveness of the Direct Marketing as the Promotional Element of an Enterprise // Economic integrations, competition and cooperation : Research monography = Intégrations économiques, concurrence et coopération : monographie de recherche / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. Str. 351-363.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Lacković, Zrinka.
Analiza tokova prijevoza kao pokazatelja gospodarskih kretanja. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 33 (2013) , 1-2; 25-29 (prethodno priopćenje, znanstveni).

2. Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra Katarina.
The Role of Controlling for the Development of Planning, Information and Reporting Systems in SMEs. // International journal of economic sciences. II (2013) , 1; 82-102 (članak, znanstveni). URL link to work

3. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Kolaborativno upravljanje lancem opskrbe. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 31 (2012) , 1-2; 79-83 (prethodno priopćenje, znanstveni).

4. Dvorski, Stjepan; Dvorski, Petar; Kovšca, Vladimir.
Izravna strana ulaganja u hrvatsko gospodarstvo. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 31 (2011) , 1-2; 155-158 (prethodno priopćenje, znanstveni).

5. Dvorski, Stjepan; Novak, Stjepan.
Poslovno komuniciranje u špediterskim poduzećima. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 31 (2011) , 1-2; 159-162 (pregledni rad, znanstveni).

6. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir.
The importance of database marketing in social network advertising. // International journal of management cases. 13 (2011) , 4; 165-172 (članak, znanstveni). URL link to work

7. Dvorski, Stjepan; Novak, Stjepan.
Uloga informacijsko-komunikacijskih tehnologija u špediterskoj logistici. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 30 (2010) , 1-2; 103-106 (pregledni rad, znanstveni).

8. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra.
Utjecaj liberalizacije poštanskog tržišta na razvoj nacionalnog poštanskog operatora. // Suvremeni promet. 29 (2009) , 1-2; 141-146 (članak, znanstveni).

9. Dvorski, Stjepan; Kero, Krsto; Novak, Stjepan.
Promišljanje o modelu transformacije Klasičnih Špediterskih poduzeća. // Suvremeni promet. 29 (2009) , 1-2; 80-84 (članak, znanstveni).

10. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Bosilj, Neven.
An Investigation of Marketing via Mobile Devices - Attitudes of Croatian Marketing Experts. // Journal of information and organizational sciences. 32 (2008) ; 15-24 (članak, znanstveni).

11. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
On-line marketing i mediji izravnog marketinga. // Suvremeni promet. 28 (2008) ; 138-140 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Gregurec, Iva.
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 24 (2012) , 1; 145-148 (prikaz knjige, stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir.
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. 316-322 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Vranešević, Tihomir.
IMPLEMENTATION OF DIRECT MARKETING BY THE LEADING COMPANIES ON CROATIAN MARKET // 2015 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2015. 312-318 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

3. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir.
Communicating with customers through websites - example of leading companies in Croatia // 2014 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2014. 382-385 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Lacković Vincek, Zrinka; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Analysis of impact of the reduction of incentive funding on the business performance of the housing saving banks // Proceedings of the 7th International Conference / Galetić, Lovorka ; Spremić, Mario ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zadar : Sveučilišna tiskara, 2014. 580-598 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Delić, Alen; Kapić, Matija; Gregurec, Iva.
Behavior of secondary level education students in Varazdin city on Facebook – Case study // 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Science and Business - Book od Abstracts / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2012. 22-22 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Delić, Alen; Kapić, Matija; Gregurec, Iva.
Behavior of secondary level education students in Varazdin city on Facebook – Case study // 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Science and Business - Book of Proceedings - Part I / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2012. 87-93 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Systems approach to management problems // Book of Proceedings - Part I / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb : Accent Press, 2012. 93-99 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

8. Gregurec, Iva; Grd, Petra.
Search Engine Optimization (SEO): Website analysis of selected faculties in Croatia // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić Sandra ; Tomičić Igor (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2012. 211-218 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Kapić, Matija; Gregurec, Iva; Delić, Alen.
Behavior of Varaždin Secondary Level Education Students on Facebook // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2012. 233-238 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Krajačić, Nikola; Gregurec, Iva; Tomaš, Boris.
Skills Framework for Social Age - SFSA // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2012. 157-163 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra Katarina.
The Application of Management Accounting (Controlling) Instruments in Small and Medium Size Enterprises in Nord-Western Croatia // ARSA 2012 Proceedings in Advanced Research in Scientific Areas The 1st Virtual International Conference / Ing. Michal Mokryš, Ing. Anton Lieskovský, Ph.D. (ur.).
Žilina : University of Žilina, 2012. 664-669 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

12. Gregurec, Iva; Ćorić, Ana; Tomaš, Boris.
Word-of-Mouth Marketing within Social Networking Sites // Proceedings of the 22nd Central European Conference on Information and Intelligent Systems / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin, 2011. 227-233 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Gregurec, Iva; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir.
Use of social networking sites for public relations // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 324-342 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir.
Usage of virtual communities for companies' communication with customers – a theoretical review // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 343-357 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
SEGMENTATION OF THE DATA BASES BY USE OF DMS CONCEPT // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen : International Journal of Management Cases, 2010. 206-210 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, Tvrtko.
Liberaliztion of the postal service market: analysis of regulatory frame // Journal of International Scientific Publication: Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas : Info Invest, 2010. 337-343 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Gregurec, Iva.
PERSONALIZED WEB COMMUNICATION WITH THE AIM TO IMPLEMENT DATABASE MARKETING – CASE STUDY // Journal of Scientific Publication: Economy & Business, Vol. 4, Part 2 / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas : Info Invest, 2010. 344-348 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Gregurec, Iva; Brodar, Kristina.
Social Networks as Medium of Enterprise Advertising // Proceedings of the 21th Central European Conference on Information and Intelligent Systems 2010 / Aurer, Boris ; Bača, Miroslav ; Schatten, Markus (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2010. 311-318 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir.
Social networking as an advertising medium on the Internet // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen : International Journal of Management Cases, 2010. 132-139 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, Tvrtko.
De-regulation of the postal market of EU and its influence on the postal market of Croatia // Economic integrations, competition and cooperation ; Research monograph, Proceedings of Abstracts + CD-ROM / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka : University of Rijeka, Faculty of economics, 2009. 1-15 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
The Role of Geo-marketing in Market Segmentation // Economy&Business. International Scientific Publications vol.2, Part 1 / Marijan Cingula (ur.).
Bourgas : Info Invest, 2008. 376-386 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

22. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Research of the Possibility of Implementation of "New" Measures of Performance in Croatian Business Practice // An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Croatia, 2008. 482-494 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

23. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
On-line Channels and Direct Marketing Media // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

24. Dvorski, Stjepan; Dobrinić Damir; Kovšca, Vladimir.
Suvremeni oblici trgovanja - mobilno trgovanje // .
2007. 207-212 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

25. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Dobrinić, Damir.
Value Based Management and Corporative Objective Function // Economy & Business. International Scientific Publications Vol. 1.
Bourgas : Science Invest, 2007. 641-651 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

26. Vidačić, Stjepan; Dvorski, Stjepan.
A System for the Automatic Serial Generation and E-mailing of Business Letters // Proceedings of the 18th International on Information and Intelligent Systems, September, 12-14, 2007, Varaždin, Croatia / Aurer B., Bača M. (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 171-176 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Mogući scenariji razvitka prometnog sustava Republike Hrvatske // 800 godina slobodnog kraljevskog grada Varaždina 1209.-2009. / Šicel, Miroslav ; Kaštela, Slobodan (ur.).
Zagreb : Varaždin : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2009. 483-488 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra Katarina.
The Role of Controlling for the Development of Planning, Information and Reporting Systems in SMEs // International Academic Conference, Conference proceedings.
International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), Kamerunska 607, 16000, Prague, Czech Republic, 2013. 360-377 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Dvorski, Stjepan; Koprek, Domagoj.
The impact of the information and communication technology on the brand management // Book of Abstracts, 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, Gianpaolo ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. 18-18 (međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4