crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Bijmolt, Tammo H.A.; Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.
Loyalty Programs: Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design .
Hanover (MA) : Now Publishers Inc., 2011 (monografija). URL link to work

2. Mihić, Mirela.
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija .
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. (monografija).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Identitet jadranskog prostora Hrvatske: Retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana; Derado, Dražen; Fredotović, Maja; Petrić, Lidija (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Mihanović, Zoran.
GRAĐENJE PREPOZNATLJIVOSTI IDENTITETA VISOKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, PRIMJENOM DRUŠTVENE ORIJENTACIJE PREMA VIŠEBROJNIM DIONICIMA // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. Str. 121-137.

2. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Identitet izvoznih menadžera - pokretač internacionalizacije u hrvatskim malim i srednjim poudzećima: konceptualni razvoj i empirijska analiza // Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split : , 2012. Str. 79-102.

3. Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Dedić, Goran.
Regionalisation, Heredity and Sense of Place // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak Karanović Biljana, Derado Dražen, Fredotović Maja, Petrić Lidija (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. Str. 1-10.

4. Vickov, Davor; Crnjak-Karanović, Biljana.
Identitet i imidž Hrvatske kao destinacije za direktna strana ulaganja: Identificiranje barijera i prijedlog mjera za njihovo otklanjanje // Identitet jadranskog prostora Hrvatske : retrospekt i prospekt / Crnjak Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petri, Lidija (ur.).
Split : , 2012. Str. 139-157.

5. Miočević, Dario.
The Supply Chain Centric Face of Organization // The New Faces of Organizations in the 21st Century / Mohammad A. Sarlak (ur.).
Toronto : NAISIT Publishers, 2011. Str. 282-329.

6. Mihanović, Zoran; Bubalo, Ana, Vučić, Mario.
Prospects of Adult Education Marketing in Croatia // Analysis and visions for Europe, EU imprints on Local Issues / Langer, Josef ; Krce Miočić, Božena ; Vlašić, Goran (ur.).
Frankfurt : Beč : London : New York (NY) : Peter Lang, 2010. Str. 146-161.

7. Mihanović, Zoran.
Intelligence Generation and Intelligence Dissemination as a Basis for Efficient Responsiveness in Higher Education - The Case of Croatia // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2009. Str. 171-188.

8. Mihić, Mirela; Šerić, Neven.
Razmatranje i primjena teorije ponašanja potrošača s mikro i makro aspekta // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. Str. 45-54.

9. Miočević, Dario.
Međuovisnost upravljanja opskrbnim lancem i modernog poslovnog marketinga // Marketing u društvu znanja= Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. Str. 266-281.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, Jelena.
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013.

2. Crnjak-Karanović, Biljana; Miočević, Dario.
Osnove međunarodnog marketinga .
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013.

3. Mihić, Mirela.
Upravljanje osobnom prodajom: Vještine prodaje i pregovaranja .
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008.

4. Mihić, Mirela.
Vještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment .
Split : Ekonomski fakultet split, 2007.. URL link to work
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Miočević, Dario.
Exploring Export Promotion Policy From Justice Perspective : A Case Study. // Journal of macromarketing. 33 (2013) , 4; 342-353 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

2. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
The mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation – the organizational buying effectiveness link. // Industrial marketing management. 41 (2012) , 1; 115-124 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Miočević, Dario.
Organizational buying effectiveness in the supply chain context : Conceptualization and empirical assessment. // Journal of Purchasing and Supply Management. 17 (2011) , 4; 246-255 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

4. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Cognitive and information-based capabilities in the internationalization of small and medium-sized enterprises: The case of Croatian exporters. // Journal of small business management. 49 (2011) , 4; 537-557 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

5. Hoyer, Wayne D.; Chandy, Rajesh; Dorotić, Matilda; Krafft, Manfred; Singh, Siddharth S.
Consumer Cocreation in New Product Development. // Journal of service research. 13 (2010) , 3; 283-296 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to workURL link to work

6. Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Mihanović, Zoran.
Market orientation in managing relationships with multiple constituencies of Croatian higher education. // Higher education. 57 (2009) , 2; 191-207 (članak, znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Mihanović Zoran; Pepur Mario; Šustić Ivona.
The correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia. // Croatian operational research review. 3 (2013) ; 52-60 (članak, znanstveni).

2. Mihanović, Zoran; Pepur, Mario; Šustić, Ivona.
The correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia. // Croatian operational research review. 3 (2013) ; 52-60 (članak, znanstveni).

3. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, Sandra.
ANALYSIS OF THE EFFECT OF PERCEIVED SERVICE QUALITY TO THE RELATIONSHIP QUALITY ON THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKET. // Management : journal of contemporary management issues. 18 (2013) , 2; 97-109 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, Sandra.
The Impact of Psychological Contract on Relationship Quality in Financial Services Market. // Croatian operational research review. 4 (2013) ; 89-98 (članak, znanstveni).

5. Miočević, Dario; Crnjak Karanović, Biljana.
The export market orientation : export performance relationship in emerging markets: the case of croatian sme exporters. // International journal of business and emerging markets. 4 (2012) , 2; 107-122 (članak, znanstveni).

6. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Global mindset – A cognitive driver of small and medium-sized enterprise internationalization: The case of Croatian Exporters. // EuroMed journal of business. 7 (2012) , 2; 142-160 (članak, znanstveni).

7. Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip; Pepur Mario.
Analysis of the degree and the structure of the use of market-oriented activities in adult education institutions with a different number of enrolled students. // Croatian operational research review. 2 (2011) ; 264-272 (članak, znanstveni).

8. Miočević, Dario.
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 1; 27-44 (članak, znanstveni).

9. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip.
Interdependence between relationship quality dimensions. // Croatian operational research review. 2 (2011) ; 255-263 (članak, znanstveni).

10. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
New realities of the sme internationalization: a capability perspective. // Ekonomska istraživanja. 23 (2010) , 3; 43-56 (članak, znanstveni).

11. Pepur, Mario; Pepur, Sandra; Vidučić, Ljiljana.
Theoretical Reflection of Psychological Contracts in the Context of Global Financial Crisis. // The business review, Cambridge. 15 (2010) ; 231-238 (članak, znanstveni).

12. Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, Biljana.
Psihometrijska analiza mjerne ljestvice izvozne marketinške orijentacije u kontekstu malih i srednjih poduzeća izvoznika u Hrvatskoj. // Tržište. 21 (2009) , 1; 25-41 (članak, znanstveni). URL link to work

13. Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, Sandra.
Service quality and customer satisfaction. // International Journal of Management Cases. 11 (2009) , 2; 391-400 (članak, znanstveni).

14. Mihanović, Zoran.
Uloga korisnika u visokom obrazovanju: jesu li studenti aktivni dionici?. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 19 (2007) , 1; 115-132 (članak, znanstveni).

15. Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, Nataša.
The effects of executive marketing orientation, organizational structure, size and age on performance. // Enterprise in transition. 1 (2007) ; (članak, znanstveni).

16. Šerić, Neven; Mihić, Mirela.
Etika i društvena odgovornost - slabosti i snage na tržištima zemalja u tranziciji. // Enterprise in transition. VII (2007) ; 105-108 (članak, znanstveni).

17. Verhoef, Peter C; Van Doorn, Jenny; Dorotic, Matilda.
Customer Value Management: An Overview and Research Agenda. // Marketing (München. International ed.). 3 (2007) , 2; 105-120 (pregledni rad, znanstveni). prilozen text rada

18. Mihić, Mirela.
Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 57 (2006) , 12; 919-938 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša Alfirević.
Marketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar. // Svezak. 13 (2011) ; 10-13 (članak, stručni).
Vrh
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Mihanović, Zoran.
The Multiple Constituency Approach to Socially Responsible Higher Education: The Case of Croatia // Enterprise in transition : proceedings of the International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2007. 5-7 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Barišić, Radoslav; Miočević, Dario; Burić, Antonia.
EXPORT PROMOTION POLICY IN CROATIA: EXPLORATORY FINDINGS AND DIRECTIONS FOR FURTHER RESEARCH // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / rbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Dragnić, Daša.
Dynamics of Internal and External Environment and It's Impact on Marketing Strategy // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, 2013. 76-101 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Dragnić, Daša.
Impact of Internal and External Factors on Performance of Fast-growing Small and Medium Businesses // Conference Proceedings / Mrnjavac, Željko, Muštra, Vinko (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013. 287-316 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

4. Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša.
Analysis of organisational performance of nonprofit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla : Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. 723-739 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Miočević, Dario; Surać, Ana.
The role of formal institutional distance in the development of relational capital in international business relationships // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.; Bijmolt, Tammo H.A.
Reward Redemption Momentum In A Continuous Loyalty Program // Proceedings of the 40th EMAC conference: The Day After – Inspiration, Innovation, Implementation.
Ljubljana : University of Ljubljana, Slovenia (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Dedić, Goran; Križman Pavlović, Danijela.
A Tale Of Two Nations – Empirical Examination of Influence of National Culture on Perceived Service Quality // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011 / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Accent Press, 2011. 92-104 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Dedić, Goran; Križman Pavlović, Danijela; Miočević, Dario.
An inquiry into service quality, customer satisfaction and behavioural intentions relationships // Proceedings of the 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil" / Afrić Rakitovac ; Kristina ; Šugar, Violeta ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 853-875 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Marasović, Ivana; Crnjak Karanović, Biljana; Dragnić, Daša.
The Impact of Crisis on Marketing Strategy Components - An Overviw of Empirical Evidence // 22nd CROMAR Congress: Marketing Challenges in New Economy, Congress Proceedings / Danijela Križman Pavlović, Dragan Benazić (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. 518-536 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Šerić, Neven; Pepur, Mario; Kalinić, Stjepan.
IMAGE MANAGEMENT IN THE FUNCTION OF TARGET BRAND POSITIONING TOURISM DESTINATION // 22nd CROMAR Congress Marketing Challenges in New Economy / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : EF Rijeka, 2011. 810-830 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

11. Dedić, Goran.
Cultural influences on perceived service quality // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies proceedings / Mumel, Damijan ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor : Inštitut za marketing, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. 49-57 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip; Pepur, Mario.
Diffrences testing betwen clusters: Evidence from market orientation of croatian faculties // Procedings of the 10th International Symposium on OPERATIONAL RESEARCH, 2009. / Zadnik, Stirn L. ; Žerovnik J. ; Drobne S. ; Lisec A. (ur.).
Nova Gorica : Slovensko društvo Informatika (SDI). Sekcija za operacijske raziskave (SOR), 2009. 535-544 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Miočević, Dario.
A Preliminary Assessment of Croatian SME Exporters' Internationalization: Is There a Gap? // International academy of management and business conference proceedings "Management in the Global Economy" / Batzri, Shmuel (ur.).
Silver Spring (MD) : International Academy of Management and Business, 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, Nataša.
Marketing orientation, privatization and performance : evidence from a developing economy // The 13th Biennial World Marketing Congress on Marketing Theory and Practice in an Inter-functional World : proceedings / DeMoranville, Carol W. (ur.).
2008. 177-181 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Pepur, Mario; Ozretić Došen, Đurđana.
Specifičnosti korištenja bankarskih usluga u Splitsko-dalmatinskoj županiji // XX. Kongresa CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka, 2007. 273-283 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Dedić, Goran.
Utjecaj kulture na percipiranu kvalitetu usluga / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 14.04. 2010, 185 str. Voditelj: Križman Pavlović, Danijela.

2. Dorotić, Matilda.
The Influence of Marketing Instruments and Rewarding on Cardholders’ Behavior in Coalition Loyalty Programs / doktorska disertacija.
Groningen, Kraljevina Nizozemska : Faculty of Economics and Business, 02.12. 2010, 124 str. Voditelj: prof.dr.sc. Peter C. Verhoef i prof.dr.sc. Tammo H.A. Bijmolt.prilozen text radaURL link to work

3. Mihanović, Zoran.
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 01.04. 2010, 197 str. Voditelj: Pavičić, Jurica.

4. Miočević, Dario.
Organizacijska nabavna efektivnost u kontekstu opskrbnih lanaca / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 12.05. 2010, 243 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

5. Pepur, Mario.
Utjecaj psiholoških ugovora i kvalitete usluga na kvalitetu odnosa poslovnih subjekata na tržištu poslovne potrošnje / doktorska disertacija.
Split : Ekonomski fakultet, 24.06. 2010., 192 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4