Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)




Nedjelja 19. Svibanj 2024

 
 
 
 
  Uredničke knjige
 

1. Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2013 (zbornik).

2. Growing in shrinking markets / Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Langer, Josef (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2013 (zbornik).

3. EU Local Imprint : The case of South Central Europe / Langer, Josef; Vlašić, Goran; Krce-Miočić, Božena (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2012 (monografija).

4. To standardize or not to standardize? / Vašić, Goran; Pavičić, Jurica; Langer, Josef (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2012 (zbornik).

5. Global Business Conference Proceedings / Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Wittine, Zoran (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2011 (zbornik).

6. KNOWLEDGE REGION: ALPS-ADRIATIC CHALLENGES - Vol. 2 / Langer, Josef; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2010 (monografija).
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Celebrity Endorsement in Brand Management in Croatia // The Changing Nature of Doing Business in Transition Economies / Marinov, Marin ; Marinova Svetla (ur.).
London : Delhi : Palgrave Macmillan, 2011. Str. 214-224.

2. Vedriš, Mladen; Šimić, Ružica.
Croatia at the Door of the EU: Current Risks and New Possibilities // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Poreč : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2011. Str. 900-923.

3. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. Str. 111-120.

4. Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Grčić, Igor.
The Gaming Virtual Communities // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Frankfurt : Peter Lang, 2009. Str. 120-150.
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Antecedents of food-related consumer decision-making styles. // British food journal. 116 (2014) , 3; 431-450 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Pavlić, Ivana; Kesić, Tanja; Jakeljić, Marija.
KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 64 (2013) , 4; 327-350 (izvorni znanstveni članak, znanstveni).

2. Vedriš, Mladen.
Ekonomski rast i strukturne reforme. // Ekonomija/Economics. 20 (2013) , 1; 183-215 (članak, znanstveni).

3. Benazić, Dragan; Ozretić Došen, Đurđana.
Service quality concept and measurement in the business consulting market. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 24 (2012) , 1; 47-66 (članak, znanstveni).

4. Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija.
UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 63 (2012) , 9-10; 486-517 (izvorni znanstveni članak, znanstveni).

5. Vedriš, Mladen.
Regionalni razvoj i gospodarsko pozicioniranje Republike Hrvatske: EU članstvo. // Ekonomija. 19 (2012) , 1; 119-144 (članak, znanstveni).

6. Vedriš, Mladen.
Hrvatska pred ulaskom u Europsku uniju: izazov ili problem - Konkurentnost ili kako biti bolji. // Ekonomika preduzeća (1988). LX (2012) , 5-6; 248-260 (članak, znanstveni).

7. Kesić, Tanja; Pavlić, Ivana.
Tourism Destination Image Formation - The Case of Dubrovnik, Croatia. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 1; 7-25 (prethodno priopćenje, znanstveni).

8. Kesić, Tanja; Pavlić, Ivana.
TOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. XXIII (2011) , 1; 7-25 (kratko priopćenje, znanstveni).

9. Vedriš, Mladen; Šimić, Ružica.
Hrvatski model gospodarskog rasta: Dosezi i ograničenja. // Ekonomija. 18 (2011) , 2; 377-401 (članak, znanstveni).

10. Vlašić, Goran; Janković, Marko, Kramo Čaluk Amra.
Information hunt: The impact of product type and time pressure on choice of information source for purchase decisions. // Management : journal of contemporary management issues. 16 (2011) , 2; 87-103 (članak, znanstveni).

11. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 61 (2010) , 3-4; 137-150 (članak, znanstveni).

12. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika u Hrvatskoj. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 22 (2010) , 1; 29-42 (prethodno priopćenje, znanstveni).

13. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kesić, Helena.
Market segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 59 (2008) , 9-10; 503-522 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Vedriš, Mladen.
The Republic of Croatia before its entry into the EU: Expectations and Limits // Interdisciplinary Management Research IX / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2013. 415-434 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Horvat, Sandra; Ozretić Došen, Đurđana.
Challenges of private label production by national brand manufacturers in emerging markets // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd : Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. 90-96 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Škare, Vatroslav; Ozretić-Došen, Đurđana.
How innovative are electronic services? An empirically-based typology // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd : Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. 203-209 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Vedriš, Mladen; Pilipović, Ozren; Rančić, Nenad.
Agencies for Foreign Investment Promotion- Possible Institutional Support for Structural Reforms and Economic Growth // Interdisciplinary Management Research VIII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2012. 499-528 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Piri Rajh, Sunčana.
Perceived risk as a determinant of perceived value and purchase intention // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana, Krupka, Zoran, Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 223-231 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Horvat, Sandra; Ozretić Došen; Đurđana.
Perceived risk influence on the consumer attitude to private labels in the product's life cycle growth stage // EBR 2nd Annual Conference 2012 Abstracts.
Ljubljana : Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. 34-34 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Vlašić, Goran; Langer Josef; Kesić, Tanja.
Driving the value premium through cultural, symbolic, economic and social capital management // Global Marketing Conference.
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay.
The impact of market driving strategy on firm performance // American Marketing Association Summer Educator Conference.
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Vlašić Goran; Kohli Ajay; Troilo Gabriele.
ENHANCING CUSTOMER PURCHASE LIKELIHOOD THROUGH MARKET DRIVING STRATEGIES // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Vlašić, Goran; Kohli, Ajay; Troilo, Gabriele.
Enhancing Customer Purchase Likelihood Through Market Driving Strategies // / Suzanne C. Beckmann, Torsten Ringberg, Thomas Ritter (ur.).
Kopenhagen : Copenhagen Business School, 2010. 100-100 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay.
CONSUMER IS THE KING BUT WHO IS THE GRAND VISIRE? MARKET DRIVING AS A SOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).

7. Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay.
The Impact of Market Driving Strategies on Firm Performance // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Ozretić Došen, Đurđana.
Challenges for services branding of universities and R&D institutions // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Horvat, Sandra; Ozretić Došen, Đurđana.
Clustering consumers of private labels in the growth stage of the product life cycle // / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul : Istanbul Technical University (ITU), 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

3. Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo.
Impact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul : Istanbul Technical University (ITU), 2013. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana.
Assessing relationship between electronic service innovativeness and e-marketing practice in services companies // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul : Istanbul Technical University (ITU), 2013. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

5. Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Jakeljić, Marija.
Destination image mechanisms in transitional economies // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

6. Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Sinčić Ćorić, Dubravka.
Exploring the cognitive-affective nature of destination image formation // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).