|
|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
|
|
|
Uredničke knjige
|
|
1.
Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe
/ Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Bingley : Emerald Group Publishing, 2013 (monografija).
|
2.
Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima
/ Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija).
|
3.
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
/ Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija).
|
4.
PERSPEKTIVE TRGOVINE 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja
/ Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (zbornik).
|
5.
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe
/ Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (zbornik).
|
6.
Supply chain management
/ Renko, Sanda (ur.).
Rijeka : IntechOpen, 2011 (bibliografija).
|
7.
Izazovi trgovine u recesiji
/ Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija).
|
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko, Sanda; Vuletić, Ante; Schaer, Burkhard; Zaouche-Laniau, Martine.
Harnessing expert opinion : trends and challenges on the Balkan organic market, based on a Delphi approach // Food consumer science theories : methods and application to the western Balkans / Barjolle, Dominique ; Gorton, Matthew ; Milošević Đorđević, Jasna ; Stojanović, Žaklina (ur.).
Dordrecht : Springer, 2013.
Str. 89-106.
|
2. Renko, Sanda.
Interaction of trade activities between selected Southeast European countries // Challenges for the trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Bingley : Emerald Group Publishing, 2013.
Str. 19-35.
|
3. Renko, Sanda.
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012.
Str. 79-90.
|
4. Rašić, Sanda.
Društveno odgovorno poslovanje // Organizacija velikih poduzeća / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2011.
Str. 473-493.
|
5. Renko, Sanda.
Customer Intelligence as the Powerful Means for Turning Information into Profit // Advanced Technologies Management for Retailing: Frameworks and Cases / Pantano, Eleonora ; Timmermans, Harry (ur.).
Hershey (PA) : Business Science Reference (BSR), 2011.
Str. 179-196.
|
6. Renko, Sanda; Bučar, Kristina.
Are we witnessing the decline of consumer confidence in SPAS? The evidence of SPA tourism in Croatia // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufmann, Hans-Rudiger (ur.).
: Accent Press, 2011.
Str. 450-460.
|
7. Renko, Sanda; Renko, Nataša; Bošnjak Krešimir.
La strategie marketing de la pomme de terre en Croatie // La Pomme de terre: de la Renaissance au XXie siecle / Ferriere le Vayer, Marc ; Williot, Jean-Pierre (ur.).
Tours : Presses Universitaires François-Rabelais (PUFR), 2011.
Str. 371-388.
|
8. Butigan, Ružica.
Uvođenje i primjena strategije marketinga // Strategije marketinga / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb : Naklada Ljevak , 2010.
Str. 438-443.
|
9. Butigan, Ružica.
Globalna orijentacija malih i srednjih poduzeća // Marketing malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb : Naklada Ljevak , 2010.
Str. 283-312.
|
10. Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, Blaženka.
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010.
Str. 259-271.
|
11. Renko, Sanda; Županić, Ivana; Petljak, Kristina.
Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010.
Str. 129-143.
|
12. Vuletić, Ante.
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb : Naklada Ljevak , 2010.
Str. 317-345.
|
|
|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
1. Renko, Sanda.
How new consumers’ consumption patterns caused changes in food distribution channels in Croatia. // Journal of food products marketing. 20 (2014) , 5; 533-547 (članak, znanstveni).
|
2. Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Peić Bach, Mirjana.
Web as a customer communication channel in the confectionery industry in South Eastern European countries. // British food journal. 113 (2011) ; 17-36 (članak, znanstveni).
|
3. Tkalac Verčič, Ana; Pološki Vokić, Nina; Sinčić Ćorić, Dubravka.
Razvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom. // Društvena istraživanja. 18 (2009) , 1-2; 175-202 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u CC časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Butigan, Ružica; Rihtar, Stanko; Čengić, Drago.
Poslovanje i utjecaj strategija marketinga na uspješnost poduzeća u razdoblju gospodarske krize. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 63 (2012) , 1-2; 44-72 (članak, znanstveni).
|
2. Rudawska, Edita; Renko, Sanda.
Sustainability as the direction for the long-term success in banking: Poland VS. Croatia. // Folia Oeconomica Stetinensia. 11 (2012) , 19; 97-117 (članak, znanstveni).
|
3. Butigan, Ružica; Mahnić, Ivana.
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 1.; 89-104 (pregledni rad, znanstveni).
|
4. Knezević, Blaženka; Renko, Sanda; Knego, Nikola.
Changes in Retail Industry in the EU. // Business, management and education. 9 (2011) , 1; 34-49 (članak, znanstveni).
|
5. Renko, Nataša; Šustić, Ivona; Butigan, Ružica.
Designing marketing strategy using the five competitive forces model by Michael Porter – case of small bakery in Croatia. // International journal of management cases. 13 (2011) , 3; 376-385 (članak, znanstveni).
|
6. Renko, Sanda; Grunhagen, Marko.
Services as the crucial factor for the success of retailing in Croatia. // International journal of management cases. 13 (2011) , 3; 400-415 (članak, znanstveni).
|
7. Renko, Sanda; Fičko, Dejan.
New logistics technologies in improving customer value in retailing service. // Journal of retailing and consumer services. 17 (2010) , 3; 216-233 (članak, znanstveni).
|
8. Renko, Sanda; Rakuljić, Mirela.
Managing B2B relationships in the Croatian pharmaceutical industry. // World review of entrepreneurship, management and sustainable development. 6 (2010) , 4; 318-335 (članak, znanstveni).
|
9. Renko, Sanda; Renko, Nataša; Polonijo, Tea.
Understanding the role of food in rural tourism development in a recovering economy. // Journal of food products marketing. 16 (2010) , 3; 309-324 (članak, znanstveni).
|
10. Renko, Sanda; Vignali, Claudio.
Competitive advantage of food industry in the Balkans. // Journal of food products marketing. 16 (2010) , 3; 261-261 (članak, znanstveni).
|
11. Schultz II, Clifford, J.; Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, Vesna.
Grocery Store-Attributes in Recovering Economies: An Empirical Investigation of Their Importance, Using Three Component Contour Plotting. // Journal of International Food & Agribusiness Marketing. 22 (2010) , 1&2; 37-51 (članak, znanstveni).
|
12. Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Butigan, Ružica.
Organic food marketing in Croatia - producer's perspective. // International journal of management cases. 11 (2009) , 3; 71-79 (članak, znanstveni).
|
13. Renko, Sanda; Bošnjak, Krešimir.
Aktualno stanje i perspektive budućeg razoja tržišta ekološke hrane u Hrvatskoj. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 60 (2009) , 7-8; 369-395 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
14. Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Bučar, Kristina.
The Importance of Internal Sources of Knowledge for the Competitiveness of the HORECA Channel: The Case of Croatia. // International journal of management cases. 11 (2009) , 2; 538-548 (članak, znanstveni).
|
15. Sinčić Ćorić, Dubravka; Kovačić, Elvira.
Unutarnja percepcija identiteta poduzeća. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 60 (2009) , 11; 616-633 (članak, znanstveni).
|
16. Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša.
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 21 (2009) , 1; 69-79 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
17. Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, Nina.
The Roles of Internal Communications, Human Resource Management and Marketing Concepts in Determining Holistic Internal Marketing Philosophy. // Zagreb international review of economics & business. 12 (2009) , 2; 87-105 (članak, znanstveni).
|
18. Butigan, Ružica.
Analiza modela pet konkurentskih snaga M. Portera na primjeru industrije maloprodaje derivata nafte u Hrvatskoj. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 3-4 (2008) ; 153-176 (članak, znanstveni).
|
19. Renko, Nataša; Butigan Ružica; Renko, Sanda.
Sustainable Development and the Retail Oil Companies in Croatia. // World journal of retail business management. 2 (2008) , 4; 74-81 (članak, znanstveni).
|
20. Renko, Nataša; Butigan Ružica; Vuletić, Ante.
Competitive Enviroment - Development moderator of Petroleum Products Retailing in Croatia. // International Journal of Management cases. 10 (2008) , 3/4; 30-31 (članak, znanstveni).
|
21. Renko, Sanda.
How the Process of Internationalization enhances the Sustainability of the Croatian Retailing. // World journal of retail business management. 4 (2008) , 2; 3-10 (članak, znanstveni).
|
22. Renko, Sanda; Bučar, Kristina.
How changing lifestyles impact the development of some special interests of tourism : The case of SPA tourism in Croatia. // International journal of management cases. 10 (2008) , 3; 101-110 (članak, znanstveni).
|
23. Sinčić Ćorić, Dubravka; Vorkapić, Iva.
Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 6 (2008) ; 339-351 (članak, znanstveni).
|
24. Renko, Nataša; Kuvačić, Dalija; Renko, Sanda.
Analiza empirijskog istraživanja o obiteljskom poduzetništvu u Republici Hrvatskoj. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 58 (2007) , 1/2; 72-90 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
|
|
|
Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Renko, Sanda.
Conceptual relationships between trade and tourism // Economic and Social Development: Book of Proceedings of the 2nd International Scientific Conference / Filipović, Davor ; Goltnik Urnaut, Anita ; (ur.).
Pariz : VADEA ; Faculty of Commercial and Business Sciences Celje, 2013. 745-754 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Renko, Sanda; Popović, Daniel.
Overcoming perceptions of uncertainty and risk in e-retailing // Business Logistics in MOdern Management / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. 23-31 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Barjolle, Dominique; Renko, Nataša; Butigan, Ružica.
Delphi methodology application in organic food sector in Croatia // Proceedings of the 37th Macromarketing Conference.
Berlin : Freie Universitat Berlin, 2012. 58-62 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Knežević, Blaženka; Sukser, Blaženka; Renko, Sanda.
POVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. 1-18 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Renko, Sanda.
Analysis of the international trade of Croatian counties // International Journal of Sales, Retailing and Marketing, Special Issue - 9th Circle Conference / Renko, S., Vignali, C, Hallier, B., Stanton, J.L., Radder, L., Palić, M. (ur.).
Accent Press, 2012. 96-112 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Renko, Sanda.
Food as factor of country image: the case of Croatia // Sustainable Development of Markets and Marketing Systems in a Globalized World / Haase, Michaela ; Kleinaltenkamp, Michael ; (ur.).
Berlin : The Macromarketing Society, Freie Universität Berlin, 2012. 148-152 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Butigan, Ružica; Baković, Tomislav; Lucović, Damir.
The impact of Marketing Network on the performance of Small and Medium Sized Enterprises // Proceedings of the International Conference Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.).
Mostar : Sveučilište u Mostaru ; DAAAM International Vienna, 2011. 339-349 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
8. Butigan, Ružica; Hruška, Domagoj; Baković, Tomislav.
Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize // Razvoj poslovanja 2011 - Ekonomska politika i poslovanje malih i srednjih poduzeća / Zečić, Dž. (ur.).
Zenica : Univerzitet u Zenici, 2011. 501-512 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
9. Renko, Sanda.
Uloga povjerenja u odnosima između trgovinskih i proizvodnih poduzeća // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek , 2011. 13-24 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
10. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
The impact of network structure on the marketing mix of SME’s: The Case of Croatia // 12th West Lake International Conference on Small and Mid-sized Business.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
11. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.).
Zenica : Univerzitet u Zenici, 2010. 361-378 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
12. Renko, Nataša; Bunić, Željko; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
Does market orientation influence employee's behaviour? : the case in Croatian manufacturing companies // Global Management Conference : proceedings.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
13. Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, Blaženka.
Corporate Social Responsibiity in Croatian Retailing // Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Salerno : EuroMed Press, 2009. 1346-1358 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
14. Sinčić Ćorić, Dubravka; Horvat, Sandra.
Branding in Business-to-Business Context: A Literature Review // The 3rd International Scientific Marketing Theory Challenges in Transitional Societies Conference.
Maribor, 2009. 253-260 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
15. Renko, Nataša; Bunić, Željko; Vuletić, Ante.
Influence of Marketing Orientation on Business Performance: The Case of Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
16. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, Irena.
Organic Food Marketing Strategy in Croatia // Economy & Business. International Scientific Publications / Cingula Marijan (ur.).
Sofija : Science Invest, 2008. 275-285 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
17. Renko, Nataša; Sredl, Katherine; Pandža, Irena.
Market Segmentation by Class and Gender in Zagreb, Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
18. Galetić, Lovorka; Rašić, Sanda; Načinović, Ivana.
Environmental performance of Croatian companies // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
19. Sredl, Katherine; Renko, Nataša; Pecotich, Anthony.
Class, Stratification and Women's Market Involment in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
20. Pecotich, Anhony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, Nataša.
Marketing orientation, privatization and performance: evidence from a developing economy // Marketing theory and practice in an inter-functional world: Proceedings / DeMoranville, Carol W. (ur.).
Verona : Academy of Marketing Science, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, Sanda.
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. 214-231 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko Sanda.
The development of Organic Food Sector in Western Balkan Countries – Result of Delphi Method // Proceedings of VII International Agribusiness PAA-PENSA Conference.
2011. 862-878 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Renko, Sanda; Guszak, Irena; Petljak, Kristina.
Recognition of reverse logistics capabilities for retailers // Abstracts of papers presented at the 18th International Symposium on Logistics (ISL 2013), Resilient Supply Chains in an Uncertain Environment / Pawar, Kulwant, S. ; Rogers, Helen (ur.).
Nottingham : Nottingham University Business School, 2013. 124-124 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša; Dropuljić, Marija.
The effects of cause and donation size of cause-Related marketing program on consumers’ intention to buy // Maketing challenges in new economy.
Pula (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Renko, Sanda.
Food in the function of rural development in the context of tourism industry // Economic Development Perspectives of SEE Region in the Global Recession Context / Ekonomski fakultet Sarajevo (ur.).
Sarajevo : Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, 2010. 179-180 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Spiroski, Igor; Kendrovski, Vladimir; Butigan, Ružica i Vuletic, Ante.
Knowledge, Attitudes and Practices of Macedonian and Croatian Consumers Towards the Personal Consumption of Fruits // Journal of Nitrogenetics and Nitrogenomics / Raffaele De Caterina, Chieti/Pisa (ur.).
Pamplona, 2010. 108-108 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Rašić, Sanda.
Environmental Performance of Coratian Companies Regarding Ownership // Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Salerno : EuroMed Press, 2009. 1817-1817 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
1. Fištrek, Danijela.
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija / postdiplomski specijalistički rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 09.10. 2012,
88 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.
|
2. Mabić, Zoran.
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 11.12. 2012,
131 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.
|
3. Podrug, Željko.
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 04.04. 2012,
126 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.
|
4. Đurić, Danko.
Konkurentske prednosti ekoloških proizvoda u maslinarstvu / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 22.03. 2011.,
92 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
5. Horvatiček, Branka.
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 18.10. 2011.,
106 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
6. Ledecki, Tihana.
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje / postdiplomski specijalistički rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 11.10. 2011,
113 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.
|
7. Tukić, Sanela.
Nužnost promjene tradicionalnog odnosa između dobavljača i maloprodavača u BIH / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 13.09. 2011,
156 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
8. Vuletić, Ante.
Primjena Delphi metode u marketingu ekološke hrane RH / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 13.07. 2010,
94 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
9. Fičko, Dejan.
Utjecaj novih logističkih trendova u maloprodaji / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 21.04. 2009.,
197 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
10. Petljak, Kristina.
Kanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 14.10. 2009.,
175 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
11. Vlaović, Srdjan.
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 16.02. 2009,
129 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
12. Bošnjak, Krešimir.
Čimbenici uspješnosti plasmana ekološke hrane na hrvatskom tržištu / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 15.01. 2008.,
148 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
13. Butigan, Ružica.
Konkurentsko okružje - moderator razvoja maloprodaje derivata nafte / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 09.07. 2007,
155 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Galić, Antonio.
Kanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 30.09. 2013.,
37 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
2. Orehovački, Damir.
Specifičnosti logističkog sustava u proizvodnji stočne hrane / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 17.09. 2013.,
37 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
3. Selman, Marina.
Adekvatnost ponude zdravog prehrambenog asortimana u prodavaonicama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 26.09. 2013.,
62 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
4. Vujčec, Franjo.
Transport prehrambenih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 21.06. 2013.,
60 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
5. Ćurguz, Goran.
Specifičnosti distribucije smrznutih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
zagreb : Ekonomski fakultet, 25.09. 2012.,
35 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
6. Skočak, Maja.
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 18.10. 2012.,
46 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
7. Tokić, Ines.
Organizacija distribucije asortimana mliječnih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 07.02. 2012.,
43 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
8. Bradara, Ivica.
Specifičnosti prodaje poljoprivrednih proizvoda na štandovima tržnice / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 04.10. 2011.,
43 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
9. Bunić, Ana.
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2011.,
71 str. Voditelj: Butigan, Ružica.
|
10. Cvrtila, Maja.
Upravljanje zalihama u mesnoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zgareb : Ekonomski fakultet, 06.10. 2011.,
43 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
11. Jančik, Filip.
Analiza tržišta ekološke hrane zemalja Zapadnog Balkana s posebnim osvrtom na Hrvatsku / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 27.09. 2011.,
95 str. Voditelj: Butigan, Ružica.
|
12. Janžek; Silvija.
Učinak programa lojalnosti na uspjeh u maloprodaji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 15.07. 2011,
54 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
13. Karlović, Ana.
Analiza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 17.10. 2011.,
66 str. Voditelj: Butigan, Ružica.
|
14. Požar, Zrinka.
Stavovi potrošača o ekološkoj hrani / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2011.,
41 str. Voditelj: Butigan, Ružica.
|
15. Rabuzin, Kristina.
Logistički aspekt pakiranja u mesnoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 07.07. 2011,
81 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
16. Šprem, Ivana.
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 07.07. 2011,
53 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
17. Šuškić, Vesna.
Specifičnosti franšiznog poslovanja u asortimanu zdrave hrane / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 24.05. 2011.,
34 str. Voditelj: Renko, Sanda.
|
18. Katalenić, Gorana.
Specifičnosti ponašanja potrošača voća na primjeru seoske populacije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 31.08. 2010,
54 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
19. Klišanin, Ines.
Primjena fokus grupe u ispitivanju stavova gradske populacije o potrošnji voća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.07. 2010.,
54 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
20. Pastuović, Maja.
Tržište ekološke hrane na primjeru zemalja Zapadnog Balkana / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 28.09. 2010,
59 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
21. Perica, Sabina.
Potrošnja ekološke hrane u mediteranskim zemljama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 28.09. 2010.,
42 str. Voditelj: Renko, Nataša.
|
|
|
|
|
|
|
|