crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Rudawska, Edyta; Renko, Sanda; Bilan, Yuriy.
A discussion of the concept of sustainable development - examples of Polish, Croatian and Ukrainian markets .
Ternopil : KrokBooks, 2011 (bibliografija).

2. Renko, Nataša.
Marketing malih i srednjih poduzeća .
Zagreb : Naklada Ljevak, 2010 (udžbenici).

3. Renko, Nataša.
Strategije marketinga .
Zagreb : Naklada Ljevak, 2009 (udžbenik).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Bingley : Emerald Group Publishing, 2013 (monografija). URL link to work

2. Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija).

3. Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija).

4. PERSPEKTIVE TRGOVINE 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja / Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (zbornik).

5. Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (zbornik).

6. Supply chain management / Renko, Sanda (ur.).
Rijeka : IntechOpen, 2011 (bibliografija).

7. Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko, Sanda; Vuletić, Ante; Schaer, Burkhard; Zaouche-Laniau, Martine.
Harnessing expert opinion : trends and challenges on the Balkan organic market, based on a Delphi approach // Food consumer science theories : methods and application to the western Balkans / Barjolle, Dominique ; Gorton, Matthew ; Milošević Đorđević, Jasna ; Stojanović, Žaklina (ur.).
Dordrecht : Springer, 2013. Str. 89-106. URL link to work

2. Renko, Sanda.
Interaction of trade activities between selected Southeast European countries // Challenges for the trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Bingley : Emerald Group Publishing, 2013. Str. 19-35. prilozen text radaURL link to work

3. Renko, Sanda.
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. Str. 79-90.

4. Rašić, Sanda.
Društveno odgovorno poslovanje // Organizacija velikih poduzeća / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2011. Str. 473-493.

5. Renko, Sanda.
Customer Intelligence as the Powerful Means for Turning Information into Profit // Advanced Technologies Management for Retailing: Frameworks and Cases / Pantano, Eleonora ; Timmermans, Harry (ur.).
Hershey (PA) : Business Science Reference (BSR), 2011. Str. 179-196.

6. Renko, Sanda; Bučar, Kristina.
Are we witnessing the decline of consumer confidence in SPAS? The evidence of SPA tourism in Croatia // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufmann, Hans-Rudiger (ur.).
: Accent Press, 2011. Str. 450-460.

7. Renko, Sanda; Renko, Nataša; Bošnjak Krešimir.
La strategie marketing de la pomme de terre en Croatie // La Pomme de terre: de la Renaissance au XXie siecle / Ferriere le Vayer, Marc ; Williot, Jean-Pierre (ur.).
Tours : Presses Universitaires François-Rabelais (PUFR), 2011. Str. 371-388.

8. Butigan, Ružica.
Uvođenje i primjena strategije marketinga // Strategije marketinga / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb : Naklada Ljevak , 2010. Str. 438-443.

9. Butigan, Ružica.
Globalna orijentacija malih i srednjih poduzeća // Marketing malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb : Naklada Ljevak , 2010. Str. 283-312.

10. Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, Blaženka.
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. Str. 259-271.

11. Renko, Sanda; Županić, Ivana; Petljak, Kristina.
Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. Str. 129-143. prilozen text rada

12. Vuletić, Ante.
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb : Naklada Ljevak , 2010. Str. 317-345.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Renko, Sanda.
How new consumers’ consumption patterns caused changes in food distribution channels in Croatia. // Journal of food products marketing. 20 (2014) , 5; 533-547 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to workURL link to work

2. Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Peić Bach, Mirjana.
Web as a customer communication channel in the confectionery industry in South Eastern European countries. // British food journal. 113 (2011) ; 17-36 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Tkalac Verčič, Ana; Pološki Vokić, Nina; Sinčić Ćorić, Dubravka.
Razvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom. // Društvena istraživanja. 18 (2009) , 1-2; 175-202 (članak, znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Ostali radovi u CC časopisima
 

1. Renko, Nataša; Sredl, Katherine.
Women's possessions and social class in contemporary Zagreb. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 18 (2009) , 3; 565-581 (članak, ostalo).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Butigan, Ružica; Rihtar, Stanko; Čengić, Drago.
Poslovanje i utjecaj strategija marketinga na uspješnost poduzeća u razdoblju gospodarske krize. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 63 (2012) , 1-2; 44-72 (članak, znanstveni).

2. Rudawska, Edita; Renko, Sanda.
Sustainability as the direction for the long-term success in banking: Poland VS. Croatia. // Folia Oeconomica Stetinensia. 11 (2012) , 19; 97-117 (članak, znanstveni).

3. Butigan, Ružica; Mahnić, Ivana.
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 1.; 89-104 (pregledni rad, znanstveni).

4. Knezević, Blaženka; Renko, Sanda; Knego, Nikola.
Changes in Retail Industry in the EU. // Business, management and education. 9 (2011) , 1; 34-49 (članak, znanstveni). URL link to work

5. Renko, Nataša; Šustić, Ivona; Butigan, Ružica.
Designing marketing strategy using the five competitive forces model by Michael Porter – case of small bakery in Croatia. // International journal of management cases. 13 (2011) , 3; 376-385 (članak, znanstveni).

6. Renko, Sanda; Grunhagen, Marko.
Services as the crucial factor for the success of retailing in Croatia. // International journal of management cases. 13 (2011) , 3; 400-415 (članak, znanstveni).

7. Renko, Sanda; Fičko, Dejan.
New logistics technologies in improving customer value in retailing service. // Journal of retailing and consumer services. 17 (2010) , 3; 216-233 (članak, znanstveni). URL link to work

8. Renko, Sanda; Rakuljić, Mirela.
Managing B2B relationships in the Croatian pharmaceutical industry. // World review of entrepreneurship, management and sustainable development. 6 (2010) , 4; 318-335 (članak, znanstveni).

9. Renko, Sanda; Renko, Nataša; Polonijo, Tea.
Understanding the role of food in rural tourism development in a recovering economy. // Journal of food products marketing. 16 (2010) , 3; 309-324 (članak, znanstveni). URL link to work

10. Renko, Sanda; Vignali, Claudio.
Competitive advantage of food industry in the Balkans. // Journal of food products marketing. 16 (2010) , 3; 261-261 (članak, znanstveni). URL link to work

11. Schultz II, Clifford, J.; Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, Vesna.
Grocery Store-Attributes in Recovering Economies: An Empirical Investigation of Their Importance, Using Three Component Contour Plotting. // Journal of International Food & Agribusiness Marketing. 22 (2010) , 1&2; 37-51 (članak, znanstveni).

12. Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Butigan, Ružica.
Organic food marketing in Croatia - producer's perspective. // International journal of management cases. 11 (2009) , 3; 71-79 (članak, znanstveni).

13. Renko, Sanda; Bošnjak, Krešimir.
Aktualno stanje i perspektive budućeg razoja tržišta ekološke hrane u Hrvatskoj. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 60 (2009) , 7-8; 369-395 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text rada

14. Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Bučar, Kristina.
The Importance of Internal Sources of Knowledge for the Competitiveness of the HORECA Channel: The Case of Croatia. // International journal of management cases. 11 (2009) , 2; 538-548 (članak, znanstveni).

15. Sinčić Ćorić, Dubravka; Kovačić, Elvira.
Unutarnja percepcija identiteta poduzeća. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 60 (2009) , 11; 616-633 (članak, znanstveni).

16. Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša.
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 21 (2009) , 1; 69-79 (prethodno priopćenje, znanstveni).

17. Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, Nina.
The Roles of Internal Communications, Human Resource Management and Marketing Concepts in Determining Holistic Internal Marketing Philosophy. // Zagreb international review of economics & business. 12 (2009) , 2; 87-105 (članak, znanstveni).

18. Butigan, Ružica.
Analiza modela pet konkurentskih snaga M. Portera na primjeru industrije maloprodaje derivata nafte u Hrvatskoj. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 3-4 (2008) ; 153-176 (članak, znanstveni).

19. Renko, Nataša; Butigan Ružica; Renko, Sanda.
Sustainable Development and the Retail Oil Companies in Croatia. // World journal of retail business management. 2 (2008) , 4; 74-81 (članak, znanstveni). prilozen text rada

20. Renko, Nataša; Butigan Ružica; Vuletić, Ante.
Competitive Enviroment - Development moderator of Petroleum Products Retailing in Croatia. // International Journal of Management cases. 10 (2008) , 3/4; 30-31 (članak, znanstveni).

21. Renko, Sanda.
How the Process of Internationalization enhances the Sustainability of the Croatian Retailing. // World journal of retail business management. 4 (2008) , 2; 3-10 (članak, znanstveni). prilozen text rada

22. Renko, Sanda; Bučar, Kristina.
How changing lifestyles impact the development of some special interests of tourism : The case of SPA tourism in Croatia. // International journal of management cases. 10 (2008) , 3; 101-110 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

23. Sinčić Ćorić, Dubravka; Vorkapić, Iva.
Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 6 (2008) ; 339-351 (članak, znanstveni).

24. Renko, Nataša; Kuvačić, Dalija; Renko, Sanda.
Analiza empirijskog istraživanja o obiteljskom poduzetništvu u Republici Hrvatskoj. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 58 (2007) , 1/2; 72-90 (članak, znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Renko, Sanda.
Prikaz knjige: Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 8 (2010) , 1; 255-260 (prikaz, stručni). prilozen text rada

2. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
Marketing Strategies in Oil & Gas retailing – the case of Croatia. // Journal of International Scientific Publications : Economy and Business. 2 (2008) ; (članak, ostalo). URL link to work
Vrh
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
Marketing Strategy for Small Business Growth in Croatia // International Journal of Management Cases / Gianpaolo Vignali (ur.).
Accent Press, 2010. 287-288 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Renko, Sanda.
Conceptual relationships between trade and tourism // Economic and Social Development: Book of Proceedings of the 2nd International Scientific Conference / Filipović, Davor ; Goltnik Urnaut, Anita ; (ur.).
Pariz : VADEA ; Faculty of Commercial and Business Sciences Celje, 2013. 745-754 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Renko, Sanda; Popović, Daniel.
Overcoming perceptions of uncertainty and risk in e-retailing // Business Logistics in MOdern Management / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. 23-31 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Barjolle, Dominique; Renko, Nataša; Butigan, Ružica.
Delphi methodology application in organic food sector in Croatia // Proceedings of the 37th Macromarketing Conference.
Berlin : Freie Universitat Berlin, 2012. 58-62 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Knežević, Blaženka; Sukser, Blaženka; Renko, Sanda.
POVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. 1-18 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Renko, Sanda.
Analysis of the international trade of Croatian counties // International Journal of Sales, Retailing and Marketing, Special Issue - 9th Circle Conference / Renko, S., Vignali, C, Hallier, B., Stanton, J.L., Radder, L., Palić, M. (ur.).
Accent Press, 2012. 96-112 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Renko, Sanda.
Food as factor of country image: the case of Croatia // Sustainable Development of Markets and Marketing Systems in a Globalized World / Haase, Michaela ; Kleinaltenkamp, Michael ; (ur.).
Berlin : The Macromarketing Society, Freie Universität Berlin, 2012. 148-152 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Butigan, Ružica; Baković, Tomislav; Lucović, Damir.
The impact of Marketing Network on the performance of Small and Medium Sized Enterprises // Proceedings of the International Conference Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.).
Mostar : Sveučilište u Mostaru ; DAAAM International Vienna, 2011. 339-349 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Butigan, Ružica; Hruška, Domagoj; Baković, Tomislav.
Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize // Razvoj poslovanja 2011 - Ekonomska politika i poslovanje malih i srednjih poduzeća / Zečić, Dž. (ur.).
Zenica : Univerzitet u Zenici, 2011. 501-512 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Renko, Sanda.
Uloga povjerenja u odnosima između trgovinskih i proizvodnih poduzeća // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek , 2011. 13-24 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
The impact of network structure on the marketing mix of SME’s: The Case of Croatia // 12th West Lake International Conference on Small and Mid-sized Business.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.).
Zenica : Univerzitet u Zenici, 2010. 361-378 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Renko, Nataša; Bunić, Željko; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante.
Does market orientation influence employee's behaviour? : the case in Croatian manufacturing companies // Global Management Conference : proceedings.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, Blaženka.
Corporate Social Responsibiity in Croatian Retailing // Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Salerno : EuroMed Press, 2009. 1346-1358 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

14. Sinčić Ćorić, Dubravka; Horvat, Sandra.
Branding in Business-to-Business Context: A Literature Review // The 3rd International Scientific Marketing Theory Challenges in Transitional Societies Conference.
Maribor, 2009. 253-260 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Renko, Nataša; Bunić, Željko; Vuletić, Ante.
Influence of Marketing Orientation on Business Performance: The Case of Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, Irena.
Organic Food Marketing Strategy in Croatia // Economy & Business. International Scientific Publications / Cingula Marijan (ur.).
Sofija : Science Invest, 2008. 275-285 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Renko, Nataša; Sredl, Katherine; Pandža, Irena.
Market Segmentation by Class and Gender in Zagreb, Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Galetić, Lovorka; Rašić, Sanda; Načinović, Ivana.
Environmental performance of Croatian companies // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Sredl, Katherine; Renko, Nataša; Pecotich, Anthony.
Class, Stratification and Women's Market Involment in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Pecotich, Anhony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, Nataša.
Marketing orientation, privatization and performance: evidence from a developing economy // Marketing theory and practice in an inter-functional world: Proceedings / DeMoranville, Carol W. (ur.).
Verona : Academy of Marketing Science, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, Sanda.
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. 214-231 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

2. Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko Sanda.
The development of Organic Food Sector in Western Balkan Countries – Result of Delphi Method // Proceedings of VII International Agribusiness PAA-PENSA Conference.
2011. 862-878 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Renko, Sanda; Guszak, Irena; Petljak, Kristina.
Recognition of reverse logistics capabilities for retailers // Abstracts of papers presented at the 18th International Symposium on Logistics (ISL 2013), Resilient Supply Chains in an Uncertain Environment / Pawar, Kulwant, S. ; Rogers, Helen (ur.).
Nottingham : Nottingham University Business School, 2013. 124-124 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text rada

2. Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša; Dropuljić, Marija.
The effects of cause and donation size of cause-Related marketing program on consumers’ intention to buy // Maketing challenges in new economy.
Pula (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Renko, Sanda.
Food in the function of rural development in the context of tourism industry // Economic Development Perspectives of SEE Region in the Global Recession Context / Ekonomski fakultet Sarajevo (ur.).
Sarajevo : Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, 2010. 179-180 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Spiroski, Igor; Kendrovski, Vladimir; Butigan, Ružica i Vuletic, Ante.
Knowledge, Attitudes and Practices of Macedonian and Croatian Consumers Towards the Personal Consumption of Fruits // Journal of Nitrogenetics and Nitrogenomics / Raffaele De Caterina, Chieti/Pisa (ur.).
Pamplona, 2010. 108-108 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Rašić, Sanda.
Environmental Performance of Coratian Companies Regarding Ownership // Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Salerno : EuroMed Press, 2009. 1817-1817 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Sinčić, Dubravka.
Future research as a basis for the proactive marketing : scenarios of the telecommunication industry // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,stručni). prilozen text rada
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Butigan, Ružica.
Utjecaj marketinških mreža na uspješnost poslovanja malih i srednjih poduzeća / doktorska disertacija.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 13.07. 2010., 225 str. Voditelj: Renko, Nataša.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Fištrek, Danijela.
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija / postdiplomski specijalistički rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 09.10. 2012, 88 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.

2. Mabić, Zoran.
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 11.12. 2012, 131 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.

3. Podrug, Željko.
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 04.04. 2012, 126 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.

4. Đurić, Danko.
Konkurentske prednosti ekoloških proizvoda u maslinarstvu / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 22.03. 2011., 92 str. Voditelj: Renko, Nataša.

5. Horvatiček, Branka.
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 18.10. 2011., 106 str. Voditelj: Renko, Nataša.

6. Ledecki, Tihana.
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje / postdiplomski specijalistički rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 11.10. 2011, 113 str. Voditelj: Renko, Sanda ;.

7. Tukić, Sanela.
Nužnost promjene tradicionalnog odnosa između dobavljača i maloprodavača u BIH / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 13.09. 2011, 156 str. Voditelj: Renko, Sanda.

8. Vuletić, Ante.
Primjena Delphi metode u marketingu ekološke hrane RH / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 13.07. 2010, 94 str. Voditelj: Renko, Nataša.

9. Fičko, Dejan.
Utjecaj novih logističkih trendova u maloprodaji / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 21.04. 2009., 197 str. Voditelj: Renko, Sanda.

10. Petljak, Kristina.
Kanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 14.10. 2009., 175 str. Voditelj: Renko, Sanda.

11. Vlaović, Srdjan.
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 16.02. 2009, 129 str. Voditelj: Renko, Sanda.

12. Bošnjak, Krešimir.
Čimbenici uspješnosti plasmana ekološke hrane na hrvatskom tržištu / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 15.01. 2008., 148 str. Voditelj: Renko, Sanda.

13. Butigan, Ružica.
Konkurentsko okružje - moderator razvoja maloprodaje derivata nafte / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 09.07. 2007, 155 str. Voditelj: Renko, Nataša.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. Galić, Antonio.
Kanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 30.09. 2013., 37 str. Voditelj: Renko, Sanda.

2. Orehovački, Damir.
Specifičnosti logističkog sustava u proizvodnji stočne hrane / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 17.09. 2013., 37 str. Voditelj: Renko, Sanda.

3. Selman, Marina.
Adekvatnost ponude zdravog prehrambenog asortimana u prodavaonicama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 26.09. 2013., 62 str. Voditelj: Renko, Sanda.

4. Vujčec, Franjo.
Transport prehrambenih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 21.06. 2013., 60 str. Voditelj: Renko, Sanda.

5. Ćurguz, Goran.
Specifičnosti distribucije smrznutih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
zagreb : Ekonomski fakultet, 25.09. 2012., 35 str. Voditelj: Renko, Sanda.

6. Skočak, Maja.
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 18.10. 2012., 46 str. Voditelj: Renko, Sanda.

7. Tokić, Ines.
Organizacija distribucije asortimana mliječnih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 07.02. 2012., 43 str. Voditelj: Renko, Sanda.

8. Bradara, Ivica.
Specifičnosti prodaje poljoprivrednih proizvoda na štandovima tržnice / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 04.10. 2011., 43 str. Voditelj: Renko, Sanda.

9. Bunić, Ana.
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2011., 71 str. Voditelj: Butigan, Ružica.

10. Cvrtila, Maja.
Upravljanje zalihama u mesnoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zgareb : Ekonomski fakultet, 06.10. 2011., 43 str. Voditelj: Renko, Sanda.

11. Jančik, Filip.
Analiza tržišta ekološke hrane zemalja Zapadnog Balkana s posebnim osvrtom na Hrvatsku / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 27.09. 2011., 95 str. Voditelj: Butigan, Ružica.

12. Janžek; Silvija.
Učinak programa lojalnosti na uspjeh u maloprodaji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 15.07. 2011, 54 str. Voditelj: Renko, Sanda.

13. Karlović, Ana.
Analiza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 17.10. 2011., 66 str. Voditelj: Butigan, Ružica.

14. Požar, Zrinka.
Stavovi potrošača o ekološkoj hrani / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2011., 41 str. Voditelj: Butigan, Ružica.

15. Rabuzin, Kristina.
Logistički aspekt pakiranja u mesnoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 07.07. 2011, 81 str. Voditelj: Renko, Sanda.

16. Šprem, Ivana.
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 07.07. 2011, 53 str. Voditelj: Renko, Sanda.

17. Šuškić, Vesna.
Specifičnosti franšiznog poslovanja u asortimanu zdrave hrane / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 24.05. 2011., 34 str. Voditelj: Renko, Sanda.

18. Katalenić, Gorana.
Specifičnosti ponašanja potrošača voća na primjeru seoske populacije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 31.08. 2010, 54 str. Voditelj: Renko, Nataša.

19. Klišanin, Ines.
Primjena fokus grupe u ispitivanju stavova gradske populacije o potrošnji voća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.07. 2010., 54 str. Voditelj: Renko, Nataša.

20. Pastuović, Maja.
Tržište ekološke hrane na primjeru zemalja Zapadnog Balkana / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 28.09. 2010, 59 str. Voditelj: Renko, Nataša.

21. Perica, Sabina.
Potrošnja ekološke hrane u mediteranskim zemljama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 28.09. 2010., 42 str. Voditelj: Renko, Nataša.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4