|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Kesić, Tanja.
Tržište poslovne potrošnje i ponašanje u kupnji // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2001.
Str. 241-268.
|
2. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Ponašanje potrošača // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2001.
Str. 217-241.
|
3. Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana.
Cijene // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2001.
Str. 335-363.
|
|
|
|
|
|
Udžbenici i skripta
|
|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Rajh, Edo; Piri Rajh, Sunčana.
Associative Network Model of Long-Term Memory as a Framework for an Analysis of Competitiveness. // Tržište. 14 (2002) , 1-2; 27-33 (članak, znanstveni).
|
2. Rajh, Edo; Piri Rajh, Sunčana.
Poboljšavanje interpretativnosti perceptualnih mapa transformacijom pravokutnih koordinata. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 52 (2001) , 11-12; 1368-1377 (članak, znanstveni).
|
3. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Consumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction?. // Journal of Macromarketing. 20 (2000) , 2; 206 (sažetak, znanstveni).
|
4. Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, Edo.
Ključne determinante izbora banke kao osnovica strateškom pozicioniranju. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 51 (2000) , 3-4; 281-298 (članak, znanstveni).
|
5. Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, Edo.
Bank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia. // Journal of Macromarketing. 20 (2000) , 2; 206 (sažetak, znanstveni).
|
6. Rajh, Edo.
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 50 (1999) , 12; 1896-1910 (članak, znanstveni).
|
7. Kesić, Tanja; Previšić, Jozo.
Zadovoljstvo poslom i alokacija vremena nastavnika na Zagrebačkom sveučilištu. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 5 (1996) , 1 (21); 147-161 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Ljubić, Franjo; Kesić, Tanja.
Determinants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 31st EMAC Conference: Marketing in a Changing World - Scope, Opportunities and Chalanges (CD-ROM) / Farhangmehr, Minoo (ur.).
Braga : Vila Nova de Gaia, 2002. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Ljubić, Franjo; Kesić, Tanja; Pavlović, Ivan; Markić, Brano.
Ethnocentric Tendecies in Purchasing Behavior in the Republics of Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 2002 Multicultural Marketing Conference (CD-ROM) / Bigne, Enrique ; Johar, Vic ; Hassan, Salah (ur.).
Valencia : Academy of Marketing Science, Universitat de Valencia, 2002. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Piri Rajh, Sunčana.
The Change of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // Proceedings from the 30th EMAC Conference: Rethinking European Marketing (CD-ROM) / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen : Norges Handelshoyskole, European Marketing Academy, 2001. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Previšić, Jozo.
Determinants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Croatia // Proceedings of the 24th Annual Conference of the Academy of Marketing Science: New Meanings for Marketing in a New Millenium / Moore, Melissa L. ; Moore, Robert S. (ur.).
San Diego (CA) : Academy of Marketing Science, 2001. 137-142 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Structural Changes of Academics in the Republic of Croatia // 1st International Conference on Globalisation and Development of Small European Countries / Božina, Lovre ; Krbec, Denisa (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2001. 267-278 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Consumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction? // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ) : Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. 243-252 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, Edo.
Bank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ) : Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. 219-229 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vranešević, Tihomir.
Strukturne promjene znanstvenog kadra u Hrvatskoj // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. 39-49 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Vranešević, Tihomir; Tkalac, Ana; Piri Rajh, Sunčana.
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. 189-198 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Ozretić-Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, Jozo.
Competitiveness of Croatian Products and Services - The Attitudes of Management Towards Exports in Croatian Companies // Economic System of European Union and Adjustment of Bosnia and Herzegovina / Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar : Faculty of Economics, University of Mostar, 2002. 41 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
The Change of Time Allocation and Job Satisfaction at University Level in the Republic of Croatia // 2000 Academy of Marketing Science, Multicultural Conference / Smith, Scott M. (ur.).
Hong Kong : AMS, 2000. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Kesić, Tanja; Ljubić, Franjo; Pavlović, Ivan.
Management at the University Level in the Repbulic of Croatia // The 15th Triennial Conference, The International Federation of Operational Research Societies / Toth, Paolo (ur.).
Peking : Federation of Operational Research Societies, 1999. 119-129 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
|
|
|
|