crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Kesić, Tanja.
Marketinška komunikacija .
Zagreb : MATE, 1997 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Kesić, Tanja.
Tržište poslovne potrošnje i ponašanje u kupnji // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2001. Str. 241-268.

2. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Ponašanje potrošača // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2001. Str. 217-241.

3. Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana.
Cijene // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija nakladništvo, 2001. Str. 335-363.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Kesić, Tanja.
Ponašanje potrošača .
Zagreb : Adeco, 1999.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Kesić, Tanja; Previšić, Jozo.
Motivi upisa i zadovoljstvo nastavnim programom studenata ekonomskih i elektrotehničkih fakulteta u Hrvatskoj. // Društvena istraživanja. 7 (1998) , 4-5; 731-746 (prethodno priopćenje, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Rajh, Edo; Piri Rajh, Sunčana.
Associative Network Model of Long-Term Memory as a Framework for an Analysis of Competitiveness. // Tržište. 14 (2002) , 1-2; 27-33 (članak, znanstveni).

2. Rajh, Edo; Piri Rajh, Sunčana.
Poboljšavanje interpretativnosti perceptualnih mapa transformacijom pravokutnih koordinata. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 52 (2001) , 11-12; 1368-1377 (članak, znanstveni).

3. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Consumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction?. // Journal of Macromarketing. 20 (2000) , 2; 206 (sažetak, znanstveni).

4. Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, Edo.
Ključne determinante izbora banke kao osnovica strateškom pozicioniranju. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 51 (2000) , 3-4; 281-298 (članak, znanstveni).

5. Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, Edo.
Bank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia. // Journal of Macromarketing. 20 (2000) , 2; 206 (sažetak, znanstveni).

6. Rajh, Edo.
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 50 (1999) , 12; 1896-1910 (članak, znanstveni).

7. Kesić, Tanja; Previšić, Jozo.
Zadovoljstvo poslom i alokacija vremena nastavnika na Zagrebačkom sveučilištu. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 5 (1996) , 1 (21); 147-161 (prethodno priopćenje, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Ljubić, Franjo; Kesić, Tanja.
Determinants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 31st EMAC Conference: Marketing in a Changing World - Scope, Opportunities and Chalanges (CD-ROM) / Farhangmehr, Minoo (ur.).
Braga : Vila Nova de Gaia, 2002. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Ljubić, Franjo; Kesić, Tanja; Pavlović, Ivan; Markić, Brano.
Ethnocentric Tendecies in Purchasing Behavior in the Republics of Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 2002 Multicultural Marketing Conference (CD-ROM) / Bigne, Enrique ; Johar, Vic ; Hassan, Salah (ur.).
Valencia : Academy of Marketing Science, Universitat de Valencia, 2002. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Piri Rajh, Sunčana.
The Change of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // Proceedings from the 30th EMAC Conference: Rethinking European Marketing (CD-ROM) / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen : Norges Handelshoyskole, European Marketing Academy, 2001. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Previšić, Jozo.
Determinants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Croatia // Proceedings of the 24th Annual Conference of the Academy of Marketing Science: New Meanings for Marketing in a New Millenium / Moore, Melissa L. ; Moore, Robert S. (ur.).
San Diego (CA) : Academy of Marketing Science, 2001. 137-142 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Structural Changes of Academics in the Republic of Croatia // 1st International Conference on Globalisation and Development of Small European Countries / Božina, Lovre ; Krbec, Denisa (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2001. 267-278 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Consumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction? // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ) : Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. 243-252 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, Edo.
Bank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ) : Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. 219-229 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vranešević, Tihomir.
Strukturne promjene znanstvenog kadra u Hrvatskoj // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. 39-49 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Vranešević, Tihomir; Tkalac, Ana; Piri Rajh, Sunčana.
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. 189-198 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Ozretić-Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, Jozo.
Competitiveness of Croatian Products and Services - The Attitudes of Management Towards Exports in Croatian Companies // Economic System of European Union and Adjustment of Bosnia and Herzegovina / Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar : Faculty of Economics, University of Mostar, 2002. 41 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
The Change of Time Allocation and Job Satisfaction at University Level in the Republic of Croatia // 2000 Academy of Marketing Science, Multicultural Conference / Smith, Scott M. (ur.).
Hong Kong : AMS, 2000. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Kesić, Tanja; Ljubić, Franjo; Pavlović, Ivan.
Management at the University Level in the Repbulic of Croatia // The 15th Triennial Conference, The International Federation of Operational Research Societies / Toth, Paolo (ur.).
Peking : Federation of Operational Research Societies, 1999. 119-129 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Piri Rajh, Sunčana.
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 14.05. 2002., 252 str. Voditelj: Kesić, Tanja.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4