crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Čavlek, Nevenka.
The Role of Tour Operators in the Travel Distribution System // Trends in Outdoor Recreation, Leisure and Tourism / Gartner, W.C. ; Lime, D.W. (ur.).
Wallingford : CABI Publishing, 2000.. Str. od 325 do 334.

2. Čavlek, Nevenka.
Changes in Marketing Strategies of European Tour Operators // Tourism Destination Marketing - Gaining the Competitive Edge / Ruddy, Joseph ; Flanagan, Sheila (ur.).
Dublin : Tourism Research Centre, 2000.. Str. od 229 do 304.

3. Vukonić, Boris.
The new-old tourist destination: Croatia // Mediterranean Tourism / Apostolopoulos, Y ; Loukissas, P. ; Leontidu, L. (ur.).
London : Delhi : Routledge, 2000.. Str. od 64 do 71.

4. Vukonić, Boris.
Međugorje: War Impacts on Religious and Tourist Centre // Hosts and Guests / Smith, V. (ur.).
: University of Pennsylvania Press, 1998.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Bilen, Miljenko.
Prostorni aspekt distribucije turizma i turistički resursi u svijetu. // Turizam. 46 (1998) , 1; od 1 do 15 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Horvat, Božena.
Hrvatski turizam u sociokulturološkoj perspektivi. // Acta turistica. 9 (1997) , 1; 58-70 (članak, ostalo).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Čavlek, Nevenka.
Concentration Trend on European Tourism Market: Opportunities and Challenges // Tourism Industry and Education Symposium / Arola, Esa ; Mikkonen, Tuula (ur.).
Jyvaskyla : Jyvaskyla, University Printing House, 1999. od 25 do 32 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Pirjevec, Boris; Bilen, Miljenko.
Tourism destination marketing - gaining the competetive edge // Tourism destination marketing - gaining the competetive edge-.
Dublin : TTRA - European Chapter, 1999. od 321 do 356 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Pirjevec, Boris; Kesar Oliver.
Croatian tourism, revival or survival? // Tourism industriy and education-.
Jyvaskyla : Jyvaskyla Polytechnic School, 1999. od 376 do 391 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Vukonić, Boris.
Turizam u Hrvatskoj i kako se postaviti prema njemu // Sabor hrvatskih graditelja-.
Cavtat : Udruga hrvatskih graditelja, 2000. od 305 do 310 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Vukonić, Boris.
Turizam dugoročnog razvoja strategije hrvatskog gospodarstva // Uvjeti i izgledi ekonomskog razvoja Hrvatske početkom 21. stoljeća / Sirotković, Jakov (ur.).
Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. od 275 do 292 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4