|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
|
|
|
Uredničke knjige
|
|
1.
Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe
/ Grbac, Bruno; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka : Boler College of Business ; John Carroll University ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. (monografija).
|
2.
Marketing i razvoj
/ Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000 (monografija).
|
3.
Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development
/ Grbac, Bruno; Shultz, Clifford J (ur.).
Rijeka : Arizona State University ; Sveučilište u Rijeci, 2000 (monografija).
|
4.
Marketing forum 2
/ Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 2000. (zbornik).
|
5.
Marketing forum 1
/ Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 1999 (zbornik).
|
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Grbac, Bruno.
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001.
Str. 103-113.
|
2. Grbac, Bruno; Jardas, Darko.
Systematic Entrepreneurship as Marketing Resource Development Strategies in South Eastern Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka : John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001.
Str. 159-176.
|
3. Grbac, Bruno; Martin, James.
Dynamic Adaptive Companies - Answer to the "Waves" in Macromarketing Environment // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka : John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001.
Str. 43-60.
|
4. Grbac, Bruno; Martin, James.
Adopting A Market Oriented Philosophy in South East Europe: A Dynamic Perspective // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka : John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001.
Str. 19-32.
|
5. Grbac, Bruno; Martin, James.
Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; John Carroll University ; Boler School of Business, 2001.
Str. 1-18.
|
6. Kaštelan Mrak, Marija.
Technological Limitations on Market Performance: The Case of the Croatian Manufacturing Industry // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka : John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001.
Str. 177-206.
|
|
|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Vehovec, Maja.
Preferencije na tržištu rada i društvena odgovornost poduzeća . // Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. 21 (2000) , 2; 635-653 (članak, znanstveni).
|
2. Grbac, Bruno.
Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija. // Tržište. 11 (1999) , 1-2; 86-93 (članak, znanstveni).
|
3. Bateman, Milford; Kaštelan Mrak, Marija; Vehovec, Maja.
Industrial Restructuring and the Promotion of Small Enterprise Clusters : the Case of the Shipbuilding and Repare Industry in the Republic of Croatia. // Journal of Applied Management Studies. 7 (1998) , 1; 9-31 (članak, znanstveni).
|
4. Grbac, Bruno; Martin, James.
Environmental Proactiveness in an Central European Transition Economy. // Journal of East-West Business. 4 (1998) , 3; 19-41 (članak, znanstveni).
|
5. Grbac, Bruno; Martin, James; Martin, Beth.
Employee Involvement and Market Orientation in a Transition Economy: Importance, Problems, and a Solution. // Journal of Managerial Issues. 10 (1998) , 4; 485-502 (članak, znanstveni).
|
6. Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, Anthony.
Humanitarian Organizations' Marketing Challenges in Transitional Economies. // Tržište. 10 (1998) , 1-2; 14-19 (članak, znanstveni).
|
7. Vehovec, Maja; Kaštelan Mrak, Marija.
Small And Medium Size Enterprise Development In The Transitional Economy Of Croatia. // Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. 19 (1998) , 1; 195-212 (članak, znanstveni).
|
8. Vehovec, Maja; Kaštelan Mrak, Marija.
Small and Medium Size Enterprise Development in the Transitional Economy of Croatia . // Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. 19 (1998) , 1; 195-212 (članak, znanstveni).
|
9. Grbac, Bruno.
Ecologia e sviluppo dell' imprese. // Mittelforum, rivista nord est. 4 (1997) , 9; 153-158 (članak, znanstveni).
|
10. Grbac, Bruno.
Odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju. // Tržište. 9 (1997) , 1-2; 159-166 (članak, znanstveni).
|
11. Grbac, Bruno; Martin, James.
Privatization and Market Orientation in Croatia. // South-East European Monitor. IV (1997) , 2; 13-26 (članak, znanstveni).
|
12. Grbac, Bruno; Martin, James.
Osnova konkurentske prednosti uspješnog poduzeća. // Hrvatska gospodarska revija. 44 (1997) , 6; 107-112 (članak, znanstveni).
|
13. Nill, Alexander; Shultz, Clifford.
Cross Cultural Marketing Ethics and the Emergence of Dialogic Idealism as a Decision Making Model. // Journal of macromarketing. 17 (1997) , 3; 4-19 (članak, znanstveni).
|
14. Shultz, Clifford.
Improving Life Quality for the Destitute: Contributions from Multiple-Method Fieldwork in War-Ravaged Transition Economies. // Journal of Macromarketing. 17 (1997) , 1; 56-67 (članak, znanstveni).
|
15. Vehovec, Maja.
Ethical Standards and Adaptation of Corporations in International Terms in Running a Business. // Zbornik Ekonomskog fakulteta Rijeka. 15 (1997) , 2; 125-134 (članak, znanstveni).
|
16. Grbac, Bruno.
Rekoncepcija marketinga. // Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku. (1996) , 1; 19-39 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Objavljena pozvana predavanja na skupovima
|
|
1. Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja.
Experiences of a Mass Privatisation Programme in Croatia // Public and Private Sector Partnerships : Fostering Enterprise / Montanheiro, Luiz ; Haigh, Bob ; Morris, David ; Hrovatin, Nevenka (ur.).
Sheffield : Sheffield Hallam University, 1998. 459-471 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, Jasmina.
Croatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix (AZ) : Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Grbac, Bruno; Smith, Jonathan; Martin, James.
Organizational Citizenship and Integrity in a Transitional Economy // First International Conference on Business Ethics in Transitional Economies / Bohata, M. ; Brown, W. ; Loewenguth, P. ; McCabe, D. ; Primeaux, P. (ur.).
Celakovice : Czech Management Center Graduate School of Business: Celakovice, 2002. 215-227 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Grbac, Bruno.
Network Support System for Entrepreneurial wave in Transition Economies // Internationalizing Entrepreneurship Education and Trening / Nieuwenhuizen, Cecile ; Klandt, Heiz (ur.).
Lohmar : Köln : IntEnt2001, 2001. 1-16 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Pavičić, Jurica.
Resurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies // "Globalization and Equity" 26th Annual Macromarketing Conference, Vol. 26, ISBN 953-6148-25-0 / Ratz, Don R. ; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA) : The College of William and Mary, 2001. 487-491 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Vehovec, Maja; Bateman, Milford.
Local Sub-Contracting, Incubators and Cluster-Building: experience from shipbuilding industry in Croatia // Small Enterprise Development in South East Europe: Policy Issues and Future Perspectives / Bartlett, Will ; Bateman, Milford ; Vehovec, Maja (ur.).
Kluwer Academic Publishers, 2001. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Grbac, Bruno.
Marketing Resource Development Strategies for Central and South East Europe // Multicultural Marketing Conference / Scott, Smith M. (ur.).
Hong Kong : Academy of Marketing Science, 2000. 94-115 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Grbac, Bruno; Martin, James.
Marketing in Croatia: 30 Years of Change // Marketin Contirbutions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Arizona State University , University of Rijeka, 2000. 3-23 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
8. Grbac, Bruno; Martin, James.
Tržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene // Tržišna demokracija u Hrvatskoj: Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. 395-409 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
9. Grbac, Bruno; Shultz, Clifford.
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč : Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000. 102-110 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
10. Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja; Eltz, Georg.
Investement Funds and Corporate Governance in the Privatisation Process in Croatia // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wider Europe / Rais, Karel (ur.).
Brno : Vysoke učeni technicke v Brne, 2000. 517-533 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
11. Shultz, Clifford.
Evolving Marketing and Development Trends in Evolving Transition Economies // 7th ISMD Conference / Sorensen, O. ; Arnould, E. (ur.).
Accra : School of Administration, 2000. 1-16 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
12. Shultz, C.; Renko, N.; Pavičić, J.; Bratko, S.; Pecotich, A.
Revitalizing Marketing Activities of Market Leaders in Post-War Transition Economies: The Case of Gavrilović Company // 7th ISMD Conference / Sorensen, O. ; Arnould, E. (ur.).
Accra : School of Administration, 2000. 1-16 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
13. Grbac, Bruno; Črnjar, Mladen.
Privatisation and Environment Services in Croatia // Metap III, Medpolicies Initiative / Panayotou, Theodore (ur.).
Tunis : HIID, 1999. 23-41 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
14. Grbac, Bruno; Martin, James.
Market Orientation and Privatization in Croatia: Policy Development for Ecological Change // XXIV Macromarketing Conference, Macromarketing and 21st Century Challenges: Sustainable Consuption and Ecological Challenges.
Nebraska City (NE) : University of Nebraska, 1999. 143-157 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
15. Grbac, Bruno; Shultz, Clifford.
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč : Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 1999. 102-110 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
16. Prohaska, Zdenko; Eltz, Georg; Vehovec, Maja.
Voucher privatisation and corporate governance in transition country of Croatia // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe / Karaszwevski, Wlodzimierz (ur.).
Toruń : Nicholas Copernikus University of Torun, 1999. 557-569 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
17. Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja; Bodenhoefer, Hans.
Privatisation, investment funds and corporate governance problem in Croatia // Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. 2380-2395 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
18. Vehovec, Maja; Bateman, Milford.
The Evolution of Local SME Supplier Clusters: Evidence of a Bottom-Up Strategy for the Shipbuilding Industry in Croatia // Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. 471-484 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
19. Grbac, Bruno.
Dynamic Adaptive Companies - Answer to the "Wawes" in Macromarketing Environment // International Simposium on Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 1998. 1-14 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
20. Grbac, Bruno; Jardas, Darko.
Developing Systematic Entrepreneurship in Rijeka Region - Basis for Market Orientation // International Simposium on Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 1998. 15-34 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
21. Grbac, Bruno; Martin, James.
Analysis of Characteristics and Statements in Municipal Solid Waste Industry in Croatia - Precondition for Effective Privatisation // Energy and the Environment / Bernard Franković (ur.).
Opatija : Hrvatska stručna udruga za sunčevu energiju, 1998. 225-235 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
22. Grbac, Bruno; Martin, James.
Marketing Resource Development Strategies for South East Europe // Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 1998. 1-14 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
23. Kaštelan Mrak, Marija.
Technological Foundations of Marketing Capabilities of Croatian Manufacturing Firms // Marketing Resource Development Strategies for South East Europe. Book of Abstracts / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 1998. 1-15 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
24. Martin, James.
Adopting a Market Oriented Philosophy in South East Europe: A Dynamic Perspective // Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 1998. 1-15 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
25. Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja.
Mass privatization program in privatization process in Croatia // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe : Implications for Economic Integration into Wider Europe.
Brno : University of Wisconsin, 1998. 541-552 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
26. Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja.
Komparativna analiza kuponske privatizacije u Hrvatskoj i Sloveniji // Zbornik radova znanstvenog skupa "Susreti na dragom kamenu" / Kopal, Marija ; Maurović, Ljiljana ; Šverko, Ivan (ur.).
Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 1998. 83-93 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
27. Shultz C.; Renko N.; Njavro, D.; Pecotich, A.
Life Quality for the Elderly in Transition Economies: Illustrations from Croatia // Macromarketing: New Directions, Challenges and Opportunities / Shultz, C ; Schroeder, J. (ur.).
Macromarketing SIC, University Rhode Island, 1998. 176-187 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
28. Grbac, Bruno; Martin, James.
Transition and Marketing Strategies // 2nd International Conference on "Enterprise in Transition" / Buble, Marin ; Hashi, Uraj ; Pavić Ivan ; Reić, Zlatan ; Vojnić D. (ur.).
Split : DAAAM International Vienna, 1997. 628 - 632 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
29. Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica.
Socioeconomic Transition and Enterprise Development: Scenario from Croatia // 22nd Annual Macromarketing Conference / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen : Norwegian School of Economics and Business Administration, 1997. 1-18 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
30. Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, Anthony.
The Role of Humanitarian Organization and Marketing in Economic Reconstruction: The Case of Daša // Marketing Challenges in Transition Economies / Lascu, D. ; Catoiu, I. ; Dholakia, N. ; Grossbart, S. (ur.).
Mangalia : International Sociaty for Marketing and Development, 1997. 219-223 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
31. Vehovec, Maja; Kaštelan Mrak, Marija.
The Challenge of Building Trust in the Emerging Business Culture in Croatia // 2nd International Conference on "Enterprise in Transition" / Buble, Marin ; Hashi, Uraj ; Pavić Ivan ; Reić, Zlatan ; Vojnić D. (ur.).
Beč : Split : DAAAM International Vienna, 1997. 354-360 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
32. Vehovec, Maja; Kaštelan Mrak, Marija.
Restructuring of the Croatian Industrial Sector: The Role Subcontracting in Promoting Internationalization // Economic System of European Union and Adjustment of the Republic of Croatia / Kandžija ; Kumar ; Palankai ; Karaman-Aksentijević ; Gabrovec-Mei (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1997. 206-218 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
33. Grbac, Bruno.
Factors Affecting the Persuit of Ecologically Safe Business Activities // 15th Scientific Conference of Energy and the Environment / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka : Hrvatsko udruženje za sunčevu energiju, Rijeka, 1996. 363-371 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Grbac, Bruno.
Evolucija marketinga u gospodarstvu Primorsko goranske županije i Istarske županije // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. 3-27 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Grbac, Bruno.
Novi milenij i marketing // Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 2000. 5-13 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Grbac, Bruno; Martin, James.
Tržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene // Tržišna demokracija u Hrvatskoj : stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. 395-409 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Vehovec, Maja.
Poslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna? // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. 139-157 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Grbac, Bruno.
Država i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. 1-16 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
2. Grbac, Bruno; Burkink, Timothy; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Thor, Eric; Marquardt, Raymond.
Export Development Policy: The Marketing of of U.S. Food products in Balkans and Black Sea Region and Implication for Regional Harmony // "Marketing Theory and Applications", 2001 AMA Winter Educators' Conference, Vol. 12 / Krishnan, Ram ; Viswanathan, Madhu (ur.).
Chicago (IL) : AMA-American Marketing Association, 2001. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Grbac, Bruno.
Internet i transformacija poslovnog marketinga // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja; Bodenhoffer, Hans.
Privatisation, Investment Funds and the Corporate Governance Problem in Croatia // Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. 573-576 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Korade, Korina.
Trial and Error or Being Market Oriented: The Case of Small Enterpreneurship in Croatia // .
1998. (poster,sažetak).
|
6. Shultz, Clifford; Pecotich, Antony.
Marketing and Development in Transition Economies: A Comparison to the Southeast Asian Experience // .
1998. (poster,sažetak).
|
7. Vehovec, Maja.
Large Enterprise Restructuring Process: The Case Study Of Shipbuilding And Repair Industry In Croatia // .
1998. (poster,sažetak).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
1. Grbac, Bruno.
Marketing kozmetičkih usluga // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,stručni).
|
2. Grbac, Bruno; Jardas, Darko.
Network Support System for SME-s // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
3. Grbac, Bruno.
Izvozni marketing za poduzetništvo // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,stručni).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
1. Aničić, Rahela.
Marketing odrednice unapređenja bankarskog poslovanja Hrvatske / magistarski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 14.06. 2001.,
265 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
2. Šćira-Knapić, Vesna.
Marketinški informacijski sustav u funkciji napretka hoteljerstva Istre / magistarski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 14.11. 2001.,
175 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
3. Stipanović, Christian.
Marketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tržištu / magistarski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.12. 1998.,
215 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Mendica, ALbert.
Istraživanje i segmentacija turističkog tržišta / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 07.05. 2002.,
72 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
2. Pavlović, Ivana.
Marketing usluge životnog osiguranja / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 16.04. 2002.,
59 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
3. Cetina, Barbara.
Strategija uvođenja "Ferrero" proizvoda na hrvatsko tržište / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 12.04. 2001.,
81 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
4. Cetina, Iva.
Konkurencija i razvoj strategija Cronet-a i VIPnet-a / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 25.01. 2001.,
74 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
5. Dlačić, Jasmina.
Poticanje odanosti potrošača : istraživanje dvaju različitih proizvoda / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 13.06. 2001.,
91 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
6. First, Ivana.
Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 13.06. 2001.,
68 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
7. Jakica, Sonja.
Uloga gospodarskog oglašavanja u društvu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 13.06. 2001.,
82 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
8. Ožanić, Goran.
Implementacija marketing koncepta u poslovnim bankama / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 13.06. 2001.,
71 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
9. Velčić, Sandra.
Redefiniranje marketing strategije proizvodne linije "Sunce moje malo" / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 09.02. 2001.,
76 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
10. Bubnić, Zoran.
Komunikacija s tržištem : Novinsko-nakladničko poduzeće Novi list d.d. / diplomski rad.
Sveučilište u Rijeci : Ekonomski fakultet Rijeka, 15.02. 2000.,
84 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
11. Gojtanić, Jadranka.
Korporativni imidž poduzeća "Jadran" Galenski Laboratorij d.d. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 30.11. 2000.,
71 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
12. Krstačić, Marko.
Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Republike Hrvatske / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 12.06. 2000.,
66 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
13. Ludvig, Goran.
Kanali prodaje - Osobna prodaja / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 23.11. 2000.,
77 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
14. Simić, Tatjana.
Modni marketing / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 25.01. 2000.,
66 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
15. Tomljanović, Nataša.
Politika proizvoda u poduzeću "Viktor Lenac" d.d. Rijeka / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 23.11. 2000.,
52 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
16. Tomulić, Nikša.
Poslovanje na Internetu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 27.12. 2000.,
59 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
17. Vukušić, Ivana.
Elementi marketing miksa u poduzeću INA d.d. na primjeru proizvoda "INA millennium" / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 23.11. 2000.,
68 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
18. Žepina, Marijana.
Osobna prodaja u funkciji ostvarenja napretka poslovanja - na primjeru tvrtke Vorwerk Parnad, Hrvatska / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 09.03. 2000.,
74 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
|
|
|
|
|
|
Druge vrste radova
|
|
1. Shultz, Clifford; et al.
Marketing, Development and Consumption in the Balkans, 2001.
(rukopis).
|
2. Grbac, Bruno.
Studija o opravdanosti osnivanja trgovačkog društva za izgradnju i upravljanje sustavom gospodarenja otpadom, 2000.
(ostalo).
|
3. Grbac, Bruno.
Upravljanje poslovnim marketingom i internet, 1999.
(rukopis).
|
4. Grbac, Bruno; Shultz, Clifford.
Croatia: Macromarketing Test - Case for New Millenium, 1999.
(rukopis).
|
5. Grbac, Bruno.
Nove odrednice marketinga, 1998.
(rukopis).
|
6. Vehovec, Maja.
Large Enterprise Restructuring Process: The Case Study Of Shipbuilding And Repair Industry In Croatia, 1998.
(ostalo).
|
7. Grbac, Bruno; Schultz, Clifford.
Successful Economic Transition: The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism, 1997.
(ostalo).
|
|
|
|
|
|
|