crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Uredničke knjige
 

1. Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, V (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2011 (monografija).

2. Lifelong Learning in University Context - Multiple Perspectives / Cendon, Eva; Vizek Vidović, Vlasta; Završki, Ivica (ur.).
Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, 2009 (zbornik).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Turning educational research in teacher education policy and practice: mission possible or impossible? // Research, Policy ; and Practice in Teacher Education in Europe / Madalinska-Michalak, Joanna ; Niemi, Hannele ; Chong, Silvia (ur.).
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012. Str. 265-276.

2. Baranović, Branislava; Jugović, Ivana.
Percepcija, iskustvo i stavovi o rodnoj (ne)ravnopravnosti u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj. Istraživanje : "Percepcija, iskustva i stavovi o rodnoj diskriminaciji u Republici Hrvatskoj" / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb : Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. Str. 143-164. URL link to work

3. Domović, Vlatka.
Učiteljska profesija i profesionalni identitet učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2011. Str. 11-37.

4. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Teacher education in Croatia: Recent developments in teacher education (2005-2010) // European dimensions of teacher education - similarities and differences / Valenčič Zuljan, M. ; Vogrinc, J. (ur.).
Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani , 2011. Str. 253-270.

5. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Teacher education in Croatia: Recent developments in teacher education (2005-2010) // European dimensions of teacher education - similarities and differences / Valenčič Zuljan, M. ; Vogrinc, J. (ur.).
Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani , 2011. Str. 253-270.

6. Doolan, Karin.
Reconfiguring higher education: discourses and practices // Contemporary Croatia: Development Challenges in a Socio-Cultural Perspective / Belyaev, D. i Roca, Z. (ur.).
Lisabon : Edições Universitárias Lusófonas , 2011. Str. 75-100.

7. Lončarić, Darko.
To Flourish, Arm or Fade Away? Proactive, Defensive and Depressive Patterns of Self-Regulated Learning // The Human Pursuit of Well-Being: A Cultural Approach / Brdar, Ingrid (ur.).
London : Delhi : Springer, 2011. Str. 175-189. URL link to work

8. Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin.
Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive // Učitelji i njihovi mentori / Vlasta Vizek Vidović (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2011. Str. 153-193.

9. Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Jurčec, Lana.
Life goals, positive experiences at faculty and well-being of future teachers // 3rd International Conference on Advanced and Systematic Research and 1st Scientific Research Symposium "Positive Psychology in Education" : Book of selected papers / Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda (ur.).
Zagreb : , 2011. Str. 89-102.

10. Vizek Vidović, Vlasta.
Profesionalni razvoj učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2011. Str. 39-95.

11. Vizek Vidović, Vlasta; Žižak, Antonija.
Uloga mentora u profesionalnom razvoju učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2011. Str. 97-151.

12. Vizek Vidović, Vlasta; Žižak, Antonija.
Podrška mentorima u radu i profesionalnom razvoju // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2011. Str. 195-207.

13. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Development of quality culture in initial teacher education in Croatia // Advancing quality cultures for teachers education in Europe: tensions and opportunities, Monographs on Journal of research in teacher education / Hudson, Brian ; Zgaga, Pavel ; Astrand, Björn (ur.).
Umeå : Umeå universitet, 2010. Str. 105-120.

14. Vizek Vidović, Vlasta.
Kompetencije i kompetencijski profili u učiteljskoj i nastavničkoj profesiji // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. Str. 33-39.

15. Vizek Vidović, Vlasta.
Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. Str. 67-75.

16. Vlahović Štetić, Vesna.
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. Str. 41-48.

17. Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka.
Researching Teacher Education and Teacher Practice:the Croatian Perspective // Teacher Education Policy in Europe: A voice of higher Education Institutions / Hudson, Brian ; Zgaga, Pavel (ur.).
Umeå : Umeå universitet ; Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani, 2008.. Str. 303-312.

18. Jeđud Borić, Ivana; Ustić, Danijela; Žižak, Antonija.
Mentorski programi : pogled i iskustva iz Hrvatske // Modeli mentorstva pri vključevanju ranjivih skupin / Rapuš Pavel, Jana ; Dekleva, Bojan ; Razpotnik, Špela (ur.).
Ljubljana : , 2007. Str. 109-124.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Seiffge-Krenke, Inge; Persike, Malte; Chau, Cecilia; Hendry, Leo B.; Kloepp, Marion; Terzini-Hollar, Michelle; Tam, Vicky; Rodriguez Naranjo, Carmen; Herrera, Dora; Menna, Palma; Rohail, Iffat; Veisson, Marika; Hoareau, Elsa; Luwe, Merja; Lončarić, Darko; Han, Hyeyoun; Regusch, Ludmilla.
Differences in agency? How adolescents from 18 countries perceive and cope with their futures. // International journal of behavioural development. 36 (2012) , 4; 258-270 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to workURL link to work

2. Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja.
Struktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola. // Društvena istraživanja. 20 (2011) , 2; 479-493 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Šimić Šašić, Slavica; Klarin, Mira; Grbin, Kristina.
Motivacija za učiteljski poziv, zadovoljstvo studijem i zadovoljstvo izborom zanimanja. // Magistra Iadertina. 8 (2013) , 1; 7-26 (članak, znanstveni).

2. Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka.
Teachers in Europe - Main Trends, Issues and Challenges1. // Croatian Journal of Education. 15 (2013) , S.I.3; 219-250 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Jugović, Ivana; Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, Vlasta.
Motivation and Personality of Pre-service Teachers in Croatia. // Asia-Pacific Journal of Teacher Education. 40 (2012) , 3; 271-287 (članak, znanstveni).

4. Vizek Vidovic, Vlasta; Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja.
The role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia. // Reflecting education. 8 (2012) , 2; 140-148 (članak, znanstveni).

5. Brkić, Ivica; Rijavec, Majda.
Izvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave. // Napredak (Zagreb). 152 (2011) , 2; 211-226 (članak, znanstveni). URL link to work

6. Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, Tea.
Primjena teorije vrijednosti i očekivanja u kontekstu odabira učiteljske profesije. // Psihologijske teme. 20 (2011) , 2; 299-318 (članak, znanstveni).

7. Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Rudelić, Aileen.
Volontiranje studenata s djecom i mladima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. // Ljetopis socijalnog rada. 18 (2011) , 3; 579-600 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

8. Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja.
Vrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja. 47 (2011) , 1; 31-40 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

9. Branislava Baranović; Karin Doolan; Ivana Jugović.
Jesu li čitanke književnosti za osnovnoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj rodno osjetljive?. // Sociologija i prostor. 187 (2010) , 2; 349-374 (članak, znanstveni).

10. Jugović, Ivana.
Što se mjeri pod pojmom rodnih uloga? Pregled i evaluacija skala rodnih uloga i stavova o rodnim ulogama. // Suvremena psihologija. 13 (2010) , 1; 113-135 (pregledni rad, znanstveni).

11. Jugović, Ivana.
Uloga motivacije i rodnih stereotipa u objašnjenju namjere odabira studija u stereotipno muškom području. // Sociologija i prostor. 186 (2010) , 1; 77-98 (članak, znanstveni).

12. Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, Vlasta.
Neki prediktori motivacije za učenje kod budućih učitelja/učiteljica. // Psihologijske teme. 19 (2010) , 1; 31-44 (članak, znanstveni).

13. Ruić Renata; Klarin Mira.
The difference in attitudes and competences in chemistry group teaching between pupils of science and general department of hiht school. // Revista de Educacion de las Ciencias. 10 (2009) , 1; 33-35 (članak, znanstveni).

14. Vizek Vidović, Vlasta.
Accountability, access, and affordability as key challenges in the reform of Croatian higher education. // New directions for institutional research. Assessment Supplement 2008 (2008) ; 5-23 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Iris Marušić; Vlasta Vizek Vidović.
Razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama. // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima. 1 (2011) , 28/29; 18-21 (članak, ostalo).

2. Vizek Vidović, Vlasta; Grozdanić, Višnja; Kletzien, Sharon B.
Enhancing Active Learning and Critical Thinking in Higher Education: University Teachers' Perceptions of the ALCT Program. // Thinking Classroom. 8 (2007) , 4; 18-23 (članak, stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Lončarić, Darko; Majić, Tatjana.
Prilog razvoju i validaciji Skale učiteljskih kompetencija // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Prskalo, Ivan i sur. (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. 150-162 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

2. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Development of quality culture in initial teacher education in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

3. Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka.
The profile of intrinsic learners: love for learning, life aspirations and well-being. // Communication and Information Sciences in the Knowledge Society / Šimović, V ; Bakić Tomić, Lj ; Hubinkova, Z. (ur.).
The International Institute for Advanced Studies in Systems Research, Informatics and Cybernetics, 2008. 130-134 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Aderibigbe, Semiyu; Holland, Eimear; Marusic, Iris; Schanks, Rachel.
Barriers to mentoring student and new teachers // ECER 2016: Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers.
2016. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

2. Marušić, Iris; Jugović, Ivana.
Motivacija, uvjerenja o poučavanju i o vlastitoj učiteljskoj efikasnosti studentica učiteljskih studija // Zbornik radova "XIX. Dana psihologije u Zadru" / Ana Slišković (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2014. 126 (predavanje,domaća recenzija,sažetak).

3. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Teacher students' perceptions and beliefs about teaching and learning in different initial teacher education programmes // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Letina, Srebrenka.
Motivations, Approaches to Teaching and Teacher Efficacy of Different Types of Preservice Teachers // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, Tea.
Motivation and personality of preservice teachers in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Marušić, Iris; Lončarić, Darko; Jugović, Ivana.
Pristupi učenju studentica početne i završne godine učiteljskih studija – ima li promjena? // 1. Dani obrazovnih znanosti : knjiga sažetaka.
(predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Japundžić, Ana; Konjić, Kristina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko.
Metrijske karakteristike skale razredne klime u inkluzivnim razredima // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova.
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2012. 32-33 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Jugović, Ivana; Mihić, Vladimir.
The role of gender related attributes and attitudes in showing love to married partners // XVIII. Psychology Days in Zadar / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, Tea.
Ličnost, pojam o sebi i odabir učiteljske profesije // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. 60-60 (predavanje,sažetak).

10. Pavin Ivanec, Tea; Jugović, Ivana; Marušić, Iris.
Što motivira buduće učiteljice? Provjera modela odabira učiteljske profesije u hrvatskom obrazovnom kontekstu // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Doolan, Karin.
How Social (Dis)advantage is Played out in a Croatian HE Setting: a Bourdieuean Perspective // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

12. Doolan, Karin.
The reconfiguration of the Croatian higher education area: discourses and practices // .
(predavanje,sažetak,znanstveni).

13. Vizek Vidović, Vlasta.
The role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

14. Vizek Vidovic, Vlasta; Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja.
The role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

15. Doolan, Karin.
Kulturni kapital i obrazovne biografije studenata // .
(predavanje,domaća recenzija,sažetak).

16. Jugović, Ivana.
The Importance of Gender Roles, Stereotypes and Motivation in the Explanation of Educational Choices // The European Conference on Educational Research (ECER).
2011. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

17. Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, Tea.
Validation of a Scale Assessing Motivation for the Choice of Teaching Profession - FIT Choice // The European Conference on Educational Research (ECER).
2011. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

18. Ratkajec Gašević; Gabrijela; Maurović, Ivana; Žižak, Antonija.
Development strategies of professional identity of social pedagogues // Zbornik povzetkov 5. slovenskega kongresa socialne pedagogike z mednarodno udležbo Moči stroke / Andreja Grobelšek (ur.).
Ljubljana : Združenje za socijalno pedagogiko, 2011. 35-36 (predavanje,sažetak,znanstveni).

19. Vizek Vidović, Vlasta.
Researching and evaluating teacher competences – Croatian perspective // .
(pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

20. Jugović, Ivana.
Objašnjenje obrazovnih izbora adolescenata u stereotipno muškom području - provjera hipoteza modela očekivanja i vrijednosti // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sazeci radova / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2010. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

21. Lončarić, Darko; Dubrović, Teodora.
Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju // 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. (ur.).
Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2010. 126-126 (sažetak,stručni).

22. Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, Vlasta.
Petfaktorski model ličnosti i dimenzije pojma o sebi // "19. Dani Ramira i Zorana Bujasa" Program i sažeci priopćenja / Damir lJubotina, Željka Kamenov, Una Mikac, Dražen Urh (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. 135-135 (predavanje,sažetak,znanstveni).

23. Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, Vlasta.
Petfaktorski model ličnosti i dimenzije pojma o sebi // "19 Dani Ramira i Zorana Bujasa" Program i sažeci priopćenja / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2009. 135-135 (predavanje,sažetak).

24. Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, Vlasta.
Academic self-concept, basic needs and motivation for teaching as correlates of intrinsic motivation for learning in student teachers // EARLI 2009 Fostering communities of learners, Digital Book of Abstracts.
Amsterdam, 2009. (poster,sažetak).

25. Pavin Ivanec Tea; Marušić, Iris; Vizek Vidović, Vlasta.
First-Year Teacher Students’ Motivation to Teach and Beliefs about Teaching // Theory and Evidence in European Educational Research.
2009. (poster,sažetak).

26. Vizek Vidović, Vlasta; Grozdanić, Višnja.
Developing students’ learning potential through development of university teachers' teaching potential: preliminary evaluation of the teacher training program // 12th EARLI Conference Abstracts / Csapó, Beno ; Csíkos, Csaba (ur.).
Budimpešta : University of Szeged, 2007. 443-443 (poster,sažetak).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Marušić, Iris.
Razvoj profesionalne uloge studentica učiteljskih studija u Hrvatskoj // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

2. Majić, Tatjana; Lončarić, Darko.
Učiteljske kompetencije // .
(predavanje,domaća recenzija,neobjavljeni rad,stručni).

3. Doolan, Karin.
Steps to ensure the robustness of qualitative research: examples from a study on higher education choices and experiences in Croatia // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka.
Researching teacher education and teacher practice: Croatian perspective // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

5. Marušić, Iris; Vizek Vidović, Vlasta; Pavin Ivanec, Tea.
Teachers' assessment of competences provided by initial teacher training // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Jugović, Ivana.
Važnost rodnih uloga i stereotipa u objašnjenju obrazovnog postignuća i odabira studija / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 27.12. 2010., 211 str. Voditelj: Željka Kamenov.

2. Doolan, Karin.
‘My dad studied here too’: Social inequalities and educational (dis)advantage in a Croatian higher education setting / doktorska disertacija.
Cambridge : Fakultet obrazovnih znanosti, nepoznato 2009, 319 str. Voditelj: Reay, Diane.

3. Pavin Ivanec, Tea.
Odrednice pristupa učenju i poučavanju u srednjoškolskom kontekstu / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 19.12. 2008., 136 str. Voditelj: Vizek Vidović, Vlasta.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. Majić, Tatjana.
Konstrukcija skale percepcije važnosti učiteljskih kompetencija / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, 14.07. 2011., 93 str. Voditelj: Lončarić, Darko.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Marušić, Iris; Ristić Dedić, Zrinka; Pavin Ivanec, Tea; Jurko, Lana.
Roditeljska suradnja sa školom: Pogledi roditelja i učitelja., 2006. (izvještaj).
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4