crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Domazet, Mladen; Dumitru, Daniela; Jurko, Lana; Peterson, Kaja.
Civil rights and obligations are connected to environmental issues in the curricula?: A comparative analysis of education for sustainability content in 9 European countries .
Zagreb : Network of Education Policy Centers (NEPC), 2012 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
The role of personality, self-concept and defensive motivation in predicting maths anxiety // Stress and Anxiety: Coping and Resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin : Logos Verlag, 2017. Str. 95-103.

2. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Promjene i razvojni pravci u suvremenom obrazovanju // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb : Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. Str. 7-25.

3. Bežen, Ante.
Kurikul materinskog jezika u nekim zemljama Europske Unije i projekcija nacionalnog kurikula Hrvatskoga jezika za osnovnu školu // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.).
Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. Str. 207-248. prilozen text rada

4. Baranović, Branislava.
Rodna (ne)ravnopravnost i diskriminacija u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb : Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. Str. 38-48.

5. Baranović, Branislava; Jugović, Ivana.
Percepcija, iskustvo i stavovi o rodnoj (ne)ravnopravnosti u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj. Istraživanje : "Percepcija, iskustva i stavovi o rodnoj diskriminaciji u Republici Hrvatskoj" / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb : Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. Str. 143-164. URL link to work

6. Baranović, Branislava; Leinert Novosel, Smiljana.
Koliko su žene u Hrvatskoj ravnopravne? - Zaključci i preporuke // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb : Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. Str. 255-269.

7. Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, Karin; Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka.
Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama // Učiti za mir - analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav / Zenzerović Šloser, Iva (ur.).
Zagreb : Centar za mirovne studije (CMS), 2011. Str. 52-132.

8. Katunarić, Vjeran.
Civic education in the European countries // Wege der Integration in heterogenen Gesellschaften. Vergleichende Studien. / Sauer, K.E. ; Held, J. (ur.).
Wiesbaden : VS Verlag für Socialwissenschaften, 2009. Str. 132-148.

9. Koren, Snježana; Baranović, Branislava.
What Kind of History Education Do We Have after Eighteen Years of Democracy in Croatia? Transition, Intervention, and History Education Politics /1990-2008) // "Transition" and the Politic of History Education in Southeast Europe / Dimou, Augusta (ur.).
Göttingen : V&R unipress, 2009. Str. 91-140.

10. Prpić, Martina.
Introduction of standardized language assesment into Croatian secondary education // Many Voices - Language Policy and Practice in Europe: Emerging Challenges and Innovative Responses / K. A. Keogh, J. N. Mhurchu, H. O'Neill i M Riney (ur.).
Brisel : CIDREE, 2009. Str. 179-187.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, Iva.
Cultural Capital - A Shift in Perspective : An Analysis of PISA 2009 Data for Croatia. // British journal of sociology of education. 37 (2016) , 7; 1056-1076 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Matić, Jelena; Marušić, Iris.
Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha. // Napredak (Zagreb). 157 (2016) , 3; 283-299 (članak, znanstveni).

2. Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, Branislava.
Determinante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti. // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje. 17 (2015) , 4; 1103-1129 (izvorni znanstveni rad, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Puzić, Saša.
Važnost obiteljskog porijekla i roda za uspjeh iz matematike i odabir srednje škole. // Revija za socijalnu politiku. 21 (2014) , 3; 285-307 (članak, znanstveni).

4. Domazet, Mladen; Baranović, Branislava; Matić, Jelena.
Mathematics Competence and International Mathematics Testing: Croatian Starting Point. // Sociologija i prostor. 51 (2013) , 195(1); 109-131 (pregledni rad, znanstveni). URL link to workURL link to work

5. Jugović, Ivana; Baranović, Branislava; Marušić, Iris.
Uloga rodnih stereotipa i motivacije u objašnjenju matematičkog uspjeha i straha od matematike. // Suvremena Psihologija. 15 (2012) , 1; 65-79 (članak, znanstveni).

6. Puzić, Saša; Baranović, Branislava.
Društveni aspekti matematičkog obrazovanja. // Revija za sociologiju. 42 (2012) , 2; 161-186 (pregledni rad, znanstveni).

7. Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, Karin.
Školska klima i sukobi u školi. // Sociologija i prostor. 49 (2011) , 3; 335-358 (članak, znanstveni).

8. Puzić, Saša; Bezinović, Petar.
Regionalne i rodne razlike u vrijednosnim stavovima srednjoškolaca u dvjema hrvatskim županijama: tranzicija, modernizacija i promjene vrijednosti. // Revija za sociologiju. 41 (2011) , 2; 213-238 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

9. Bezinović, Petar; Marušić, Iris; Ristić Dedić, Zrinka.
Razvoj kratke ljestvice učeničkih iskustava s učenjem i nastavom. // Odgojne znanosti. 12 (2010) , 1; 29-44 (članak, znanstveni).

10. Branislava Baranović; Karin Doolan; Ivana Jugović.
Jesu li čitanke književnosti za osnovnoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj rodno osjetljive?. // Sociologija i prostor. 187 (2010) , 2; 349-374 (članak, znanstveni).

11. Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, Vlasta.
Neki prediktori motivacije za učenje kod budućih učitelja/učiteljica. // Psihologijske teme. 19 (2010) , 1; 31-44 (članak, znanstveni).

12. Domazet, Mladen.
Društvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici. // Sociologija i prostor. 47 (2009) , 184; 165-185 (pregledni rad, znanstveni). URL link to work

13. Mihaljević Djigunović, Jelena.
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje. // Metodika. 10 (2009) , 18; 51-79 (članak, znanstveni).

14. Prpić, Martina.
Predmetni kurikuli za strane jezike u višem srednjem obrazovanju u europskim zemljama - komparativni prikaz. // Metodika. 10 (2009) , 18; 112-128 (članak, znanstveni).

15. Puzić, Saša.
Habitus, kulturni kapital i sociološko utemeljenje interkulturnog obrazovanja. // Sociologija i prostor. 47 (2009) , 3 (185); 263-283 (članak, znanstveni).

16. Turković, Vera.
Umjetničko obrazovanje u tranziciji: likovno obrazovanje u europskom obrazovnom sustavu. // Metodika. 10 (2009) , 18; 8-39 (članak, znanstveni). URL link to work

17. Baranović, Branislava.
Europska iskustva i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj (Uvod u raspravu o rezultatima istraživanja). // Metodika. 8 (2007) , 2; 294-305 (članak, znanstveni).

18. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, Marina.
Obrazovanje za poduzetnost – perspektiva osnovnoškolskih učitelja i nastavnika. // Sociologija i prostor. 177/178 (2007) , 3-4; 339-360 (članak, znanstveni).

19. Baranović, Branislava; Jokić, Boris; Doolan, Karin.
Teaching history in a post-war social context – The Case of Croatian Danube region. // Intercultural Education. 18 (2007) , 5; 455-471 (članak, znanstveni).

20. Curić, Zoran; Vuk, Ružica; Jakovčić, Martina.
Kurikulum geografije za obavezno obrazovanje u 11 europskih država – komparativna analiza. // Metodika. 8 (2007) , 15; 444-466 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

21. Domazet, Mladen.
Exploring the Environment: Natural Sciences in the Compulsory Education Curriculum. // Metodika. 8 (2007) , 2; 511-530 (članak, znanstveni).

22. Doolan, Karin; Domazet, Mladen.
Political Education in Croatian Secondary Schools: an emergency reaction to a chaotic context. // Research in comparative and international education. 2 (2007) , 3; 210-221 (članak, znanstveni). URL link to work

23. Koren, Snježana; Najbar-Agičić, Magdalena.
Europska iskustva i kurikulum povijesti u obveznom obrazovanju. // Metodika. 8 (2007) , 2; 321-343 (članak, znanstveni).

24. Marinović-Bobinac, Ankica.
Komparativna analiza kurikuluma za religijsko obrazovanje: primjer četiri katoličke zemlje. // Metodika. 8 (2007) , 2; 408-424 (članak, znanstveni).

25. Puzić, Saša.
Interkulturno obrazovanje u europskom kontekstu: analiza kurikuluma odabranih europskih zemalja. // Metodika. 8 (2007) , 15; 373-407 (članak, znanstveni).

26. Domazet, Mladen.
Hard Knowledge, Soft Values. // Sociologija Sela. 44 (2006) , 4 (174); 505-524 (pregledni rad, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Puzić, Saša.
Prikaz knjige "Understanding the Constructions of Identities by Young New Europeans: Kaleidoscopic selves" autora A. Rossa. // Revija za sociologiju. 45 (2015) , 1; 99-108 (prikaz, ostalo). URL link to work

2. Marušić, Iris.
Škola otvorena roditeljima – rezultati istraživanja. // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima. 20 (2007) ; 2-6 (članak, ostalo).
Vrh
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. 85-85 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Domazet, Mladen.
Sustainability through education? -changing the development model // .
(plenarno predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Domazet, Mladen.
Education for Sustainable Development Partnership Initiative // .
(plenarno predavanje,neobjavljeni rad,stručni). URL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Domazet, Mladen.
Poučimo ih da odlučuju : važnost građanskog ("državljanskog") odgoja u sklopu razvoja prirodoznanstvene kompetentnosti hrvatskih učenika // Društvene pretpostavke društva znanja : zbornik radova / Afrić, Vjekoslav ; Bakić-Tomić, Ljubica ; Polšek, Darko ; Žažar, K. (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet ; Institut društvenih znanostiIvo Pilar : Učiteljski fakultet, 2011. 159-172 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Puzić, Saša.
Interkulturno obrazovanje kao čimbenik društvene kohezije: neka europska iskustva // Društvene pretpostavke društva znanja / Afrić, V, Bakić-Tomić, LJ., Polšek, D. i Žažar, K. (ur.).
Zagreb : FF Press, 2011. 143-157 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Domović, Vlatka; Baranović, Branislava; Štibrić, Marina.
Učitelji i uvođenje poduzetničke kompetencije u osnovne škole // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Competences and Teacher Competence / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. 175-181 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Marušić, Iris.
Teacher Support And Students’ Perception Of School Subjects // Book of Selected Proceedings: 15th Psychology Days in Zadar / Čubela-Adorić, Vera (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2007. 233-246 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Štibrić, Marina; Baranović, Branislava.
The status of information and communication competence in national curriculum for compulsory education // The Future of Information Sciences (INFuture2007): Digital Information and Heritage / Seljan Sanja ; Stančić, Hrvoje (ur.).
Zagreb : Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 459-468 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Bežen, Ante.
Rano učenje i poučavanje (hrvatskoga) jezika-posebno znanstveno područje // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb : Šimović, Vladimir, 2008. 11-22 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Bedalov, Ana; Domazet, Mladen.
The Sky as a Gift // Science Education in Schools / Sporea, D (ur.).
Bukurešt : Centre for Science Education and Training, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Matić, Jelena; Puzić, Saša; Löw, Ajana; Baranović, Branislava.
Socioekonomske, sociokulturne i obrazovne odrednice predrasuda prema imigrantima kod učenika/ca srednjih škola // 3. Dani obrazovnih znanosti - Knjiga sažetaka/ 3rd Days of educational sciences - Book of abstracts / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2016. 82-82 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

2. Baranović, Branislava; Matić, Jelena.
The Role of Family Background and Gender Stereotypes in Determining Boys’ and Girls’ Mathematics Achievement // XVIII ISA World Congress of Sociology - Facing an Unequal World: Challenges for Global Sociology - Book of Abstracts.
International Sociological Association (ISA), 2014. 62-63 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
Razlike u korištenju strategija učenja savjesnijih i manje savjesnih učenika/ca // 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama / Iris Marušić (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2014. 48-49 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

4. Marušić, Iris; Matić, Jelena.
Ciljne orijentacije, ličnost i akademsko samopoimanje učenika i učenica osnovnih škola // Knjiga sažetaka - 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem / Pavlin Bernardić, N., Jokić, B., Lopižić, J., Putarek V., Vlahović-Štetić, V. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. 107-107 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, Branislava.
Determinante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti // Sažetci priopćenja - XIX. Dani psihologije u Zadru / Ana Slišković (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. 129-129 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Marušić, Iris.
Uloga ličnosti, samopoimanja i motivacije u odabiru kognitivnih strategija učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.).
Zagreb, 2013. 166 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, Iva.
Utjecaj kulturnog kapitala na obrazovna postignuća: analiza PISA 2009 rezultata za Hrvatsku // Nacionalni kongres Hrvatskoga sociološkog društva "Privatno, javno, zajedničko: sociologija i hrvatsko društvo danas" (Knjiga sažetaka i program rada) / Čaldarović, Ognjen ; Nikodem, Krunoslav ; Žažar, Krešimir (ur.).
Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 2013. 76-78 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Baranović, Branislava; Puzić, Saša.
School climate and conflicts among pupils // Second ISA Forum of Sociology, Social Justice and Democratization, Book of Abstracts.
International Sociological Association, 2012. 45-45 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

9. Marušić, Iris; Matić, Jelena; Puzić, Saša.
Što određuje ciljeve učenja? Uloga ličnosti i strategija učenja u odabiru ciljnih orijentacija // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /.
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2012. 43-44 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Baranović, Branislava.
Implementation of math curriculum as part of the core curriculum in Croatia // European Conference on Educational Research (ECER, 2011).
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Domazet, Mladen.
Wicked or normal understanding?: explanatory ontology of science for sustainability // 10. Lošinjski dani bioetike.
Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2011. (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

12. Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Baranović, Branislava.
Predviđaju li stereotipi, uvjerenja i motivacija za matematiku uspjeh u matematici i strah od matematike? // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Čorkalo Biruški Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. 16-16 (predavanje,sažetak,znanstveni).

13. Puzić, Saša; Baranović, Branislava.
Programske pretpostavke i učenička iskustva u školskom okruženju relevantna za unapređenje mirovnog obrazovanja u osnovnoškolskom obrazovanju // Sociologija i promjena - izazovi budućnosti / Štulhofer, Aleksandar ; Tomić Koludrović, Inga ; Ančić, Branko (ur.).
Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 2011. 44-45 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

14. Baranović, Branislava; Štibrić, Marina; Čižmešija, Aleksandra.
Mišljenje učitelja i nastavnika matematike o nastavi matematike u osnovim i srednjim školama u Hrvatskoj - rezultati empirijskog istraživanja provedenog na Trećem kongresu nastavnika matematike // Zbornik radova - Četvrti kongres nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo ; Školska knjiga, 2010. 45-46 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

15. Bežen, Ante; Puljak, Lucija.
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi // Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. (sažetak).

16. Domazet, Mladen.
It’s That Unstable Thing Over There: The Law-Constitutive Understanding of Quantum Objects // Metaphysics, Language, and Morality: Program and Book of Abstracts.
2010. 20-20 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

17. Domazet, Mladen.
‘Food is the first thing, but the morals must follow on’: An attempt to holistically frame the discourse for action in the conditions of climate change // 2010 Berlin Conference / Bauer, S., Munch, L., Jacob, K. (ur.).
Berlin, 2010. 216-217 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

18. Štibrić, Marina; Baranović, Branislava.
Nastavnička samo-efikasnost u kontekstu poučavanja matematike // 19. dani Ramira i Zorana Bujasa / 19th Ramiro and Zoran Bujas Days / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. 171-171 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

19. Bežen, Ante.
Jezično - likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku // Knjižica sažetaka / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb, 2008. (pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

20. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka.
Integration of the entrepreneurial competence in the Croatian national curriculum for compulsory education // New directions in Sociology of Education in/for the 21st Century - Book of Abstracts.
Nikozija : Cyprrus College, ISA, 2007. 24 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

21. Baranović, Branislava; Štibrić, Marina.
The development of entrepreneurial competence in Croatian compulsory education // Key competencies 2007 / Ravet, Serge (ur.).
Champlost : European Institute for E-Learning, Champlost – France, 2007. (predavanje,sažetak,znanstveni). URL link to work

22. Marušić, Iris.
Poduzetništvo kao temeljna kompetencija u obrazovanju: pokušaj konceptualizacije // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2007. 111-111 (predavanje,sažetak,znanstveni).

23. Turković, Vera.
The position of art education in twelve European countries - a comparative overview // Insea - Art Education Research and Development Congress.
Heidelberg, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Jurko, Lana; Bratović, Esad; Domazet, Mladen; Lepić, Sidik; Powell, Steve; Kirss, Laura.
ESD-Relevant Content in Transitional Countries’ Compulsory Education: a Comparative Perspective // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Domazet, Mladen.
Comparative findings: ESD content in national curricula of 9 Eurasian countries // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad).

3. Domazet, Mladen.
So you want formal sustainability education?: Cursory glance at the ESDPI research findings // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni). URL link to work

4. Baranović, Branislava; Štibrić, Marina.
Math teachers' perception of Mathematics education in elementary and secondary schools in Croatia – results of an empirical research // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Domazet, Mladen.
Explanations from contemporary quantum theories: some ontological characteristics / doktorska disertacija.
Zagreb : Hrvatski studiji, 03.12. 2009., 229 str. Voditelj: Kutleša, Stipe, dr. sc..prilozen text rada

2. Puzić, Saša.
Obrazovanje i etničnost: komparativna analiza europskih iskustava / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 07.07. 2009., 179 str. Voditelj: Katunarić, Vjeran.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4