crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Jurčić, Marko.
Pedagoške kompetencije suvremenog učitelja .
Zagreb : Recedo, 2012 (monografija).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Kurikulum - teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Kolak, Ante.
Školska kultura kao čimbenik kvalitete škole // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb : Hrvatski planinarski savez, 2013. Str. 226-238.

2. Previšić, Vlatko.
Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. Str. 3-17.

3. Jurčić, Marko.
Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave // Pedagogija i kultura / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. Str. 190-197.

4. Markić, Ivan.
Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. Str. 135-141.

5. Previšić, Vlatko.
Novi obzori izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti // DJEČJI ISTRAŽIVALAČKI CENTAR „PETRINJČICA“ MJESTO UČENJA, RAZVOJA I RADOSTI / Bučar, M. Ličina, B (ur.).
Petrinja : Vlastita naklada, 2012. Str. 126-137.

6. Jurčić, Marko.
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.).
Novi Sad : , 2011. Str. 69-82.

7. Jurčić, Marko; Markić, Ivan.
Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split : Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. Str. 167-178.

8. Previšić, Vlatko.
Senator Valentin Puževski // Škola škole / Strugar, Vladimir (ur.).
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2011. Str. 303-305.

9. Komar, Zvonimir.
The meaning of normative pedagogy in contemporaniety // Education from the Past to the Present: Pedagogical and Didactic Lessons from the History of Education / Hopfner, Johanna ; Protner, Edvard (ur.).
Bielsko-Biala : Budimpešta : Topeka (KA) : Maribor : Prag : Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani ; Mednarodna založba Oddelka za slovanske jezike in književnosti, 2009. Str. 36-45.

10. Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Jindra, Ranka.
Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. Str. 131-155. prilozen text rada

11. Previšić, Vlatko.
Profesor Ante Vukasović marni djelatnik našega Odsjeka i Hrvatskog pedagogijskog društva // Ante Vukasović. Životno djelo i bibliografija / Josip Markovac ; Valentin Puževski (ur.).
Zagreb : Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Hrvatski pedagoško-književni zbor ; Hrvatski katolički zbor MI ; Društvo hrvatsko-slovačkog prijateljstva ; Hrvatsko žrtvoslovno društvo, 2009. Str. 53-60.

12. Jurić, Vladimir.
Kurikulum suvremene škole // Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. Str. 217-265.

13. Previšić, V.
Pedagogija i metodologija kurikuluma // Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Prević, V. (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007. Str. 15-37.

14. Previšić, Vlatko.
Pedagogija i metodologija kurikuluma // Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, V. (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007. Str. 15-37.

15. Sekulić-Majurec, Ankica.
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. Str. 305-331.

16. Vican, Dijana; Bognar, Ladislav; Previšić, Vlatko.
Hrvatski nacionalni kurikulum // Kurikulum: teorije - metodologija - sadržaj - struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007. Str. 157-204.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Car, Sandra.
Adolescencija 21. stoljeća: društvena uvjetovanost, temeljne karakteristike i pedagoški izazovi. // Pedagogijska istraživanja. 10 (2013) , 2; 285-294 (članak, znanstveni).

2. Livazović, Goran.
Pedagoško utemeljenje kurikuluma socijalnih kompetencija u školi. // Pedagogijska istraživanja. 9 (2012) , 1-2; 59-82 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).

3. Previšić, Vlatko.
Izvrsnici u znanosti: Dvadeset godina od utemeljenja Kluba Hrvatskih Humboldtovaca (1992. – 2012.). // Anali za povijest odgoja. 11 (2012) ; 2-23 (članak, znanstveni).

4. Car, Sandra.
Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 281-290 (članak, znanstveni).

5. Jurčić, Marko.
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 205-217 (članak, znanstveni).

6. Kolak, Ante.
Sociometrijski status učenika u razrednom odjelu i školskoj hijerarhiji. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 243-254 (članak, znanstveni).

7. Kolak, Ante.
Style of managing teaching process as classroom management determinator. // Educatia Plus. 6 (2010) , 2 (12); 201-218 (članak, znanstveni).

8. Kolak, Ante.
Povijesni aspekti temeljnih odrednica nastavnoga procesa. // Anali za povijest odgoja. 9 (2010) ; 67-78 (članak, znanstveni).

9. Komar, Zvonimir.
Dijalektičko mišljenje kao mogući konstituens pedagogijskog pristupa kompetenciji. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 269-278 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text rada

10. Livazović, Goran.
Dimenzije odnosa medijske i socijalne kompetencije. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 255-267 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).

11. Markić, Ivan.
Socijalna komunikacija među učenicima. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 307-319 (članak, znanstveni).

12. Previšić, Vlatko.
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 165-176 (članak, znanstveni).

13. Previšić, Vlatko.
Teorit bashkekohorte te ndertimit te kurikulumit. // Hulumtimet në shkencat e edukimit. 7 (2010) , 1; 33-54 (članak, znanstveni).

14. Zrilić, Smiljana.
Kvaliteta komunikacije i socijalni odnosi u razredu. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 231-242 (članak, znanstveni).

15. Zrilić, Smiljana.
Rizični i zaštitni čimbenici najučestalijih oblika poremećaja ponašanja učenika u osnovnoj školi. // Magistra Iadertina. 5 (2010) , 5; 115-131 (članak, znanstveni).

16. Buljubašić-Kuzmanović, Vesna.
Kooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja. // Život i škola. 21 (2009) , 1; 50-57 (prethodno priopćenje, znanstveni).

17. Komar, Zvonimir.
Slobodno vrijeme kao vrijeme istinskog obrazovanja. // Filozofska istraživanja. 2 (2009) ; 297-302 (pregledni rad, znanstveni).

18. Previšić, Vlatko.
John Dewey: pedagoška misao i praksa (uz 150. obljetnicu rođenja). // Anali za povijest odgoja. 8 (2009) ; 7-19 (članak, znanstveni).

19. Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Kretić Majer, Jasna.
Vrednovanje i samovrednovanje u funkciji istraživanja i unaprjeđivanja kvalitete škole. // Pedagogijska istraživanja. 5 (2008) , 2; 139-151 (članak, znanstveni).

20. Hrvatić, Neven.
Vseživljensko izobraževanje - izobraževanje oseb s posebnimi potrebami. // Trajnostni razvoj v šoli in vrtcu. 1 (2008) , 2; 45-1-50-6 (pregledni rad, znanstveni).

21. Komar, Zvonimir.
Pedagogija kao sustavna znanost obrazovanja. // Pedagogijska istraživanja. 2 (2008) ; 127-138 (članak, znanstveni).

22. Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna.
Potreba unaprjeđivanja sveučilišne nastave. // Odgojne znanosti. 10 (2008) , 1; 195-208 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

23. Zrilić, Smiljana.
Prilog istraživanju učeničkog apsentizma. // Školski vjesnik. 57 (2008) , 1-2; 61-72 (članak, znanstveni).

24. Previšić, Vlatko.
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. // Pedagogijska istraživanja. 1 (2007) , 2; 179-187 (članak, znanstveni).

25. Previšić, Vlatko; Prgomet, Anto.
Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, br. 1, Zagreb, 2007, 7-23.. // Pedagogijska istraživanja. 1 (2007) ; 7-23 (članak, znanstveni).

26. Šoljan, Nikša Nikola.
Visoko obrazovanje: prema globalnom prostoru visokog obrazovanja. // Časopis za visoko obrazovanje. I (2007) , 1; 11-26 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Markić, Ivan.
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher. // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja. 63 (2014) , 1−2; 246-249 (prikaz, ostalo).

2. Kolak, Ante.
Istraživanja socijalnih odnosa među učenicima u razrednim odjelima. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 24 (2013) , 107-108(133-134); 10-13 (članak, stručni).

3. Markić, Ivan.
Tummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters. // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja. 60 (2011) , 3; 403-406 (prikaz, ostalo).

4. Citković, Sandra.
Don Tapscott: Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing our World. // Metodički ogledi - časopis za filozofiju odgoja. 16 (2010) , 1-2; 167-171 (prikaz, ostalo).

5. Jurčić, Marko.
Kurikulum - orijentacija i oslonac školskom pedagogu u razvojno-pedagoškoj djelatnosti škole. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 90-91 (2010) ; 2-3 (članak, stručni).

6. Markić, Ivan.
Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma. // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu. 21 (2010) , 116-117; 14-17 (članak, stručni).

7. Markić, Ivan.
Prava djeteta i prava roditelja. // Dijete i društvo: časopis za promicanje prava djeteta. 12 (2010) , 1/2; 385-387 (prikaz, ostalo).

8. Previšić, Vlatko.
Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 21 (2010) , 116-117; 4-6 (članak, stručni).

9. Citković, Sandra.
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 111-112 (2009) , 85-86; 26-27 (članak, stručni).

10. Kolak, Ante.
Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 20 (2009) , 87 (113); 5-7 (članak, stručni).

11. Kolak, Ante.
Tehnologija i nastavni proces. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 20 (2009) , 85-86(111-112); 8-10 (članak, stručni).

12. Hrvatić, Neven.
Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja. // Lađa (Zagreb). 2. (2008) ; 9-17 (članak, stručni).

13. Jurčić, Marko.
Rad u skupinama u razrednoj nastavi kao sastavnice cjelovitog poučavanja i učenja. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 78-79 (2008) ; 20-21 (članak, stručni).

14. Kolak, Ante.
Suvremene tendencije nastavnog procesa u Hrvatskoj. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 19 (2007) , 78-79(104-105); 33-37 (članak, stručni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Kolak, Ante.
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // .
Ljubljana : EDUvision, 2013. (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Hrvatić, Neven.
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

3. Hrvatić, Neven.
Pedagogijska znanost: između teorije i pedagoške prakse // .
(plenarno predavanje,međunarodna recenzija,ppt prezentacija,znanstveni).

4. Previšić, Vlatko.
Pedagogija interkulturalizma // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije.
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. 12-14 (plenarno predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Hrvatić, Neven; Piršl, Elvi.
Interkulturalne kompetencije učitelja // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet u Osijeku (Hrvatska) ; Kherson State University (Ukarine), 2007. 221-228 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Hrvatić, Neven; Posavec Koraljka, Komar Zvonimir.
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska // Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja / Kamenov, Emil (ur.).
Novi Sad : Odsek za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 2007. 45-50 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Hrvatić, Neven.
Interkulturalno obrazovanje : novi razvoji // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama : zbornik radova = Educational challenges in multicultural communities : proceedings / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. 99-130 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Previšić, Vlatko.
Globalne dimenzije održiva razvoja u nacionalnom školskom kurikulumu // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 55-65 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Hrvatić, Neven.
Interkulturalna pedagogija: nove pardigme // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 41-57 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Jurić, Vladimir.
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 68-80 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Jurić, Vladimir.
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 68-80 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Nikša Nikola Šoljan.
Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju: prema (de)konstrukciji pedagogije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 411-440 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Previšić, Vlatko.
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, Ivan.
The social component of teaching in multicultural schools - students’ perspective // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Interkulturalni Centar, 2014. 126-137 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Jurčić, Marko.
Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013.
Ljubljana, 2013. 104-115 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Jurčić, Marko., Seletković, Tomislav.
Didaktički pluralizam u nastavi glazbene kulture // Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Pula / Vidulin-Orbanić, S. (ur.).
2013. 215-225 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Jurčić, Marko.
Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi // .
Ljubljana, 2012. 363-371 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Zrilić, Smiljana.
Participacija učitelja u kreiranju kulture škole // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti. Znanstvena monografija 2. Kongresa pedagoga Hrvatske / Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb, 2012. 451-458 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Jurčić, Marko.
Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta // Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar.
Subotica, 2010. 104-111 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Jurčić, Marko; Markić, Ivan.
Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad : Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. 156-162 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Kolak, Ante.
Dinamičnost nastavnog procesa- zahtjev suvremene nastave // Suvremeni metodički izazovi.
2010. 916-934 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Markić, Ivan.
Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi // Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. 65-75 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

10. Bedeković, Vesna; Jurčić, Marko; Kolak, Ante.
Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti // Međunarodni znanstveni skup "Daroviti i društvena elita" : zbornik radova / Gojkov, Grozdanka (ur.).
Vršac : Visoka škola strukovnih studija Vršac, 2009. 80-91 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Hrvatić, Neven; Posavec, Koraljka.
Obrazovanje učitelja : prema novim kompetencijama // A tanítóképzés jövőképe : eljárás = Budućnost obrazovanja učitelja : zbornik radova / Czékus, Géza (ur.).
Subotica : Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar Szabadka, 2009. 473-479 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Jurčić, Marko.
Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja // I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi.
Baja : Eötvös József College Press, 2009. 9-22 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Jurčić, Marko; Markić, Ivan.
Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća // A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009. 268-275 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Mlinarević, Vesnica; Brust, Maja.
Kvaliteta provedbe školskih izvannastavnih aktivnosti // III. Tehetseg Nap : Az eljárás = III. Dan talenata : zbornik radova = The 3rd talented pupils day : proceedings / Majorosi, Imre (ur.).
Kanjiža : Bolyai Farkas Alapitvany, 2009. 25-32 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

15. Previšić, Vlatko.
Interkulturalna obzorja suvremene škole // Škola danas za budućnost / Puževski, Valentin ; Strugar, Vladimir (ur.).
Križevci : Bjelovar, 2009. 13-28 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Buljubašić-Kuzmanović, Vesna.
Održivi razvoj i cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Citković, Sandra.
Nepostojeći svijet: Uloga masovnih medija u socijalnoj konstrukciji stvarnosti mladih // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 205-211 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Hrvatić, Neven; Komar, Zvonimir.
Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme // Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova / Kaich, Katalin ; Czekus, Geza (ur.).
Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2008. 96-101 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Gajger, Vesna.
Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings / Uzelac, Vinka (ur.).
Rijeka, 2008. 255-261 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

20. Zrilić, Smiljana.
Utjecaj učeničkog apsentiranja na školski uspjeh // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Jurčić, Marko.
Spremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela // Elternbereitschaft in den Schulverwaltungsorganen teilzunehmen, Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi.
Baja : Eötvös József College Press, 2007. 433-441 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Kolak, Ante.
Usporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Šoljan, Nikša Nikola (ur.).
Zagreb : Hrvatski planinarski savez, 2007. 285-295 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Citković, Sandra.
Televizija u slobodnom vremenu djece i adolescenata: pedagoške implikacije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 119-127 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Citković, Sandra.
Televizija u slobodnom vremenu djece i adolescenata: pedagoške implikacije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 119-127 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).

3. Komar, Zvonimir.
Pedagogija: između ideje čovjeka i potreba društva // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 296-303 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Mlinarević, Vesnica; Borić, Edita.
Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole // Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 421-431 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

5. Sekulić-Majurec, Ankica.
Kraj rata paradigmi pedagoških istraživanja // Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 348-364 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Kolak, Ante.
Teacher's attitudes about evaluation in the teaching process // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Zrilić, Smiljana; Bedeković, Vesna.
Integrated Upbringing and Education Assumptions in Contemporary Schools: Curriculum, Legislation, Model implementation, Competences // Proceedings of the 8th International Conference on Education, Samos Island, Research and Traning Institute of the East Aegean, (INEAG), Greece / Prachalias, C. (ur.).
Lahti, 2012. 979-983 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Citković, Sandra.
Tko sam zapravo ja? – konstruiranje identiteta online // 18. dani Frane Petrića / 18. Days of Frane Petrić.
Zagreb : HFD - Hrvatsko filozofsko društvo, 2009. 52-53 (predavanje,sažetak,znanstveni).

4. Markić, Ivan.
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.).
Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. 48 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Citković, Sandra.
Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije.
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. 52-52 (predavanje,sažetak,stručni).

6. Citković, Sandra.
Creating Desires: The Effects of Television Toy Advertising on Children // Child and Teen Consumption 2008: the 3rd international conference on multidisciplinary perspectives on child and teen consumption.
Norwegian Centre for Child Research, 2008. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Citković, Sandra.
Slobodno vrijeme adolescenata u digitalnoj kulturi // Filozofija slobodnoga vremena i športa.
Zagreb : HFD - Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. 18-18 (predavanje,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Citković, Sandra.
Socijalni odnosi učenika u vremenu online komunikacije // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Markić, Ivan.
Socijalna komunikacija među učenicima: načini, stilovi, sadržaji // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

3. Bartulović, Marija; Citković, Sandra.
Povezanost glazbenih preferencija adolescenata i stavova o spolnim ulogama // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Komar, Zvonimir.
Mogućnost sistematske pedagogije danas? // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

5. Previšić, Vlatko.
Kontroverze suvremene pedagogije i prakse odgoja i obrazovanja // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Car, Sandra.
Uloga društvenih mreža u vršnjačkim odnosima adolescenata / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 27.02. 2014., 358 str. Voditelj: Previšić, Vlatko.

2. Markić, Ivan.
Međusobna povezanost nastavnih strategija i socijalne kompetencije učenika / doktorska disertacija.
Zagrab : Filozofski fakultet, 30.09. 2014., 356 str. Voditelj: Previšić, Vlatko.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Previšić, Vlatko.
Po običaju – kasnimo!, 2010. (popularni rad).

2. Previšić, Vlatko.
Kurikulum – pojmovno, didaktičko i jezično određenje, 2009. (popularni rad).

3. Previšić, Vlatko.
Za školu s manje stresa, 2008. (popularni rad).
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4