|
|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
|
|
|
Uredničke knjige
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Kolak, Ante.
Školska kultura kao čimbenik kvalitete škole // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb : Hrvatski planinarski savez, 2013.
Str. 226-238.
|
2. Previšić, Vlatko.
Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013.
Str. 3-17.
|
3. Jurčić, Marko.
Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave // Pedagogija i kultura / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012.
Str. 190-197.
|
4. Markić, Ivan.
Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012.
Str. 135-141.
|
5. Previšić, Vlatko.
Novi obzori izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti // DJEČJI ISTRAŽIVALAČKI CENTAR „PETRINJČICA“ MJESTO UČENJA, RAZVOJA I RADOSTI / Bučar, M. Ličina, B (ur.).
Petrinja : Vlastita naklada, 2012.
Str. 126-137.
|
6. Jurčić, Marko.
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.).
Novi Sad : , 2011.
Str. 69-82.
|
7. Jurčić, Marko; Markić, Ivan.
Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split : Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011.
Str. 167-178.
|
8. Previšić, Vlatko.
Senator Valentin Puževski // Škola škole / Strugar, Vladimir (ur.).
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2011.
Str. 303-305.
|
9. Komar, Zvonimir.
The meaning of normative pedagogy in contemporaniety // Education from the Past to the Present: Pedagogical and Didactic Lessons from the History of Education / Hopfner, Johanna ; Protner, Edvard (ur.).
Bielsko-Biala : Budimpešta : Topeka (KA) : Maribor : Prag : Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani ; Mednarodna založba Oddelka za slovanske jezike in književnosti, 2009.
Str. 36-45.
|
10. Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Jindra, Ranka.
Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009.
Str. 131-155.
|
11. Previšić, Vlatko.
Profesor Ante Vukasović marni djelatnik našega Odsjeka i Hrvatskog pedagogijskog društva // Ante Vukasović. Životno djelo i bibliografija / Josip Markovac ; Valentin Puževski (ur.).
Zagreb : Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Hrvatski pedagoško-književni zbor ; Hrvatski katolički zbor MI ; Društvo hrvatsko-slovačkog prijateljstva ; Hrvatsko žrtvoslovno društvo, 2009.
Str. 53-60.
|
12. Jurić, Vladimir.
Kurikulum suvremene škole // Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007.
Str. 217-265.
|
13. Previšić, V.
Pedagogija i metodologija kurikuluma // Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Prević, V. (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007.
Str. 15-37.
|
14. Previšić, Vlatko.
Pedagogija i metodologija kurikuluma // Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, V. (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007.
Str. 15-37.
|
15. Sekulić-Majurec, Ankica.
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007.
Str. 305-331.
|
16. Vican, Dijana; Bognar, Ladislav; Previšić, Vlatko.
Hrvatski nacionalni kurikulum // Kurikulum: teorije - metodologija - sadržaj - struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007.
Str. 157-204.
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Car, Sandra.
Adolescencija 21. stoljeća: društvena uvjetovanost, temeljne karakteristike i pedagoški izazovi. // Pedagogijska istraživanja. 10 (2013) , 2; 285-294 (članak, znanstveni).
|
2. Livazović, Goran.
Pedagoško utemeljenje kurikuluma socijalnih kompetencija u školi. // Pedagogijska istraživanja. 9 (2012) , 1-2; 59-82 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).
|
3. Previšić, Vlatko.
Izvrsnici u znanosti: Dvadeset godina od utemeljenja Kluba Hrvatskih Humboldtovaca (1992. – 2012.). // Anali za povijest odgoja. 11 (2012) ; 2-23 (članak, znanstveni).
|
4. Car, Sandra.
Online komunikacija i socijalni odnosi učenika. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 281-290 (članak, znanstveni).
|
5. Jurčić, Marko.
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 205-217 (članak, znanstveni).
|
6. Kolak, Ante.
Sociometrijski status učenika u razrednom odjelu i školskoj hijerarhiji. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 243-254 (članak, znanstveni).
|
7. Kolak, Ante.
Style of managing teaching process as classroom management determinator. // Educatia Plus. 6 (2010) , 2 (12); 201-218 (članak, znanstveni).
|
8. Kolak, Ante.
Povijesni aspekti temeljnih odrednica nastavnoga procesa. // Anali za povijest odgoja. 9 (2010) ; 67-78 (članak, znanstveni).
|
9. Komar, Zvonimir.
Dijalektičko mišljenje kao mogući konstituens pedagogijskog pristupa kompetenciji. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 269-278 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
10. Livazović, Goran.
Dimenzije odnosa medijske i socijalne kompetencije. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 255-267 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).
|
11. Markić, Ivan.
Socijalna komunikacija među učenicima. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 307-319 (članak, znanstveni).
|
12. Previšić, Vlatko.
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 165-176 (članak, znanstveni).
|
13. Previšić, Vlatko.
Teorit bashkekohorte te ndertimit te kurikulumit. // Hulumtimet në shkencat e edukimit. 7 (2010) , 1; 33-54 (članak, znanstveni).
|
14. Zrilić, Smiljana.
Kvaliteta komunikacije i socijalni odnosi u razredu. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 2; 231-242 (članak, znanstveni).
|
15. Zrilić, Smiljana.
Rizični i zaštitni čimbenici najučestalijih oblika poremećaja ponašanja učenika u osnovnoj školi. // Magistra Iadertina. 5 (2010) , 5; 115-131 (članak, znanstveni).
|
16. Buljubašić-Kuzmanović, Vesna.
Kooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja. // Život i škola. 21 (2009) , 1; 50-57 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
17. Komar, Zvonimir.
Slobodno vrijeme kao vrijeme istinskog obrazovanja. // Filozofska istraživanja. 2 (2009) ; 297-302 (pregledni rad, znanstveni).
|
18. Previšić, Vlatko.
John Dewey: pedagoška misao i praksa (uz 150. obljetnicu rođenja). // Anali za povijest odgoja. 8 (2009) ; 7-19 (članak, znanstveni).
|
19. Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Kretić Majer, Jasna.
Vrednovanje i samovrednovanje u funkciji istraživanja i unaprjeđivanja kvalitete škole. // Pedagogijska istraživanja. 5 (2008) , 2; 139-151 (članak, znanstveni).
|
20. Hrvatić, Neven.
Vseživljensko izobraževanje - izobraževanje oseb s posebnimi potrebami. // Trajnostni razvoj v šoli in vrtcu. 1 (2008) , 2; 45-1-50-6 (pregledni rad, znanstveni).
|
21. Komar, Zvonimir.
Pedagogija kao sustavna znanost obrazovanja. // Pedagogijska istraživanja. 2 (2008) ; 127-138 (članak, znanstveni).
|
22. Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna.
Potreba unaprjeđivanja sveučilišne nastave. // Odgojne znanosti. 10 (2008) , 1; 195-208 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
23. Zrilić, Smiljana.
Prilog istraživanju učeničkog apsentizma. // Školski vjesnik. 57 (2008) , 1-2; 61-72 (članak, znanstveni).
|
24. Previšić, Vlatko.
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. // Pedagogijska istraživanja. 1 (2007) , 2; 179-187 (članak, znanstveni).
|
25. Previšić, Vlatko; Prgomet, Anto.
Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, br. 1, Zagreb, 2007, 7-23.. // Pedagogijska istraživanja. 1 (2007) ; 7-23 (članak, znanstveni).
|
26. Šoljan, Nikša Nikola.
Visoko obrazovanje: prema globalnom prostoru visokog obrazovanja. // Časopis za visoko obrazovanje. I (2007) , 1; 11-26 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
1. Markić, Ivan.
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher. // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja. 63 (2014) , 1−2; 246-249 (prikaz, ostalo).
|
2. Kolak, Ante.
Istraživanja socijalnih odnosa među učenicima u razrednim odjelima. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 24 (2013) , 107-108(133-134); 10-13 (članak, stručni).
|
3. Markić, Ivan.
Tummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters. // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja. 60 (2011) , 3; 403-406 (prikaz, ostalo).
|
4. Citković, Sandra.
Don Tapscott: Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing our World. // Metodički ogledi - časopis za filozofiju odgoja. 16 (2010) , 1-2; 167-171 (prikaz, ostalo).
|
5. Jurčić, Marko.
Kurikulum - orijentacija i oslonac školskom pedagogu u razvojno-pedagoškoj djelatnosti škole. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 90-91 (2010) ; 2-3 (članak, stručni).
|
6. Markić, Ivan.
Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma. // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu. 21 (2010) , 116-117; 14-17 (članak, stručni).
|
7. Markić, Ivan.
Prava djeteta i prava roditelja. // Dijete i društvo: časopis za promicanje prava djeteta. 12 (2010) , 1/2; 385-387 (prikaz, ostalo).
|
8. Previšić, Vlatko.
Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 21 (2010) , 116-117; 4-6 (članak, stručni).
|
9. Citković, Sandra.
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 111-112 (2009) , 85-86; 26-27 (članak, stručni).
|
10. Kolak, Ante.
Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 20 (2009) , 87 (113); 5-7 (članak, stručni).
|
11. Kolak, Ante.
Tehnologija i nastavni proces. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 20 (2009) , 85-86(111-112); 8-10 (članak, stručni).
|
12. Hrvatić, Neven.
Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja. // Lađa (Zagreb). 2. (2008) ; 9-17 (članak, stručni).
|
13. Jurčić, Marko.
Rad u skupinama u razrednoj nastavi kao sastavnice cjelovitog poučavanja i učenja. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 78-79 (2008) ; 20-21 (članak, stručni).
|
14. Kolak, Ante.
Suvremene tendencije nastavnog procesa u Hrvatskoj. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu. 19 (2007) , 78-79(104-105); 33-37 (članak, stručni).
|
|
|
|
|
|
Plenarna izlaganja
|
|
1. Kolak, Ante.
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // .
Ljubljana : EDUvision, 2013. (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Hrvatić, Neven.
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).
|
3. Hrvatić, Neven.
Pedagogijska znanost: između teorije i pedagoške prakse // .
(plenarno predavanje,međunarodna recenzija,ppt prezentacija,znanstveni).
|
4. Previšić, Vlatko.
Pedagogija interkulturalizma // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije.
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. 12-14 (plenarno predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Hrvatić, Neven; Piršl, Elvi.
Interkulturalne kompetencije učitelja // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet u Osijeku (Hrvatska) ; Kherson State University (Ukarine), 2007. 221-228 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Hrvatić, Neven; Posavec Koraljka, Komar Zvonimir.
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska // Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja / Kamenov, Emil (ur.).
Novi Sad : Odsek za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 2007. 45-50 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Objavljena pozvana predavanja na skupovima
|
|
1. Hrvatić, Neven.
Interkulturalno obrazovanje : novi razvoji // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama : zbornik radova = Educational challenges in multicultural communities : proceedings / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. 99-130 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Previšić, Vlatko.
Globalne dimenzije održiva razvoja u nacionalnom školskom kurikulumu // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 55-65 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Hrvatić, Neven.
Interkulturalna pedagogija: nove pardigme // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 41-57 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Jurić, Vladimir.
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 68-80 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Jurić, Vladimir.
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 68-80 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Nikša Nikola Šoljan.
Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju: prema (de)konstrukciji pedagogije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 411-440 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Previšić, Vlatko.
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, Ivan.
The social component of teaching in multicultural schools - students’ perspective // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Interkulturalni Centar, 2014. 126-137 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Jurčić, Marko.
Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013.
Ljubljana, 2013. 104-115 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Jurčić, Marko., Seletković, Tomislav.
Didaktički pluralizam u nastavi glazbene kulture // Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Pula / Vidulin-Orbanić, S. (ur.).
2013. 215-225 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Jurčić, Marko.
Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi // .
Ljubljana, 2012. 363-371 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Zrilić, Smiljana.
Participacija učitelja u kreiranju kulture škole // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti. Znanstvena monografija 2. Kongresa pedagoga Hrvatske / Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb, 2012. 451-458 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Jurčić, Marko.
Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta // Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar.
Subotica, 2010. 104-111 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Jurčić, Marko; Markić, Ivan.
Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad : Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. 156-162 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
8. Kolak, Ante.
Dinamičnost nastavnog procesa- zahtjev suvremene nastave // Suvremeni metodički izazovi.
2010. 916-934 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
9. Markić, Ivan.
Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi // Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. 65-75 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
10. Bedeković, Vesna; Jurčić, Marko; Kolak, Ante.
Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti // Međunarodni znanstveni skup "Daroviti i društvena elita" : zbornik radova / Gojkov, Grozdanka (ur.).
Vršac : Visoka škola strukovnih studija Vršac, 2009. 80-91 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
11. Hrvatić, Neven; Posavec, Koraljka.
Obrazovanje učitelja : prema novim kompetencijama // A tanítóképzés jövőképe : eljárás = Budućnost obrazovanja učitelja : zbornik radova / Czékus, Géza (ur.).
Subotica : Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar Szabadka, 2009. 473-479 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
12. Jurčić, Marko.
Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja // I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi.
Baja : Eötvös József College Press, 2009. 9-22 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
13. Jurčić, Marko; Markić, Ivan.
Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća // A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009. 268-275 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
14. Mlinarević, Vesnica; Brust, Maja.
Kvaliteta provedbe školskih izvannastavnih aktivnosti // III. Tehetseg Nap : Az eljárás = III. Dan talenata : zbornik radova = The 3rd talented pupils day : proceedings / Majorosi, Imre (ur.).
Kanjiža : Bolyai Farkas Alapitvany, 2009. 25-32 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
15. Previšić, Vlatko.
Interkulturalna obzorja suvremene škole // Škola danas za budućnost / Puževski, Valentin ; Strugar, Vladimir (ur.).
Križevci : Bjelovar, 2009. 13-28 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
16. Buljubašić-Kuzmanović, Vesna.
Održivi razvoj i cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
17. Citković, Sandra.
Nepostojeći svijet: Uloga masovnih medija u socijalnoj konstrukciji stvarnosti mladih // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 205-211 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
18. Hrvatić, Neven; Komar, Zvonimir.
Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme // Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova / Kaich, Katalin ; Czekus, Geza (ur.).
Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2008. 96-101 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
19. Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Gajger, Vesna.
Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings / Uzelac, Vinka (ur.).
Rijeka, 2008. 255-261 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
20. Zrilić, Smiljana.
Utjecaj učeničkog apsentiranja na školski uspjeh // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
21. Jurčić, Marko.
Spremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela // Elternbereitschaft in den Schulverwaltungsorganen teilzunehmen, Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi.
Baja : Eötvös József College Press, 2007. 433-441 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
22. Kolak, Ante.
Usporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Šoljan, Nikša Nikola (ur.).
Zagreb : Hrvatski planinarski savez, 2007. 285-295 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
|
|
1. Citković, Sandra.
Televizija u slobodnom vremenu djece i adolescenata: pedagoške implikacije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 119-127 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Citković, Sandra.
Televizija u slobodnom vremenu djece i adolescenata: pedagoške implikacije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 119-127 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad).
|
3. Komar, Zvonimir.
Pedagogija: između ideje čovjeka i potreba društva // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 296-303 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Mlinarević, Vesnica; Borić, Edita.
Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole // Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 421-431 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Sekulić-Majurec, Ankica.
Kraj rata paradigmi pedagoških istraživanja // Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 348-364 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Kolak, Ante.
Teacher's attitudes about evaluation in the teaching process // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Zrilić, Smiljana; Bedeković, Vesna.
Integrated Upbringing and Education Assumptions in Contemporary Schools: Curriculum, Legislation, Model implementation, Competences // Proceedings of the 8th International Conference on Education, Samos Island, Research and Traning Institute of the East Aegean, (INEAG), Greece / Prachalias, C. (ur.).
Lahti, 2012. 979-983 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Citković, Sandra.
Tko sam zapravo ja? – konstruiranje identiteta online // 18. dani Frane Petrića / 18. Days of Frane Petrić.
Zagreb : HFD - Hrvatsko filozofsko društvo, 2009. 52-53 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
4. Markić, Ivan.
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.).
Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. 48 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Citković, Sandra.
Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije.
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. 52-52 (predavanje,sažetak,stručni).
|
6. Citković, Sandra.
Creating Desires: The Effects of Television Toy Advertising on Children // Child and Teen Consumption 2008: the 3rd international conference on multidisciplinary perspectives on child and teen consumption.
Norwegian Centre for Child Research, 2008. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Citković, Sandra.
Slobodno vrijeme adolescenata u digitalnoj kulturi // Filozofija slobodnoga vremena i športa.
Zagreb : HFD - Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. 18-18 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
1. Citković, Sandra.
Socijalni odnosi učenika u vremenu online komunikacije // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
2. Markić, Ivan.
Socijalna komunikacija među učenicima: načini, stilovi, sadržaji // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
3. Bartulović, Marija; Citković, Sandra.
Povezanost glazbenih preferencija adolescenata i stavova o spolnim ulogama // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
4. Komar, Zvonimir.
Mogućnost sistematske pedagogije danas? // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
5. Previšić, Vlatko.
Kontroverze suvremene pedagogije i prakse odgoja i obrazovanja // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
|
|
|
Druge vrste radova
|
|
|
|
|
|
|