|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Promjene i razvojni pravci u suvremenom obrazovanju // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb : Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013.
Str. 7-25.
|
2. Davies, Mark; Cindrić, Ivana; Cergol Kovačević, Kristina.
Assessing Writing: Striking a Balance in the Assessment of Accuracy and Effectiveness // UZRT 2012: Empirical Studies in English Applied Linguistics / Mihaljević Djigunović, Jelena ; Medved Krajnović, Marta (ur.).
Zagreb : , 2013.
Str. 155-164.
|
3. Domović, Vlatka; Gehrmann, Zygfryd Eckardt; Knežević, Željka; Oreški, Predrag; Petravić, Ana; Šimović, Vladimir; Vican, Dijana.
Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj // Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovanom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe / Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2013..
Str. 128-159.
|
4. Domović, Vlatka; Gehrmann, Zygfryd Eckardt; Knežević, Željka; Oreški, Predrag; Petravić, Ana; Šimović, Vladimir; Vican, Dijana.
Lehrerbildung in Kroatien – Perspektiven der Entwicklung // Europäische Lehrerbildung. Annäherung an ein neues Leitbild. Berichte aus West- und Südosteuropa / Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana (ur.).
Münster : New York (NY) : München : Berlin : Waxmann, 2013..
Str. 135-171.
|
5. Bouillet, Dejana.
Pedagoške mjere u kontakstu prevencije problema u ponašanju učenika // Zaštita prava i interesa djece s problemima u ponašanju / Vladović, Sanja (ur.).
Zagreb : Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske, 2012.
Str. 35-49.
|
6. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Turning educational research in teacher education policy and practice: mission possible or impossible? // Research, Policy ; and Practice in Teacher Education in Europe / Madalinska-Michalak, Joanna ; Niemi, Hannele ; Chong, Silvia (ur.).
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012.
Str. 265-276.
|
7. Domović, Vlatka.
Učiteljska profesija i profesionalni identitet učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2011.
Str. 11-37.
|
8. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Teacher education in Croatia: Recent developments in teacher education (2005-2010) // European dimensions of teacher education - similarities and differences / Valenčič Zuljan, M. ; Vogrinc, J. (ur.).
Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani , 2011.
Str. 253-270.
|
9. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Development of quality culture in initial teacher education in Croatia // Advancing quality cultures for teachers education in Europe: tensions and opportunities, Monographs on Journal of research in teacher education / Hudson, Brian ; Zgaga, Pavel ; Astrand, Björn (ur.).
Umeå : Umeå universitet, 2010.
Str. 105-120.
|
10. Muraja, Jasmina; , Vranković, Biljana; Staničić, Stjepan; Pasarić, Božidar; Surić- Fareb, Eni; Hitrec, Suzana; Reberšak (Drvodelić), Maja; Franko, Đudita.
Priručnik za samovrednovanje srednjih škola // Priručnik za samovrednovanje srednjih škola / Muraja, Jasmina (ur.).
Zagreb : Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010.
Str. 33-38.
|
11. Domović, Vlatka.
Bolonjski proces i promjene u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009.
Str. 9-19.
|
12. Domović, Vlatka.
Kurikulum - osnovni pojmovi // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009..
Str. 19-32.
|
13. Domović, Vlatka; Cindrić, Ivana.
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović Vlasta (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009..
Str. 57-66.
|
14. Pastuović, Nikola.
Što je kvaliteta obrazovanja // Školski priručnik / Staničić, Stjepan ; Drandić, Boris (ur.).
Zagreb : Znamen, 2009.
Str. 180-189.
|
15. Godler, Zlata; Domović, Vlatka.
Croatian Higher Education and the Implementation of the Bologna Process // Changing Universities in Europe and the "Bologna Process" / Palomba, Donatella (ur.).
Rim : Aracne editrice, 2008..
Str. 101-124.
|
16. Pastuović, Nikola.
Odgoj - znanstveno objašnjenje i praksa // Nastavnički suputnik / Drandić, Boris (ur.).
Zagreb : Znamen, 2008.
Str. 260-269.
|
17. Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka.
Researching Teacher Education and Teacher Practice:the Croatian Perspective // Teacher Education Policy in Europe: A voice of higher Education Institutions / Hudson, Brian ; Zgaga, Pavel (ur.).
Umeå : Umeå universitet ; Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani, 2008..
Str. 303-312.
|
18. Pastuović, Nikola.
Obrazovna politika i pedagoški standard // Školski priručnik / Stjepan Staničić (ur.).
Zagreb : Znamen, 2007.
Str. 188-193.
|
19. Pastuović, Nikola.
Ciljevi učenja // Nastavnički priručnik / Žanetić, Ivo (ur.).
Zagreb : Znamen, 2007.
Str. 204-214.
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Cindrić, Ivana; Andraka, Marija; Bilić-Štefan, Milka.
Kompetencije učitelja engleskog jezika iz perspektive studenata-učitelja: percepcija važnosti i stjecanja. // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje/Croatian Journal of Education, Vol.16 ; No.1/2014. 16 (2014) ; 11-42 (članak, znanstveni).
|
2. Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka.
Teachers in Europe - Main Trends, Issues and Challenges1. // Croatian Journal of Education. 15 (2013) , S.I.3; 219-250 (članak, znanstveni).
|
3. Domović, Vlatka; Glasnović Gracin, Dubravka; Jurčec, Lana.
Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike. // Napredak (Zagreb). 153 (2012) , 2; 187-202 (članak, znanstveni).
|
4. Vizek Vidovic, Vlasta; Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja.
The role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia. // Reflecting education. 8 (2012) , 2; 140-148 (članak, znanstveni).
|
5. Bouillet, Dejana.
Kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi za inkluzivnu praksu. // Pedagogijska istraživanja. 8 (2011) , 2; 323-340 (članak, znanstveni).
|
6. Drvodelić, Maja; Rajić, Višnja.
Prospective Primary School Teacher Views on personal and professional Qualities. // Practice and theory in systems of education. 6 (2011) , 1; 47-56 (članak, znanstveni).
|
7. Glasnović Gracin, Dubravka; Domović, Vlatka.
Upotreba matematičkih udžbenika u nastavi viših razreda osnovne škole. // Odgojne znanosti. 11 (2009) , 2; 297-317 (članak, znanstveni).
|
8. Pastuović, Nikola.
Kvaliteta hrvatskog obrazovanja. // Napredak (Zagreb). 150 (2009) , 3-4; 320-340 (prethodno priopćenje, znanstveni).
|
9. Pastuović, Nikola.
Razvoj znanosti o obrazovanju odraslih. // Andragoški glasnik. 12 (2008) , 2; 109-118 (članak, znanstveni).
|
10. Pastuović, Nikola.
Cjeloživotno učenje i promjene u školovanju. // Odgojne znanosti. 10 (2008) , 2; 253-267 (članak, znanstveni).
|
11. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, Marina.
Obrazovanje za poduzetnost – perspektiva osnovnoškolskih učitelja i nastavnika. // Sociologija i prostor. 177/178 (2007) , 3-4; 339-360 (članak, znanstveni).
|
12. Narančić Kovač, Smiljana; Cindrić, Ivana.
English language needs of Croatian students. // Metodika. 8 (2007) , 1/2007; 68-83 (članak, znanstveni).
|
13. Narančić Kovač, Smiljana; Cindrić, Ivana.
Engleske jezične potrebe hrvatskih studenata. // Metodika. 8 (2007) , 1/2007; 51-67 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
1. Bogdanić, Spomenka; Cindrić, Ivana.
RAISING AWARENESS OF SOME CULTURAL AND LINGUISTIC STEREOTYPES WITH FOREIGN LANGUAGE STUDENTS IN TERTIARY EDUCATION. // Metodika - časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi. 10 (2009) , 19; 347-353 (članak, stručni).
|
2. Brajković, Sanja; Domović, Vlatka; Hitrec, Gorana.
Školske zgrade koje potiču na učenje. // Dijete, škola, obitelj. 1 (2009) , 22; 2-6 (članak, stručni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Petra Večerić; Vlatka Domović; Višnja Rajić.
Equality of Access to Higher Education in the Republic of Croatia // 1st Internationa Conference on Research and Education : Challenges Toward the Future (ICRAE 2013) / Bushati, Josef (ur.).
Skadar, 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Cindrić, Ivana; Cergol, Kristina; Davies, Mark.
Designing a Test of Language Competence for Future Primary English Language Teachers // Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost / Dunja Pavlićević-Franić ; Ante Bežen (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. 42-57 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Development of quality culture in initial teacher education in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Reberšak, Maja.
Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Domović, Vlatka.
General Trends in Teacher Education - Croatia in a European Context // Pedagogy in the Context of a Knowledge Society / Cindrić, Mijo ; Vican, Dijana, Siniscalco, Maria Teresa (ur.).
Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. 18-23 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
6. Domović, Vlatka; Cindrić, Ivana.
Key Competences Reflected in the Program for Primary School Teacher-Education and Primary Foreign Language Teacher Education // Pedagogy and the Knowledge Society, Volume 1 / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 83-101 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
7. Gačić, Milica; Cindrić, Ivana; Cergol, Kristina.
University Mission Statements - Between Linguistics and Marketing // Conference Proceedings of the 2nd Special Focus Symposium on Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society / Šimović, Vladimir, Bakić-Tomić, Ljubica ; Hubinkova, Zuzana (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 184-194 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
8. Vranković, Biljana; Drvodelić (Reberšak), Maja.
Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. 411-422 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
9. Cindrić, Ivana; Gregurić, Marko; Dumančić, Mario.
IT in foreign language learning - the Visual Thesaurus // ICSKS: Information and Communication Sciences in the Knowledge Society / Šimović, Vladimir ; Bakić-Tomić, Ljubica ; Hubinková, Zuzana (ur.).
Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2007. 213-222 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
10. Domović, Vlatka; Baranović, Branislava; Štibrić, Marina.
Učitelji i uvođenje poduzetničke kompetencije u osnovne škole // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Competences and Teacher Competence / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. 175-181 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta.
Teacher students' perceptions and beliefs about teaching and learning in different initial teacher education programmes // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Cindrić, Ivana.
Jezične (i druge) kompetencije – samoprocjene odgojitelja // .
(pozvano predavanje,sažetak,stručni).
|
3. Bilić-Štefan, Milka; Cindrić, Ivana; Andraka, Marija.
THE IMPACT OF THE TEACHING PRACTICE COURSE ON STUDENT-TEACHER SELF-AWARENESS // .
(predavanje,sažetak).
|
4. Cergol, Kristina; Cindrić, Ivana; Davies, Mark.
ASSESSMENT OF STUDENT WRITING IN THE TEST OF LANGUAGE COMPETENCE AT THE FACULTY OF TEACHER EDUCATION // .
(predavanje,sažetak,znanstveni).
|
5. Drvodelić, Maja; Rajić, Višnja.
Prospective Primary School Teacher Views on personal and professional Qualities // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
6. Vizek Vidovic, Vlasta; Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja.
The role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Baranović, Branislava; Domović, Vlatka.
Integration of the entrepreneurial competence in the Croatian national curriculum for compulsory education // New directions in Sociology of Education in/for the 21st Century - Book of Abstracts.
Nikozija : Cyprrus College, ISA, 2007. 24 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
1. Domović, Vlatka.
Kurikulum - kako dalje? // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija).
|
2. Domović, Vlatka.
Kvaliteta obrazovanja učitelja i nastavnika - determinanta kvalitete obrazovanja? // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
3. Domović, Vlatka.
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).
|
4. Reberšak, Maja.
Uloga i rezultati popratnih upitnika u Nacionalnim ispitima: Nacionalna procjena postignuća // .
(predavanje,ppt prezentacija,stručni).
|
5. Cindrić, Ivana.
What is Meant by Assessment? // .
(predavanje,neobjavljeni rad).
|
6. Reberšak, Maja.
Uloga suradnika Mreže podrške samovrjednovanju škola // .
(predavanje,ppt prezentacija,stručni).
|
7. Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka.
Researching teacher education and teacher practice: Croatian perspective // .
(predavanje,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
|
8. Domović, Vlatka.
Obrazovanje nastavnika u Hrvatskoj i drugim europskim zemljama // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).
|
9. Cindrić, Ivana.
Reviewing Assessment // .
(predavanje,neobjavljeni rad).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
1. Varović, Ksenija.
POVEZANOST RAZREDNOG OZRAČJA I ORGANIZACIJSKIH ČIMBENIKA OSNOVNE ŠKOLE TE RAZLIKE U PROCJENAMA RAZREDNOG OZRAČJA S OBZIROM NA DOB I SPOL ISPITANIKA / magistarski rad.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 25.11. 2011.,
103 str. Voditelj: Vlatka Domović.
|
2. Miklec, Dubravka.
Školsko ozračje, zadovoljstvo poslom i sudjelovanje u odlučivanju učitelja osnovne škole / magistarski rad.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 02.12. 2010.,
100 str. Voditelj: Vlatka Domović.
|
3. Martinko, Jasna.
SINDROM SAGORIJEVANJA NA POSLU OSNOVNOŠKOLSKIH UČITELJA/ICA / magistarski rad.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 15.10. 2009.,
89 str. Voditelj: Vlatka Domović.
|
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Golac, Dora.
DEVELOPING PUPILS’ SPEAKING SKILLS IN ELT / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 09.10. 2013,
42 str. Voditelj: Andraka, Marija.
|
2. Katušić, Ana.
Pravedna trgovina i pravo na rad kao elementi odgoja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u primarnom obrazovanju / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Učiteljski fakultet, nepoznato 2013.,
60 str. Voditelj: Domović, Vlatka.
|
3. Večerić, Petra.
Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Učiteljski fakultet, nepoznato 2013.,
52 str. Voditelj: Domović, Vlatka.
|
4. Cvikić, Lidija.
Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb, Hrvatska i Muenster, Njemačka : Združeni magistarski sveučilišni studij Management i savjetovanje za europsko obrazovanje, 03.06. 2012,
35 str. Voditelj: Domović, Vlatka.
|
5. Čehulić, Tea.
Different Perspectives in Novels for Children about World War II / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 21.04. 2011.,
32 str. Voditelj: Narančić Kovač, Smiljana.
|
6. Boričević, Maja.
Obrazovanje odgojitelja u Europi / diplomski rad.
Zagreb : Učiteljski fakultet, 20.04. 2009.,
47 str. Voditelj: Domović, Vlatka.
|
7. Borovac, Marija.
Inicijalno obrazovanje nastavnika matematike i informatike / diplomski rad.
Zagreb : Prirodoslovno matematički fakultet - Matematički odjel, 19.03. 2009.,
144 str. Voditelj: Domović, Vlatka ; Čižmešija, Aleksandra.
|
|
|
|
|
|
|
|