crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Sorić, Izabela.
Samoregulacija učenja. Možemo li naučiti učiti. .
Jasrebarsko : Naklada Slap, 2014. (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Lacković-Grgin, Katica; Penezić, Zvjezdan.
Self-Regulation Across Some Life Transitions // Handbook of Stressful Transitions Across the Lifespan / Miller, Tom (ur.).
New York (NY) : Springer, 2010. Str. 411-439.

2. Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Coping strategies and psychosomatic symptoms in adolescents // Understanding Positive Life: Research and Practice on Positive Psychology / Freire, Teresa (ur.).
Lisabon : Climepsi Editores, 2009. Str. 183-198.

3. Sorić, Izabela.
Istraživanja iz područja edukacijske psihologije // Quo vadis psychologia? / Manenica, Ilija ; Šimić, Nataša (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2008.. Str. 41-49.

4. Pupić Bakrač, Andrea; Penezić, Zvjezdan.
(In)stability of self-esteem in adulthood – the role of personal control of development // 15th Psychology Days in Zadar - Book of Selected Proceedings / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2007. Str. 299-314.

5. Sorić, Izabela.
The Relationship between Self-Efficacy, Causal Attributions and Experienced Emotions in Academic Context // Book of Selected Proceedings 15th Psychology Days in Zadar / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2007.. Str. 343-359.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
The role of test hope and hopelessness in self-regulated learning : Relations between volitional strategies, cognitive appraisals and academic achievement. // Learning and individual differences. 22 (2012) , 4; 523-529 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

2. Macuka, Ivana; Smojver-Ažić, Sanja; Burić, Irena.
Posredujuća uloga emocionalne regulacije u odnosu roditeljskog ponašanja i prilagodbe mlađih adolescenata. // Društvena istraživanja. 21 (2012) , 2; 383-403 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Petrešević, Đurđica; Sorić, Izabela.
Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. // Društvena istraživanja. 20 (2011) , 1; 211-232 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela.
Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima?. // Društvena istraživanja. 19 (2010) , 6; 973-994 (članak, znanstveni). URL link to work

5. Sorić, Izabela.
Regulatory styles, causal attributions and academic achievement. // School Psychology International. 30 (2009) , 4; 403-420 (članak, znanstveni). URL link to work

6. Sorić, Izabela; Palekčić, Marko.
The Role of Students’ Interests in Self-Regulated Learning: The Relationship between Students’ Interests, Learning Strategies and Causal Attributions. // European Journal of Psychology of Education. 24 (2009) , 4; 545-565 (članak, znanstveni).

7. Burić, Irena; Macuka, Ivana; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita.
Samopoštovanje u ranoj adolescenciji: važnost uloge roditeljskog ponašanja i školskoga dostignuća. // Društvena istraživanja. 17 (2008) , 4-5; 887-906 (članak, znanstveni).

8. Penezić, Zvjezdan; Lacković-Grgin, Katica; Tucak, Ivana; Nekić, Marina; Žorga, Sonja; Poljšak Škraban, Olga; Vehovar, Urban.
Predictors of generative action among adults in two transitional countries. // Social Indicators Research. 87 (2008) , 2; 237-248 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, Irena.
Big Five Personality Traits, Cognitive Appraisals and Emotion Regulation Strategies as Predictors of Achievement Emotions. // Psihologijske teme. 22 (2013) , 2; 325-349 (članak, znanstveni). URL link to work

2. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
POZITIVNE EMOCIJE U ISPITNIM SITUACIJAMA – DOPRINOSI UČENIČKIH CILJNIH ORIJENTACIJA, VOLJNIH STRATEGIJA I ŠKOLSKOG POSTIGNUĆA. // Suvremena psihologija. 14 (2011) , 2; 183-199 (članak, znanstveni).

3. Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. // Psihologijske teme. 20 (2011) , 2; 277-298 (članak, znanstveni).

4. Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela.
Kvaliteta interakcije nastavnik-učenik: povezanost s komponentama samoreguliranog učenja, ispitnom anksioznošću i školskim uspjehom. // Suvremena psihologija. 14 (2011) , 1; 35-55 (članak, znanstveni).

5. Poljšak Škraban, Olga; Vehovar, Urban; Žorga, Sonja; Penezić, Zvjezdan; Nekić, Marina.
Nekateri prediktorji življenjskih ciljev v Sloveniji in na Hrvaškem. // Psihološka Obzorja. 17 (2008) , 1; 73-90 (članak, znanstveni).

6. Sorić, Izabela; Ančić, Jadranka.
Learning Strategies and Causal Attributions in Second Language Learning. // Review of psychology. 15 (2008) , 1-2; 17-27 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, Anita.
Identifying the patterns of students' goal orientations // Horizons of Psychology - Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana : Slovenian Psychological Association, 2008. 83 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, Anita.
Identifying the patterns of students’ goal orientations // Horizons of Psychology (17)- Supplement: 8th Alps-Adria Psychology Conference: Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana : Slovenian Psychological Association, 2008. 83-83 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Bajić, Zlatko; Sorić, Izabela.
Povezanost školskog nasilja s emocionalnom kompetencijom i doživljenim emocijama kod učenika // Sažeci priopćenja XIX. Dana psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko : Naklada Slap, 2014. 74-74 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Burić, Irena.
Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 35-35 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
Posredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 39-39 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Razvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu // Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko : Naklada Slap, 2014. 83-83 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Sorić, Izabela.
Uloga ciljnih orijentacija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 105-106 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Sorić, Izabela; Burić, Irena.
Anksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna, (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 38-38 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Odnos percipirane vrijednosti studiranja, kontrole postignuća i zadovoljstva studijem // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. 183-183 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Penezić, Zvjezdan; Ombla, Jelena; Mišlov, Mate; Juković, Marina.
Neki korelati zadovoljstva uspjehom kod učitelja i studenata razredne nastave // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. 243-243 (poster,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Sorić, Izabela; Ivanov, Lozena; Penezić, Zvjezdan.
Odnos kontrole i vrijednosti postignuća s emocijama doživljenim u ispitnim situacijama // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. 194-194 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, Irena.
Doprinosi osobina ličnosti, motivacijskih vjerovanja i interesa za studij metakognitivnoj regulaciji učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. 250-250 (poster,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Marinović, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Šunjić, Marijana.
Personality traits, goal orientations, self-efficacy, and value of learning as predictors of achievement in chemistry // Review of Psychology 19(1) / Buško, Vesna (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2012. 91-91 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

12. Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela; Klarin, Mira.
Doprinos ponašanja nastavnika komponentama samoreguliranog učenja i školskom uspjehu učenika // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adorić, Vera ; Ombla, Jelena ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. 148-148 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

13. Sorić, Izabela.
Personality, Motivational Beliefs and Contextual Variables as Predictors of Metacognitive Self-Regulation // Proceedings of the 5th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition / Cantoia, Manuela ; Colombo, Barbara ; Gaggioli, Andrea ; Girani De Marco, Barbara (ur.).
Milano : EDUCatt, 2012. 82-82 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

14. Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan.
THE MEDIATING ROLE OF LEARNING GOAL ORIENTATIONS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND ACADEMIC ACHIEVEMENT // Book of Abstracts 16th European Conference on Personality Psychology / Di Bias, Lisa ; Carnaghi, Andrea ; Ferrante, Donatella ; Piccoli, Valentina (ur.).
Trst : Universita Degli Studi di Trieste, 2012. 230-231 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

15. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
Medijacijska uloga emocija u odnosu kognitivnih procjena i strategija voljne kontrole tijekom učenja matematike // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 200-200 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

16. Čuljak, Anita; Penezić, Zvjezdan.
Samopoštovanje i perfekcionizam kod učenica srednje škole i studentica // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 206-206 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

17. Gršković, Vanja; Sorić, Izabela.
Emocionalna inteligencija i emocionalna kreativnost: usporedba dvaju konstrukata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 102-102 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

18. Penezić, Zvjezdan; Babić, Manda; Sorić, Izabela.
Državna matura i zadovoljstvo životom kod adolescenata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 233-233 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

19. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
Achievement goal orientations as predictors of discrete test emotions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto : Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. 96-96 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

20. Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Regulacija emocija u ispitnim situacijama // Sažetci radova XVII Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010. 38-38 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

21. Gršković, Vanja; Sorić, Izabela.
Emocionalna inteligencija i samoregulacija raspoloženja kao prediktori aleksitimije // Sažetci radova VII. Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010. 133-133 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

22. Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Transition to university: The mediation role of social support in the relationship between stress and depression // Review of Psychology (Special Issue), 17(2) / Buško, Vesna (ur.).
Jasrebarsko : Naklada Slap, 2010. 175-176 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

23. Macuka, Ivana; Burić, Irena.
Uloga obitelji i problema prilagodbe u školskom uspjehu adolescenata // XVII. dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010. 143-143 (poster,sažetak).

24. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Nekić, Irena.
The academic failure in context of self-regulated learning: the relationship between motivational beliefs, coping strategies and causal attributions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind - Book of Abstracts / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto : Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. 156-157 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

25. Ivanov, Lozena; Penezić, Zvjedan; Sorić, Izabela.
Relationship among healthy separation and student’s social and achievement goals during the first year of study // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa : Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

26. Penezić, Zvjezdan; Martinović, Jelena; Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela.
Personal control of development, sense of coherence and life satisfaction in patients and healthy persons // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa : Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

27. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, Lozena.
Internalizing and externalizing problems of students with different attributional patterns of academic achievement // 23rd Annual Conference of the European Health Psychology Society / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa : Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

28. Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, Lozena.
Komponente samoreguliranog učenja kod srednjoškolaca različitih atribucijskih obrazaca // Sažetci - 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. 83-83 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

29. Ivanov, Lozena.
RELATIONSHIP AMONG HEALTHY SEPARATION AND SOCIAL SUPPORT OF FAMILY AND FRIENDS DURING THE FIRST YEAR OF STUDY // Book of Abstracts: 4th European Conference on Positive Psychology / Brdar, Ingrid (ur.).
Rijeka : Faculty of Arts and Sciences, University of Rijeka, Croatia,, 2008. 310-310 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

30. Penezić, Zvjezdan.
Relationship among life satisfaction and stressful life events in different age groups // Book of Abstracts / 4th European Conference of Positive Psychology / Brdar, Ingrid (ur.).
Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

31. Pupić-Bakrač, Andrea; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita.
(In)stability of self-esteem in adulthood: The role of stressful life events // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 344 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).

32. Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
An empirical look at The Defense Style Questionnaire - 40: Reliability and Construct Validity // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 365-365 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).

33. Macuka, Ivana; Nekić, Irena; Penezić, Zvjezdan.
Empirijska provjera dvaju upitnika za mjerenje anksiozne osjetljivosti // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Keresteš, G ; Brković, I ; Butković, A. (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 63 (pozvano predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

34. Macuka, Ivana; Vulić-Prtorić, Anita; Nekić, Irena; Sorić, Izabela.
Children at risk for psychopathology: The influence of some parent psychopathology dimensions // Xth European Congress of Psychology.
Prag : UPA, EFPA, Hewer s.r.o., 2007. (poster,sažetak).

35. Nekić, Irena; Macuka, Ivana; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita.
Children academic achievement and some parental dimensions: the mediating effect of children self-esteem // Developing Potentials for Learning / Csapo, B. ; Csikos, C. (ur.).
Budimpešta : Juhasz Nyomda Szolgaltato Kft., 2007. 95 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

36. Petrešević, Đurđica; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Učeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja // Program i sažeci priopćenja 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2007. 124 (predavanje,sažetak,znanstveni).

37. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Vulić-Prtorić, Anita; Nekić, Irena.
The components of self-regulated learning in relation to the quality of student-teacher interaction // Xth European Congress of Psychology.
Prag : EFPA, 2007. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Macuka, I; Vulić-Prtorić, A; Sorić, I; Galić, S.
Psihosocijalni aspekti zdravlja djece i adolescenata // Drugi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva.
2007. (poster,domaća recenzija,neobjavljeni rad). URL link to work

2. Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Penezić, Zvjezdan; Nekić, Irena.
Medijacijska uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Drugi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva.
2007. (poster,domaća recenzija,neobjavljeni rad). prilozen text rada
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Šimić Šašić, Slavica.
Kvaliteta interakcije nastavnika i učenika na različitim razinama obrazovanja / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.02. 2012, 180 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

2. Burić, Irena.
Provjera Pekrunove teorije kontrole i vrijednosti / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 28.12. 2010, 180 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Šimić Šašić, Slavica.
Interakcije nastavnik-učenik: Prediktori i efekti na motivacijske, kognitive i afektivne aspekte učenja / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 13.05. 2008., 159 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. Bajić, Zlatko.
Povezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 12.07. 2013., 97 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

2. Muradić, Sanel.
Odnos između samopoštovanja, emocionalne regulacije i akademskog uspjeha s obzirom na izraženost perfekcionizma kod studenata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar : Filozofski fakultet, 10.05. 2013, 50 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

3. Ahmeti, Iva.
Odnos dimenzija ličnosti i nekih aspekata zadovoljstva studiranjem / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 19.11. 2012, 59 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

4. Marinović, Ana.
Samoregulacija emocija u školskoj situaciji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar, BiH : Filozofski fakultet, 05.07. 2012, 49 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

5. Trogrlić, Ivana.
Dosada u školi: „Odnos darovitosti, dosade i školskog postignuća“ / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 10.12. 2012., 47 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

6. Barać, Jelena.
Povezanost nekih značajki ličnosti i akademskog uspjeha kod srednjoškolaca i studenata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar, BiH : Filozofski fakultet u Mostaru, 11.11. 2011., 50 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

7. Bilić, Marija.
Utjecaj pozitivnog i negativnog perfekcionizma na funkcioniranje pojedinca / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 28.02. 2011., 68 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

8. Colić, Marija.
Državna matura i ocjene u srednjoj školi kao prediktori akademskog postignuća na kraju prvog semestra / završni rad - preddiplomski studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 27.09. 2011., 33 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

9. Kero, Ivana.
Psihološka prilagodba učenika i studenata tijekom tranzicije u srednju školu i na studij / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 28.02. 2011., 53 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

10. Babić, Manda.
Državna matura i zadovoljstvo životom kod adolescenata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 06.10. 2010., 50 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

11. Čuljak, Anita.
Samopoštovanje i perfekcionizam kod srednjoškolki i studentica / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar : Filozofski fakultet, 22.10. 2010., 58 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

12. Gršković, Vanja.
Ispitivanje odnosa emocionalne inteligencije i emocionalne kreativnosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 08.11. 2010., 117 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

13. Matković, Karmen.
Samoregulacija učenja i percepcija roditeljskog ponašanja u relaciji s akademskim uspjehom studenata / diplomski rad.
Zadar : Sveučilište u Zadru, 13.10. 2010, 54 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

14. Milivojević, Marina.
Osobna jednadžba nastavnika u relaciji s osobinama ličnosti i percipiranom samoefikasnošću / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 02.03. 2010, 60 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

15. Gulan, Tanja.
Utjecaj padeža na vrijeme prepoznavanja riječi / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Sveučilište u Zadru, 30.09. 2009, 80 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

16. Marić, Nikolina.
Razlike u školskom samopoimanju kod učenika srednjih škola / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 05.06. 2009., 82 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

17. Oštrić, Danijela.
Samootkrivanje o seksualnosti različitim osobama – neke metrijske karakteristike skale i provjera spolnih razlika / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Sveučilište u Zadru, 23.10. 2009, 64 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.

18. Dražović, Renata.
Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 20.07. 2007., 72 str. Voditelj: Sorić, Izabela.

19. Petrešević, Đurđica.
Učeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 04.04. 2007., 54 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4