|
|
|
|
Autorske knjige
|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Lacković-Grgin, Katica; Penezić, Zvjezdan.
Self-Regulation Across Some Life Transitions // Handbook of Stressful Transitions Across the Lifespan / Miller, Tom (ur.).
New York (NY) : Springer, 2010.
Str. 411-439.
|
2. Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Coping strategies and psychosomatic symptoms in adolescents // Understanding Positive Life: Research and Practice on Positive Psychology / Freire, Teresa (ur.).
Lisabon : Climepsi Editores, 2009.
Str. 183-198.
|
3. Sorić, Izabela.
Istraživanja iz područja edukacijske psihologije // Quo vadis psychologia? / Manenica, Ilija ; Šimić, Nataša (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2008..
Str. 41-49.
|
4. Pupić Bakrač, Andrea; Penezić, Zvjezdan.
(In)stability of self-esteem in adulthood – the role of personal control of development // 15th Psychology Days in Zadar - Book of Selected Proceedings / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2007.
Str. 299-314.
|
5. Sorić, Izabela.
The Relationship between Self-Efficacy, Causal Attributions and Experienced Emotions in Academic Context // Book of Selected Proceedings 15th Psychology Days in Zadar / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2007..
Str. 343-359.
|
|
|
|
|
|
Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
|
|
1. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
The role of test hope and hopelessness in self-regulated learning : Relations between volitional strategies, cognitive appraisals and academic achievement. // Learning and individual differences. 22 (2012) , 4; 523-529 (članak, znanstveni).
|
2. Macuka, Ivana; Smojver-Ažić, Sanja; Burić, Irena.
Posredujuća uloga emocionalne regulacije u odnosu roditeljskog ponašanja i prilagodbe mlađih adolescenata. // Društvena istraživanja. 21 (2012) , 2; 383-403 (članak, znanstveni).
|
3. Petrešević, Đurđica; Sorić, Izabela.
Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. // Društvena istraživanja. 20 (2011) , 1; 211-232 (članak, znanstveni).
|
4. Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela.
Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima?. // Društvena istraživanja. 19 (2010) , 6; 973-994 (članak, znanstveni).
|
5. Sorić, Izabela.
Regulatory styles, causal attributions and academic achievement. // School Psychology International. 30 (2009) , 4; 403-420 (članak, znanstveni).
|
6. Sorić, Izabela; Palekčić, Marko.
The Role of Students’ Interests in Self-Regulated Learning: The Relationship between Students’ Interests, Learning Strategies and Causal Attributions. // European Journal of Psychology of Education. 24 (2009) , 4; 545-565 (članak, znanstveni).
|
7. Burić, Irena; Macuka, Ivana; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita.
Samopoštovanje u ranoj adolescenciji: važnost uloge roditeljskog ponašanja i školskoga dostignuća. // Društvena istraživanja. 17 (2008) , 4-5; 887-906 (članak, znanstveni).
|
8. Penezić, Zvjezdan; Lacković-Grgin, Katica; Tucak, Ivana; Nekić, Marina; Žorga, Sonja; Poljšak Škraban, Olga; Vehovar, Urban.
Predictors of generative action among adults in two transitional countries. // Social Indicators Research. 87 (2008) , 2; 237-248 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, Irena.
Big Five Personality Traits, Cognitive Appraisals and Emotion Regulation Strategies as Predictors of Achievement Emotions. // Psihologijske teme. 22 (2013) , 2; 325-349 (članak, znanstveni).
|
2. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
POZITIVNE EMOCIJE U ISPITNIM SITUACIJAMA – DOPRINOSI UČENIČKIH CILJNIH ORIJENTACIJA, VOLJNIH STRATEGIJA I ŠKOLSKOG POSTIGNUĆA. // Suvremena psihologija. 14 (2011) , 2; 183-199 (članak, znanstveni).
|
3. Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. // Psihologijske teme. 20 (2011) , 2; 277-298 (članak, znanstveni).
|
4. Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela.
Kvaliteta interakcije nastavnik-učenik: povezanost s komponentama samoreguliranog učenja, ispitnom anksioznošću i školskim uspjehom. // Suvremena psihologija. 14 (2011) , 1; 35-55 (članak, znanstveni).
|
5. Poljšak Škraban, Olga; Vehovar, Urban; Žorga, Sonja; Penezić, Zvjezdan; Nekić, Marina.
Nekateri prediktorji življenjskih ciljev v Sloveniji in na Hrvaškem. // Psihološka Obzorja. 17 (2008) , 1; 73-90 (članak, znanstveni).
|
6. Sorić, Izabela; Ančić, Jadranka.
Learning Strategies and Causal Attributions in Second Language Learning. // Review of psychology. 15 (2008) , 1-2; 17-27 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
|
|
1. Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, Anita.
Identifying the patterns of students' goal orientations // Horizons of Psychology - Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana : Slovenian Psychological Association, 2008. 83 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, Anita.
Identifying the patterns of students’ goal orientations // Horizons of Psychology (17)- Supplement: 8th Alps-Adria Psychology Conference: Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana : Slovenian Psychological Association, 2008. 83-83 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Bajić, Zlatko; Sorić, Izabela.
Povezanost školskog nasilja s emocionalnom kompetencijom i doživljenim emocijama kod učenika // Sažeci priopćenja XIX. Dana psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko : Naklada Slap, 2014. 74-74 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Burić, Irena.
Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 35-35 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
Posredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 39-39 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
4. Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Razvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu // Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko : Naklada Slap, 2014. 83-83 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
5. Sorić, Izabela.
Uloga ciljnih orijentacija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 105-106 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
6. Sorić, Izabela; Burić, Irena.
Anksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna, (ur.).
Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014. 38-38 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
7. Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Odnos percipirane vrijednosti studiranja, kontrole postignuća i zadovoljstva studijem // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. 183-183 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
8. Penezić, Zvjezdan; Ombla, Jelena; Mišlov, Mate; Juković, Marina.
Neki korelati zadovoljstva uspjehom kod učitelja i studenata razredne nastave // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. 243-243 (poster,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
9. Sorić, Izabela; Ivanov, Lozena; Penezić, Zvjezdan.
Odnos kontrole i vrijednosti postignuća s emocijama doživljenim u ispitnim situacijama // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. 194-194 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
10. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, Irena.
Doprinosi osobina ličnosti, motivacijskih vjerovanja i interesa za studij metakognitivnoj regulaciji učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. 250-250 (poster,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
11. Marinović, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Šunjić, Marijana.
Personality traits, goal orientations, self-efficacy, and value of learning as predictors of achievement in chemistry // Review of Psychology 19(1) / Buško, Vesna (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2012. 91-91 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
12. Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela; Klarin, Mira.
Doprinos ponašanja nastavnika komponentama samoreguliranog učenja i školskom uspjehu učenika // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adorić, Vera ; Ombla, Jelena ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. 148-148 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
13. Sorić, Izabela.
Personality, Motivational Beliefs and Contextual Variables as Predictors of Metacognitive Self-Regulation // Proceedings of the 5th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition / Cantoia, Manuela ; Colombo, Barbara ; Gaggioli, Andrea ; Girani De Marco, Barbara (ur.).
Milano : EDUCatt, 2012. 82-82 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
14. Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan.
THE MEDIATING ROLE OF LEARNING GOAL ORIENTATIONS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND ACADEMIC ACHIEVEMENT // Book of Abstracts 16th European Conference on Personality Psychology / Di Bias, Lisa ; Carnaghi, Andrea ; Ferrante, Donatella ; Piccoli, Valentina (ur.).
Trst : Universita Degli Studi di Trieste, 2012. 230-231 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
15. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
Medijacijska uloga emocija u odnosu kognitivnih procjena i strategija voljne kontrole tijekom učenja matematike // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 200-200 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
16. Čuljak, Anita; Penezić, Zvjezdan.
Samopoštovanje i perfekcionizam kod učenica srednje škole i studentica // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 206-206 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
17. Gršković, Vanja; Sorić, Izabela.
Emocionalna inteligencija i emocionalna kreativnost: usporedba dvaju konstrukata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 102-102 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
18. Penezić, Zvjezdan; Babić, Manda; Sorić, Izabela.
Državna matura i zadovoljstvo životom kod adolescenata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2011. 233-233 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
19. Burić, Irena; Sorić, Izabela.
Achievement goal orientations as predictors of discrete test emotions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto : Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. 96-96 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
20. Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Regulacija emocija u ispitnim situacijama // Sažetci radova XVII Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010. 38-38 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
21. Gršković, Vanja; Sorić, Izabela.
Emocionalna inteligencija i samoregulacija raspoloženja kao prediktori aleksitimije // Sažetci radova VII. Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010. 133-133 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
22. Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Transition to university: The mediation role of social support in the relationship between stress and depression // Review of Psychology (Special Issue), 17(2) / Buško, Vesna (ur.).
Jasrebarsko : Naklada Slap, 2010. 175-176 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
23. Macuka, Ivana; Burić, Irena.
Uloga obitelji i problema prilagodbe u školskom uspjehu adolescenata // XVII. dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010. 143-143 (poster,sažetak).
|
24. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Nekić, Irena.
The academic failure in context of self-regulated learning: the relationship between motivational beliefs, coping strategies and causal attributions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind - Book of Abstracts / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto : Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. 156-157 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
25. Ivanov, Lozena; Penezić, Zvjedan; Sorić, Izabela.
Relationship among healthy separation and student’s social and achievement goals during the first year of study // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa : Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
26. Penezić, Zvjezdan; Martinović, Jelena; Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela.
Personal control of development, sense of coherence and life satisfaction in patients and healthy persons // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa : Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
27. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, Lozena.
Internalizing and externalizing problems of students with different attributional patterns of academic achievement // 23rd Annual Conference of the European Health Psychology Society / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa : Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
28. Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, Lozena.
Komponente samoreguliranog učenja kod srednjoškolaca različitih atribucijskih obrazaca // Sažetci - 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. 83-83 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
29. Ivanov, Lozena.
RELATIONSHIP AMONG HEALTHY SEPARATION AND SOCIAL SUPPORT OF FAMILY AND FRIENDS DURING THE FIRST YEAR OF STUDY // Book of Abstracts: 4th European Conference on Positive Psychology / Brdar, Ingrid (ur.).
Rijeka : Faculty of Arts and Sciences, University of Rijeka, Croatia,, 2008. 310-310 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
30. Penezić, Zvjezdan.
Relationship among life satisfaction and stressful life events in different age groups // Book of Abstracts / 4th European Conference of Positive Psychology / Brdar, Ingrid (ur.).
Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
31. Pupić-Bakrač, Andrea; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita.
(In)stability of self-esteem in adulthood: The role of stressful life events // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 344 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).
|
32. Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
An empirical look at The Defense Style Questionnaire - 40: Reliability and Construct Validity // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. 365-365 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).
|
33. Macuka, Ivana; Nekić, Irena; Penezić, Zvjezdan.
Empirijska provjera dvaju upitnika za mjerenje anksiozne osjetljivosti // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Keresteš, G ; Brković, I ; Butković, A. (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. 63 (pozvano predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
|
34. Macuka, Ivana; Vulić-Prtorić, Anita; Nekić, Irena; Sorić, Izabela.
Children at risk for psychopathology: The influence of some parent psychopathology dimensions // Xth European Congress of Psychology.
Prag : UPA, EFPA, Hewer s.r.o., 2007. (poster,sažetak).
|
35. Nekić, Irena; Macuka, Ivana; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita.
Children academic achievement and some parental dimensions: the mediating effect of children self-esteem // Developing Potentials for Learning / Csapo, B. ; Csikos, C. (ur.).
Budimpešta : Juhasz Nyomda Szolgaltato Kft., 2007. 95 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).
|
36. Petrešević, Đurđica; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan.
Učeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja // Program i sažeci priopćenja 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb : Grafički zavod Hrvatske, 2007. 124 (predavanje,sažetak,znanstveni).
|
37. Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Vulić-Prtorić, Anita; Nekić, Irena.
The components of self-regulated learning in relation to the quality of student-teacher interaction // Xth European Congress of Psychology.
Prag : EFPA, 2007. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
|
|
1. Macuka, I; Vulić-Prtorić, A; Sorić, I; Galić, S.
Psihosocijalni aspekti zdravlja djece i adolescenata // Drugi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva.
2007. (poster,domaća recenzija,neobjavljeni rad).
|
2. Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Penezić, Zvjezdan; Nekić, Irena.
Medijacijska uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Drugi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva.
2007. (poster,domaća recenzija,neobjavljeni rad).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
|
|
|
Diplomski radovi
|
|
1. Bajić, Zlatko.
Povezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 12.07. 2013.,
97 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
2. Muradić, Sanel.
Odnos između samopoštovanja, emocionalne regulacije i akademskog uspjeha s obzirom na izraženost perfekcionizma kod studenata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar : Filozofski fakultet, 10.05. 2013,
50 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
3. Ahmeti, Iva.
Odnos dimenzija ličnosti i nekih aspekata zadovoljstva studiranjem / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 19.11. 2012,
59 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
4. Marinović, Ana.
Samoregulacija emocija u školskoj situaciji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar, BiH : Filozofski fakultet, 05.07. 2012,
49 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
5. Trogrlić, Ivana.
Dosada u školi: „Odnos darovitosti, dosade i školskog postignuća“ / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 10.12. 2012.,
47 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
6. Barać, Jelena.
Povezanost nekih značajki ličnosti i akademskog uspjeha kod srednjoškolaca i studenata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar, BiH : Filozofski fakultet u Mostaru, 11.11. 2011.,
50 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
7. Bilić, Marija.
Utjecaj pozitivnog i negativnog perfekcionizma na funkcioniranje pojedinca / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 28.02. 2011.,
68 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
8. Colić, Marija.
Državna matura i ocjene u srednjoj školi kao prediktori akademskog postignuća na kraju prvog semestra / završni rad - preddiplomski studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 27.09. 2011.,
33 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
9. Kero, Ivana.
Psihološka prilagodba učenika i studenata tijekom tranzicije u srednju školu i na studij / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 28.02. 2011.,
53 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
10. Babić, Manda.
Državna matura i zadovoljstvo životom kod adolescenata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 06.10. 2010.,
50 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
11. Čuljak, Anita.
Samopoštovanje i perfekcionizam kod srednjoškolki i studentica / završni rad - diplomski/integralni studij.
Mostar : Filozofski fakultet, 22.10. 2010.,
58 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
12. Gršković, Vanja.
Ispitivanje odnosa emocionalne inteligencije i emocionalne kreativnosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Odjel za psihologiju, 08.11. 2010.,
117 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
13. Matković, Karmen.
Samoregulacija učenja i percepcija roditeljskog ponašanja u relaciji s akademskim uspjehom studenata / diplomski rad.
Zadar : Sveučilište u Zadru, 13.10. 2010,
54 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
14. Milivojević, Marina.
Osobna jednadžba nastavnika u relaciji s osobinama ličnosti i percipiranom samoefikasnošću / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 02.03. 2010,
60 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
15. Gulan, Tanja.
Utjecaj padeža na vrijeme prepoznavanja riječi / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Sveučilište u Zadru, 30.09. 2009,
80 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
16. Marić, Nikolina.
Razlike u školskom samopoimanju kod učenika srednjih škola / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 05.06. 2009.,
82 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
17. Oštrić, Danijela.
Samootkrivanje o seksualnosti različitim osobama – neke metrijske karakteristike skale i provjera spolnih razlika / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zadar : Sveučilište u Zadru, 23.10. 2009,
64 str. Voditelj: Penezić, Zvjezdan.
|
18. Dražović, Renata.
Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 20.07. 2007.,
72 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
19. Petrešević, Đurđica.
Učeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja / diplomski rad.
Zadar : Odjel za psihologiju, 04.04. 2007.,
54 str. Voditelj: Sorić, Izabela.
|
|
|
|
|
|
|