crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Upute
Ostale bibliografije
Slični projekti
Bibliografske baze podataka
Skupni podaci

Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga
(016-0000000-1730)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Ekonomija za poduzetnike .
Varaždin : TIVA Tiskara Varaždin, 2011 (monografija).

2. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Trlek, Tvrtko.
Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga .
Varaždin : TIVA - Tiskara Varaždin, 2009 (monografija).

3. Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra.
Inovativni marketing .
Varaždin : TIVA - Tiskara Varaždin, 2008. (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Gregurec, Iva; Brodar, Kristina.
Effectiveness of the Direct Marketing as the Promotional Element of an Enterprise // Economic integrations, competition and cooperation : Research monography = Intégrations économiques, concurrence et coopération : monographie de recherche / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka : University of Rijeka, Faculty of Economics, 2010. Str. 351-363.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Lacković, Zrinka.
Analiza tokova prijevoza kao pokazatelja gospodarskih kretanja. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 33 (2013) , 1-2; 25-29 (prethodno priopćenje, znanstveni).

2. Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra Katarina.
The Role of Controlling for the Development of Planning, Information and Reporting Systems in SMEs. // International Journal of Economic Sciences. II (2013) , 1; 82-102 (članak, znanstveni). URL link to work

3. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Kolaborativno upravljanje lancem opskrbe. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 31 (2012) , 1-2; 79-83 (prethodno priopćenje, znanstveni).

4. Dvorski, Stjepan; Dvorski, Petar; Kovšca, Vladimir.
Izravna strana ulaganja u hrvatsko gospodarstvo. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 31 (2011) , 1-2; 155-158 (prethodno priopćenje, znanstveni).

5. Dvorski, Stjepan; Novak, Stjepan.
Poslovno komuniciranje u špediterskim poduzećima. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 31 (2011) , 1-2; 159-162 (pregledni rad, znanstveni).

6. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir.
The importance of database marketing in social network advertising. // International journal of management cases. 13 (2011) , 4; 165-172 (članak, znanstveni).

7. Dvorski, Stjepan; Novak, Stjepan.
Uloga informacijsko-komunikacijskih tehnologija u špediterskoj logistici. // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa. 30 (2010) , 1-2; 103-106 (pregledni rad, znanstveni).

8. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra.
Utjecaj liberalizacije poštanskog tržišta na razvoj nacionalnog poštanskog operatora. // Suvremeni promet. 29 (2009) , 1-2; 141-146 (članak, znanstveni).

9. Dvorski, Stjepan; Kero, Krsto; Novak, Stjepan.
Promišljanje o modelu transformacije Klasičnih Špediterskih poduzeća. // Suvremeni promet. 29 (2009) , 1-2; 80-84 (članak, znanstveni).

10. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Bosilj, Neven.
An Investigation of Marketing via Mobile Devices - Attitudes of Croatian Marketing Experts. // Journal of Information and Organizational Sciences. 32 (2008.) ; 15-24 (članak, znanstveni).

11. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
On-line marketing i mediji izravnog marketinga. // Suvremeni promet. 28 (2008.) ; 138-140 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Gregurec, Iva.
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 24 (2012) , 1; 145-148 (prikaz knjige, stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir.
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Sveučilište u Zagreb, 2015. 316-322 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Vranešević, Tihomir.
IMPLEMENTATION OF DIRECT MARKETING BY THE LEADING COMPANIES ON CROATIAN MARKET // 2015 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent, 2015. 312-318 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Hustić, Ivana; Gregurec, Iva.
The influence of price on customer’s purchase decision // Proceedings CECIIS 2015 / Hunjak, Tihomir ; Kirinić, Valentina ; Konecki, Mario (ur.).
Varaždin : Faculty of Organization and Informatics, 2015. 27-31 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir.
Communicating with customers through websites - example of leading companies in Croatia // 2014 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent, 2014. 382-385 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Lacković Vincek, Zrinka; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Analysis of impact of the reduction of incentive funding on the business performance of the housing saving banks // Proceedings of the 7th International Conference / Galetić, Lovorka ; Spremić, Mario ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zadar : Sveučilišna tiskara d.o.o., 2014. 580-598 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Delić, Alen; Kapić, Matija; Gregurec, Iva.
Behavior of secondary level education students in Varazdin city on Facebook – Case study // 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Science and Business - Book od Abstracts / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb : Accent, 2012. 22-22 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Delić, Alen; Kapić, Matija; Gregurec, Iva.
Behavior of secondary level education students in Varazdin city on Facebook – Case study // 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Science and Business - Book of Proceedings - Part I / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb : Accent, 2012. 87-93 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Systems approach to management problems // Book of Proceedings - Part I / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb : Accent, 2012. 93-99 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

9. Gregurec, Iva; Grd, Petra.
Search Engine Optimization (SEO): Website analysis of selected faculties in Croatia // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić Sandra ; Tomičić Igor (ur.).
Varaždin : Faculty of organization and informatics, 2012. 211-218 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Kapić, Matija; Gregurec, Iva; Delić, Alen.
Behavior of Varaždin Secondary Level Education Students on Facebook // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin : Faculty of organization and informatics, 2012. 233-238 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Krajačić, Nikola; Gregurec, Iva; Tomaš, Boris.
Skills Framework for Social Age - SFSA // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin : Faculty of organization and informatics, 2012. 157-163 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra Katarina.
The Application of Management Accounting (Controlling) Instruments in Small and Medium Size Enterprises in Nord-Western Croatia // ARSA 2012 Proceedings in Advanced Research in Scientific Areas The 1st Virtual International Conference / Ing. Michal Mokryš, Ing. Anton Lieskovský, Ph.D. (ur.).
Žilina : EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina, 2012. 664-669 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

13. Gregurec, Iva; Ćorić, Ana; Tomaš, Boris.
Word-of-Mouth Marketing within Social Networking Sites // Proceedings of the 22nd Central European Conference on Information and Intelligent Systems / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin, 2011. 227-233 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Gregurec, Iva; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir.
Use of social networking sites for public relations // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. 324-342 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir.
Usage of virtual communities for companies' communication with customers – a theoretical review // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. 343-357 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
SEGMENTATION OF THE DATA BASES BY USE OF DMS CONCEPT // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen, Lancashire, UK : International Journal of Management Cases, 2010. 206-210 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, Tvrtko.
Liberaliztion of the postal service market: analysis of regulatory frame // Journal of International Scientific Publication: Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas, Bulgaria : Info Invest, 2010. 337-343 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Gregurec, Iva.
PERSONALIZED WEB COMMUNICATION WITH THE AIM TO IMPLEMENT DATABASE MARKETING – CASE STUDY // Journal of Scientific Publication: Economy & Business, Vol. 4, Part 2 / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas, Bulgaria : Info Invest, 2010. 344-348 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Gregurec, Iva; Brodar, Kristina.
Social Networks as Medium of Enterprise Advertising // Proceedings of the 21th Central European Conference on Information and Intelligent Systems 2010 / Aurer, Boris ; Bača, Miroslav ; Schatten, Markus (ur.).
Varaždin : Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2010. 311-318 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir.
Social networking as an advertising medium on the Internet // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen, Lancashire, UK : International Journal of Management Cases, 2010. 132-139 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, Tvrtko.
De-regulation of the postal market of EU and its influence on the postal market of Croatia // Economic integrations, competition and cooperation ; Research monograph, Proceedings of Abstracts + CD-ROM / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka : University of Rijeka, Faculty of economics, 2009. 1-15 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
The Role of Geo-marketing in Market Segmentation // Economy&Business. International Scientific Publications vol.2, Part 1 / Marijan Cingula (ur.).
Bourgas, Bugarska : Info Invest, 2008. 376-386 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

23. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Research of the Possibility of Implementation of "New" Measures of Performance in Croatian Business Practice // An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Croatia, 2008. 482-494 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

24. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
On-line Channels and Direct Marketing Media // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

25. Dvorski, Stjepan; Dobrinić Damir; Kovšca, Vladimir.
Suvremeni oblici trgovanja - mobilno trgovanje // .
2007. 207-212 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

26. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Dobrinić, Damir.
Value Based Management and Corporative Objective Function // Economy & Business. International Scientific Publications Vol. 1.
Bourgas : Science Invest, 2007. 641-651 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

27. Vidačić, Stjepan; Dvorski, Stjepan.
A System for the Automatic Serial Generation and E-mailing of Business Letters // Proceedings of the 18th International on Information and Intelligent Systems, September, 12-14, 2007, Varaždin, Croatia / Aurer B., Bača M. (ur.).
Varaždin : Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2007. 171-176 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Mogući scenariji razvitka prometnog sustava Republike Hrvatske // 800 godina slobodnog kraljevskog grada Varaždina 1209.-2009. / Šicel, Miroslav ; Kaštela, Slobodan (ur.).
Zagreb-Varaždin : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, 2009. 483-488 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra Katarina.
The Role of Controlling for the Development of Planning, Information and Reporting Systems in SMEs // International Academic Conference, Conference proceedings.
International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), Kamerunska 607, 16000, Prague, Czech Republic, 2013. 360-377 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Dvorski, Stjepan; Koprek, Domagoj.
The impact of the information and communication technology on the brand management // Book of Abstracts, 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, Gianpaolo ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, 2011. 18-18 (međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
upomoc
foot_4