crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka
Želite li možda pregledati radove autora:

  Antun Fudurić (154874)
  Darko Fudurić (262095)
  Ivan Fudurić (149202)
  Morana Fudurić (305453)
  Mirjana Fudurić-Jelača (125150)
  Ingeborg Winter-Fudurić (138900)


Rezultati pretraživanja za izraz: "Fudurić, Morana"

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Fudurić, Morana.
Towards a Typology of Social Media Strategies // The UCLA Anderson Business and Information Technologies (BIT) Project. A Global Study of Technology and Business Practice (2016) / Mangal, Vandana ; Mandelli, Andreina ; Karmarkar, Uday ; La Rocca, Antonella (ur.).
Singapore : World Scientific Publishing, 2016. Str. 187-201.

2. Fudurić, Morana; Drašković, Nikola.
Osnove upravljanja i odlučivanja: izdvojena područja // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2016. Str. 35-89.

3. Najev Čačija, Ljiljana; Fudurić, Morana; Dragnić, Daša.
Benchmarking // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2016. Str. 297-322.

4. Najev Čačija, Ljiljana, Fudurić, Morana; Dragnić, Daša.
Benchmarking // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2016. Str. 297-322.

5. Fudurić, Morana; Mandelli, Andreina.
(How) has social media changed the way we measure brand equity? // EU Local Imprints - The case of South Central Europe / Langer, Josef ; Vlašić, Goran ; Krce Miočić, Božena (ur.).
Frankfur am Main : Peter Lang, 2012. Str. 157-166.

6. Mandelli, Andreina; Fudurić, Morana.
L'evoluzione dei modelli di brand equity a delle pratiche di controllo delle attività di branding // Marca e metriche nei social media / Mandelli, Accoto (ur.).
Lugano : Universita della Svizzera Italiana, 2010. Str. 71-87.

7. Šimurina, Jurica; Pavičić, Jurica; Fudurić, Morana.
Economics and Business International Programme (EBIP) - The Exchange of Knowledge and Experience // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Alfirević, Nikša ; Vlašić, Goran (ur.).
Klagenfurt : Peter Lang, 2010. Str. 41-49.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Fudurić, Morana; Malthouse, Edward C.; Viswanathan, Vijay.
Keep it, shave it, cut it: A closer look into consumers’ video viewing behavior. // Business Horizons. 61 (2018) , 1; 85-93 (članak, znanstveni). URL link to work

2. Jurietti, Emanuela; Mandelli, Andreina; Fudurić, Morana.
How do virtual corporate social responsibility dialogs generate value? A case study of The Unilever Sustainable Living Lab. // Corporate Social Responsibility and Environmental Management. 24 (2017) , 5; 357-367 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Fudurić, Morana; Mandelli, Andreina.
Corporate and non-profit social media policies: a content analysis. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 29 (2017) , 1; 7-22 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

2. Fudurić, Morana; Mandelli, Andreina.
Communicating Social Media Policies: Evaluation of Current Practices. // Journal of communication Management. 18 (2013) , 2; 158-175 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work
Vrh
 
  Radovi u postupku objavljivanja
 

1. Fudurić, Morana.
Towards a typology of social media strategies. // UCLA Anderson BusinessInformation Technology (BIT) Project, A Global Study of Business Practice (2015). (2016).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Mandelli, Andreina; Rum, Claudia; Fudurić, Morana.
Money in brand-blogger relations: Sin or virtue? // SLEEPING (WITH THE) MEDIA PROCEEDINGS OF THE 22ND INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH SYMPOSIUM BLEDCOM / Verčič, Dejan ; Tkalac Verčič, Ana ; Sriramesh, Krishnamurthy (ur.).
Bled, 2016. 98-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Fudurić, Morana.
Corporate vs. non-profit social media guidelines: an empirical evaluation // Digital Publics: New Generation, New Media, New Rules PROCEEDINGS OF THE 21TH INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH SYMPOSIUM BLEDCOM / Verčič, D. ; Tkalac Verčič, A. ; Sriramesh, K., White, J. (ur.).
Ljubljana : University of Ljubljana, 2015. 38-47 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Pavičić, Jurica; Fudurić, Morana; Tomić, Slavica.
Integrating corporate social responsibility into the company’s marketing strategy : the case of CCHBC Croatia // Proceedings of International scientific conference Social responsibility - sustainable economy / Székely, Csaba (ur.).
Sopron : University of West Hungary Press, 2013. 267-279 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Fudurić, Morana.
Lobbying in Croatia: Perspectives for the Nonprofit Sector // Global Business & Economics Anthology 2009 / Kantarelis, Demetri (ur.). (ur.).
Danvers, USA : Business & Economics Society International, 2009. 26-30 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Pavičić, Jurica; Vaniček, Vanja; Fudurić, Morana.
REGIONAL COMMUNICATION APPROACH – STRATEGIC CHALLENGE OR LATCHKEY CHILDREN SYNDROME?: THE CARLSBERG SEE CASE // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies: Proceedings / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 2008. 213-222 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Puljiz, Marjan; Fudurić, Morana; Kozjak, Boris.
Social Responsibility: are NGOs in Croatia Aware of the Funding Sources? // An Enterprise Odyssey: Tourism-Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 2008. 1505-1516 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Fudurić, Morana; Mandelli, Andreina.
Relationship orientation in social media: construct and measurement // EMAC 2015: Collaboration in research / Warlop, L. ; Muylle, S. (ur.).
Leuven, Belgija : KU Leuven, 2015. 91-91 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Mandić, Miroslav; Fudurić, Morana.
Sporting events with a cause: the case of Croatian rugby Union and Women's shelter // 7th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON KINESIOLOGY FUNDAMENTAL AND APPLIED KINESIOLOGY-STEPS FORWARD / Milanović, Dragan ; Sportiš, Goran (ur.).
Zagreb : Faculty of Kinesiology, University of Zagreb, Croatia, 2014. 478-478 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Fudurić, Morana; Mandelli, Andreina.
The impact of relationship orientation in social media on business performance // .
(predavanje,međunarodna recenzija,ppt prezentacija,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Fudurić, Morana.
Relationship orientation in social media: construct, measurement and link to company performance / doktorska disertacija.
Lugano, Švicarska : Faculty of communication sciences, 09.04. 2014, 193 str. Voditelj: Snehota, Ivan.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Fudurić, Morana.
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj / postdiplomski specijalistički rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 13.07. 2010, 118 str. Voditelj: Pavičić, Jurica.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Pavičić, Jurica; Fudurić, Morana.
Mitovi o marketingu i menadžmentu u školama, 2017. (popularan rad).

2. Fudurić, Morana.
Kako će neprofitne organizacije doprijeti do šire javnosti?, 2012. (popularan rad).
Vrh
 
upomoc
foot_4