crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka
Želite li možda pregledati radove autora:

  Hrvoje Jakopović (335774)
  Ivan Jakopović (63410)
  Ivan Jakopović (169825)
  Jadranka Jakopović (180555)
  Maja Jakopović (199016)
  Marko Jakopović (278365)
  Stjepan Jakopović (148394)
  Željko Jakopović (111672)
  Željko Jakopović (283620)
  Željko Jakopović (350723)
  Helena Korajlija Jakopović (267940)
  Katarina Lisak Jakopović (314093)
  Ivana Palej Jakopović (330032)


Rezultati pretraživanja za izraz: "Jakopović, Hrvoje"

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Tomljanović, Maria; Jakopović, Hrvoje.
Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr // Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti / Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena (ur.).
Tuzla : Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. Str. 129-150. prilozen text rada

2. Jakopović, Hrvoje.
Employer branding through CSR and survey // Economic and Social Development / Yongqiang, Li ; Hunjet, Anica ; Rončević, Ante (ur.).
Varaždin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia ; City of Prague ; Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland ; University North, Koprivnica, Croatia, 2017. Str. 620-629. URL link to work

3. Jakopović, Hrvoje.
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia // Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean (ur.).
Novi Sad : Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2013. Str. 83-92.

4. Jakopović, Hrvoje.
Evaluacija odnosa s javnošću - teorije i metode // Digitalne medijske tehnologije i drustveno-obrazovne promene 2 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Barović, Vladimir (ur.).
Novi Sad : Filozofski fakultet, 2012. Str. 175-183.

5. Ciboci, Lana; Jakopović, Hrvoje; Opačak, Suzana; Raguž, Anđelka; Skelin, Petra.
Djeca u dnevnim novinama : Analiza izvještavanja o djeci u 2010. // Djeca medija : Od marginalizacije do senzacije / Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor ; Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb : Matica hrvatska, 2011. Str. 103-167.

6. Ciboci, Lana; Jakopović, Hrvoje; Opačak, Suzana; Raguž, Anđelka; Skelin, Petra.
Djeca u dnevnim novinama : Analiza izvještavanja o djeci u 2010. // Djeca medija : Od marginalizacije do senzacije / Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor ; Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb : Matica hrvatska, 2011. Str. 103-167.

7. Jakopović, Hrvoje.
U okviru negativnosti i nasilja : djeca u Novom listu i Vjesniku tijekom 2010. // Djeca medija : Od marginalizacije do senzacije / Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor ; Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb : Matica hrvatska, 2011. Str. 169-188.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Skoko, Božo; Jakopović, Hrvoje; Gluvačević, Dejan.
Challenges of Branding in Post-Conflict Countries – The Case of Bosnia and Herzegovina. // Tourism : an international interdisciplinary journal. 66 (2018) , 4; 411-427 (članak, znanstveni).

2. Jakopović, Hrvoje.
Predicting the Strength of Online News Frames. // Interdisciplinary Description of Complex Systems: INDECS. 15 (2017) , 3; 209-221 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to workURL link to work

3. Luša, Đana; Jakopović, Hrvoje.
WEBSITES AS A GOVERNMENT TOOL OF PUBLIC DIPLOMACY: FRAMING THE ISSUE OF UNEMPLOYMENT. // Teorija in praksa. 54 (2017) , 2; 284-306 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Jakopović, Hrvoje.
Razotkrivanje online imidža „prosječnih” restorana na TripAdvisoru. // Medijske studije. 7 (2016) , 13; 102-119 (izvorni znanstveni rad, znanstveni). URL link to workURL link to work

5. Jakopović, Hrvoje; Mikelić Preradović, Nives.
Identifikacija online imidža organizacija temeljem analize sentimenata korisnički generiranog sadržaja na hrvatskim portalima. // Medijska istraživanja. 22 (2016) , 2; 63-82 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

6. Starčić, Ema; Jakopović, Hrvoje.
Evaluation and Measurement Among Croatian Public Relations Professionals. // Communication Management Review. 1 (2016) , 2; 42-59 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

7. Jakopović, Hrvoje.
YouTube’s Role in Destination Image Creation. // Journal of Education, Culture and Society. 6 (2015) , 1; 217-226 (članak, znanstveni). URL link to work

8. Jakopović, Hrvoje; Mikelić Preradović, Nives.
Mining Web and Social Networks for Consumer Attitudes towards Government-Owned Croatian National Airline. // International journal of computers. 8 (2014) ; 128-135 (članak, znanstveni). URL link to work

9. Jakopović, Hrvoje.
Public relations ethics in information management. // Journal of Education Culture and Society. 4 (2013) , 1; 20-29 (pregledni rad, znanstveni). URL link to work

10. Jakopović, Hrvoje.
Odnosi s javnošću kao znanstvena grana informacijskih i komunikacijskih znanosti. // Medijske studije. 3 (2012) , 5; 85-101 (pregledni rad, znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Kanajet, Karlo; Jakopović, Hrvoje.
Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr. // Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije. 25 (2019) , 1; 55-81 (prethodno priopćenje, ostalo). URL link to workURL link to work

2. Jakopović, Hrvoje.
Prikaz knjige - Hodak, Sonja i Holy, Mirela (2012) Komunikacijske Strategije magije. // Medijske studije. 4 (2013) , 7; 132-133 (prikaz, ostalo).

3. Jakopović, Hrvoje.
Prikaz knjige - Lawniczak, Ryszard (ur.) (2011) Challenges for Communication Management and Public Relations in International Mergers and acquisitions. // Medijske studije. 4 (2013) , 7; 130-132 (prikaz, ostalo).

4. Jakopović, Hrvoje.
Book review - Klaus bredl, Julia Hünniger, Jakob linaa Jensen (eds), Methods for analyzing Social Media. // Medijske studije. 4 (2013) , 8; 82-83 (prikaz, ostalo). URL link to work

5. Jakopović, Hrvoje.
Prikaz knjige - Šiber, Ivan (ur.)(2011)Hrvatska i Europa: strahovi i nade. // Medijske studije. 3 (2012) , 5; 132-133 (prikaz, ostalo).

6. Jakopović, Hrvoje.
Prikaz knjige: Hanns-Seidel-Stiftung i Diplomatska akademija - JAVNA DIPLOMACIJA: IMIDŽ NACIJE I BRENDIRANJE. // Međunarodne studije. 12 (2012) , 2; 109-111 (prikaz, ostalo). URL link to work
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Jakopović, Hrvoje; Skoko, Božo.
Primjena uokvirivanja u odnosima s javnošću: izvještavanje o klimatskim promjenama kao primjer // Reconciling the Traditional and Contemporary – The New Integrated Communication, Communication Management Forum 2015. Proceedings / Verčič, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb : Edward Bernays College of Communication Management, 2015. 123-142 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Jakopović, Hrvoje; Skoko, Božo.
Passengers' trust in information sources: examples of Croatian transport organizations // Economic and Social Development – 13th International Scientific Conference on Economic and Social Economic Development Book of Proceedings / Vrankić, Ilko ; Tomić, Daniel (ur.).
Varaždin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2016. 252-264 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Jakopović, Hrvoje; Mikelić Preradović, Nives.
Evaluation in public relations - sentiment and social media analysis of Croatia Airlines // Recent Advances in Information Science.
2013. 154-160 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Skoko, Božo; Jakopović, Hrvoje.
Может ли он-лайн-коммуникация заменить правительству традиционную технику связи с общественностью? // Интернет, власть и политика / Omeličkin, Oleg Viktorovič ; Želtov, Viktor Vasiljevič ; Schiller, Vadim Viktorovič (ur.).
Kemerovo, Rusija : Državno sveučilište u Kemerovu, 2013. 110-115 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Jakopović, Hrvoje.
Evaluation of Public Relations: Theories and Methods // The Fourth International Scientific Conference The Bridges of Media Education / Book of Abstracts..
Novi Sad : Faculty of Philosophy, Department for Media Studies, 2012. 24-24 (predavanje,sažetak,znanstveni).

2. Jakopović, Hrvoje; Knežević, Svjetlana.
Diskurzivna analiza prirodnih katastrofa u hrvatskim dnevnim listovima Jutarnji list i 24 sata // The Bridges of Media Education: Book of Abstracts / Valić Nedeljković, Dubravka ; Kleut, Jelena (ur.).
Novi Sad : Odsek za medijske studije, Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. (predavanje,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Jakopović, Hrvoje.
Povezanost imidža organizacije s medijskim objavama na internetu / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 01.07. 2015, 230 str. Voditelj: Skoko, Božo i Mikelić Preradović, Nives.
Vrh
 
upomoc
foot_4