crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka
Želite li možda pregledati radove autora:

  Darko Prebežac (217773)


Rezultati pretraživanja za izraz: "Prebežac, Darko"

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Osmanagić Bedenik, Nidžara; Prebežac, Darko; Strugar, Ivan; Barišić, Petra.
Uloga kontrolinga i IT potpore u nefinancijskom izvještavanju studija slučaja .
Zagreb : Naklada Veble, 2018 (monografija). prilozen text rada

2. Osmanagić Bedenik, Nidžara; Prebežac, Darko; Strugar, Ivan; Kojić, Vedran.
Nefinancijsko izvještavanje u hotelskim poduzećima u Hrvatskoj .
Zagreb : Naklada Veble, 2017 (monografija).

3. Prebežac, Darko; Schott, Christian; Sheldon, Pauline J.
The Tourism Education Futures Initiative - Activating Change inTourism Education .
NewYork : Routledge, 2014 (monografija).

4. Čavlek, Nevenka; Bartoluci, Mato; Prebežac, Darko; Kesar, Oliver.
Turizam - ekonomske osnove i organizacijski sustav .
Zagreb : Školska knjiga, 2011 (udžbenici i skripta).

5. Andrijanić, Ivo; Aržek, Zvonimir; Prebežac, Darko; Zelenika, Ratko.
Transportno i špeditersko poslovanje .
Zagreb : Mikrorad ; Ekonomski fakultet, 2001. (monografija).

6. Zelenika, Ratko; Andrijanić, Ivo; Aržek, Zvonimir; Prebežac, Darko.
Transportno i špeditersko poslovanje .
Zagreb : Mikrorad i Ekonomski fakultet Zagreb, 2001 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
Međuzavisnost turizma i prometa // Turizam: Ekonomske osnove i organizacijski sustav / Čavlek, Nevenka ; Bartoluci, Mato ; Prebežac, Darko ; Kesar, Oliver (ur.).
Zagreb : Školska Knjiga, 2011. Str. 188-211.

2. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Developing service improvement strategies under consideration of multicollinearity and asymmetries in loyalty intentions – A study from the airline industry // QUIS 11: Moving Forward with Service Quality / Stauss, Bernd ; Brown, Stephen, W. ; Edvardsson, Bo ; Johnston, Robert (ur.).
Wolfsburg, Njemačka : Ingolstadt School of Management, Catholic University Eichstaett-Ingolstadt, 2009. Str. 414-423. prilozen text rada

3. Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana.
Cijene // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2007. Str. 183-208.

4. Mihalič, Tanja; Prebežac, Darko.
Plava zastava // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb : Adeco, 2004.. Str. 361-396.

5. Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, Darko.
Istraživanje stavova i motivacijskih čimbenika studenata Zagrebačkog sveučilišta o načinu provođenja ljetnog odmora // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb : Adeco, 2004.. Str. 149-163.

6. Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana.
Cijene // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 201-228.

7. Zafarpour, Schapour; Prebežac, Darko.
Istraživanje za potrebe analize razvoja turističke destinacije Bol // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb : Adeco, 2004.. Str. 235-249.

8. Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, Darko.
Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija, 2001.. Str. 397-401.

9. Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana.
Cijene // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb : Sinergija, 2001. Str. 335-363.

10. Prebežac, Darko.
Neki važniji aspekti prometne politike Republike Hrvatske // Hrvatsko gospodarstvo za 21. stoljeće / Vidović, Niko (ur.).
Zagreb : Nakladni zavod Matice Hrvatske, 2000. Str. 175-193.

11. Prebežac, Darko.
Prometni tokovi u funkciji razvoja hrvatskog turizma // Turizam i sport / Bartoluci, Mato (ur.).
Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagrebački velesajam, 1998. Str. 52-60.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, Dubravka.
Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2007.

2. Marušić, Mira; Prebežac, Darko.
Istraživanje turističkih tržišta .
Zagreb : Adeco, 2004.

3. Prebežac, Darko.
Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija .
Zagreb : Golden Marketing, 1998.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Mikulić, Josip; Miloš Sprčić, Danijela; Holiček, Hrvoje; Prebežac, Darko.
Strategic crisis management in tourism: An application of integrated risk management principles to the Croatian tourism industry. // Journal of Destination Marketing & Management. 7 (2018) ; 36-38 (članak, znanstveni). URL link to work

2. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko; Šerić, Maja; Krešić, Damir.
Campsite Choice and the Camping Tourism Experience: Investigating Decisive Campsite Attributes using Relevance-Determinance Analysis. // Tourism management. 59 (2017) ; 226-233 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Mikulić, Josip; Krešić, Damir; Prebežac, Darko; Miličević, Katarina; Šerić, Maja.
Identifying Drivers of Destination Attractiveness in a Competitive Environment: A Comparison of Approaches. // Journal of Destination Marketing & Management. 5 (2016) , 2; 154-163 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

4. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
The Kano model in tourism research: A critical note. // Annals of tourism research. 61 (2016) ; 25-27 (kratko priopćenje, znanstveni). URL link to workURL link to work

5. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko; Dabić, Marina.
Importance-Performance Analysis: Common Misuse of a Popular Technique. // International journal of market research. 58 (2016) , 6; 775-778 (kratko priopćenje, znanstveni). URL link to workURL link to work

6. Mikulić, Josip; Paunović, Zoran; Prebežac, Darko.
An extended neural network-based importance- performance analysis for enhancing wine fair experience. // Journal of travel & tourism marketing. 29 (2012) , 8; 744-759 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

7. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Using dummy regression to explore asymmetric effects in tourist satisfaction: A cautionary note. // Tourism management. 33 (2012) , 3; 713-716 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

8. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Accounting for dynamics in attribute-importance and for competitor performance to enhance reliability of BPNN-based importance-performance analysis. // Expert systems with applications. 39 (2012) , 5; 5144-5153 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

9. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Evaluating Hotel Animation Programs at Mediterranean Sun and Sea Resorts : An Impact- Asymmetry Analysis. // Tourism management. 32 (2011) , 3; 688-696 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

10. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
A Critical Review of Techniques for Classifying Quality Attributes in the Kano Model. // Managing Service Quality. 21 (2011) , 1; 46-66 (pregledni rad, znanstveni). URL link to workURL link to work

11. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
What drives passenger loyalty to traditional and low-cost airlines? A formative partial least squares approach. // Journal of air transport management. 17 (2011) , 4; 237-240 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

12. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Rethinking the importance grid as a research tool for quality managers. // Total quality management & business excellence. 22 (2011) , 9; 993-1006 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Osmanagić Bedenik, Nidžara; Prebežac, Darko; Strugar, Ivan; Barišić, Petra.
The Challenges of Controlling and IT Support in Non-financial Reporting. // International journal of industrial engineering and management. 10 (2019) , 1; 21-29 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to workURL link to work

2. Prebežac, Darko; Barišić, Petra; Kovačić, Barbara.
Državne potpore kao instrument poticanja zračnog prometa: studija slučaja Europske unije i Republike Hrvatske. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 10 (2012) , 2; 45-58 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Krešić, Damir; Prebežac, Darko.
Index of destination attractiveness as a tool for destination attractiveness assessment. // Tourism : an international interdisciplinary journal. 59 (2011) , 4; 497-517 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Bučar, Kristina; Škorić, Sanela; Prebežac, Darko.
Pravila ponašanja u turizmu i njihov utjecaj na održivi turizam / Codes of conduct in tourism and their impact on sustainable tourism. // Acta turistica. 22 (2010) , 2; 221-246 (pregledni rad, znanstveni).

5. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip; Jurković, Petra.
Passenger perceptions of airport service performance - A three-dimensional importance- performance analysis. // Acta turistica. 22 (2010) , 2; 161-177 (članak, znanstveni). URL link to work

6. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Analyzing the potentials of airline service elements to impact passenger loyalty - A hierarchical approach. // Akademija MM. 9 (2009) , 14; 13-21 (članak, znanstveni).

7. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Prioritizing improvement of service attributes using impact range-performance analysis and impact-asymmetry analysis. // Managing Service Quality. 18 (2008) , 6; 559-576 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

8. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
Prioritizing improvement of service attributes using impact range-performance analysis and impact-asymmetry analysis. // Managing Service Quality. 18 (2008) , 6; 559-576 (članak, znanstveni). URL link to work

9. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
Destination image and key drivers of perceived destination attractiveness. // Tržište. 20 (2008) , 2; 163-178 (prethodno priopćenje, znanstveni).

10. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
Turistički suvenir Grada Zagreba. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 17 (2005) , 1/2; 89-98 (članak, znanstveni).

11. Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, Darko.
Ponašanje potrošača u turizmu - Stavovi i motivacijski čimbenici kao kriterij segmentiranja turističkog tržišta. // Acta turistica. 15 (2003) , 2; 118-143 (članak, znanstveni). URL link to work

12. Prebežac, Darko; Jurčević, Marinko.
Promet u funkciji poticanja turizma Republike Hrvatske. // Acta turistica. 13 (2001) , 1; 80-105 (članak, znanstveni).

13. Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, Darko.
Interni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija. // Acta turistica. 12 (2000) , 1; 18-36 (prethodno priopćenje, znanstveni). URL link to work

14. Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, Darko.
Czego mozna sie nauczyć od miedzynarodowych linii lotniczych?. // Marketing i rynek. 12 (1999) ; 22-28 (članak, znanstveni).

15. Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Prebežac, Darko.
Značaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije. // Acta turistica. 10 (1998) , 2; 110-127 (prethodno priopćenje, znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Barišić, Petra; Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
City branding by the event brand ambassador // 15th APacCHRIE Proceeding book (Asia – Pacific Council on Hotel Restaurant, and Institutional Education) The Future of Hospitality and Tourism: Opportunity and Challenges / Nengah Laba, I., Budi, A. P., Koeswiryono, D. P. (ur.).
Nusa Dua – Bali : International Bali Institute of Tourism, 2017. 2739-2755 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

2. Mikulić, Josip; Krešić, Damir; Prebežac, Darko.
Which destination attributes matter to sun-and-sea tourists in Croatia? A relevance-determinance analysis // Conference Proceedings - 4th Advances in Hospitality & Tourism Marketing & Management Conference / Nunkoo, Robin ; Seetanah, Boopen ; Vinesh Sannassee, Raja (ur.).
Mauritius : Faculty of Law and Management, University of Mauritius, 2014. 104-122 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Barišić, Petra; Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
The image and identity of Croatia as a tourist destination: An exploratory study // An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy — path to sustainable future / Galetić, Lovorka ; Šimurina, Jurica (ur.).
Šibenik : University of Zagreb Faculty of Economics & Business, 2012. 1280-1290 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

4. Mikulić, Josip; Prebežac, Darko.
The service-loyalty link in air transportation - Analyzing relevance, determinance and determinance-asymmetry of service elements // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Mumel, Damian ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor : University of Maribor, Faculty of Economics and Business, 2009. 197-204 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
Measuring perceived destination image: A comparative case study of Croatia and Hawaii // Proceedings of the 4th International Conference An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship / Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski Fakultet Zagreb, 2008. 1942-1955 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip; Peručić, Doris.
Satisfiers and dissatisfiers in congress tourism - The case of Dubrovnik // Proceedings of the 2nd International Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Countries / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics and Business, 2008. 253-261 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

7. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
The Use of Internet: An Opportunity or a Threath to Traditional Distribution in Tourism // An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantag.
Zagreb : University of Zagreb, Graduate School of Economics & Business, Zagreb, 2004. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, Darko.
Developing the Sevice Quality in Small Companies through the Internal marketing // An Enterprise Odyssey: Economics and Business in the New Millennium 2002 Proceedings / Sharma, S ; Galetić, L. (ur.).
Zagreb : Graduate School of Economics & Business, 2002. 261-263 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Prebežac, Darko; Špiljak, V.
Virtual tourist marketplace: an approach to experimental learning // International Scientific Conference "Rethinking of Education and Training for Tourism" Proceedings / Vukonić, B ; Čavlek, N (ur.).
Zagreb : Graduate School of Economics & Business, 2002. 243-250 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Prebežac, Darko; Ozretić Došen, Đurđana.
A research on attitudes and motivational factors of students of the University of Zagreb towards summer holidays // Sport for all-health-tourism / Bartoluci, Mato ; Heimer, Stjepan ; Ružić, Lana (ur.).
Zagreb : CEES - European Confederation Sport and Health, 2001. 51-55 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Prebežac, Darko.
Services Marketing: Branding Decisions in International Tourism - Case of Croatia // Conference Proceedings of Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into wider Europe.
1998. 505-508 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Prebežac, Darko; Mikulić, Josip.
Turistički suvenir Grada Zagreba // Marketinške paradigme za 21. stoljeće.
Zagreb, 2005. 643-655 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Osmanagić Bedenik, Nidžara; Strugar, Ivan; Barišić, Petra; Prebežac, Darko.
THE CHALLENGES OF CONTROLLING AND IT SUPPORT IN NON-FINANCIAL REPORTING // European Academy of Management EURA18 Research in Action / Posta, Yildiz ; Sitesi, Akin (ur.).
Reykjavik : University of Iceland, 2018. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak). URL link to work

2. Barišić, Petra; Prebežac, Darko.
Branding the host city: analyzing the social media exposure of Zagreb generated by Vip Snow Queen Trophy // STC'16 Sport Tourism Conference – Red, green and blue strategies / Bučar, Kristina ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu ; Trg J. F. Kennedya 6 ; Zagreb, 2016. 36-36 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text rada

3. Barišić, Petra; Prebežac, Darko.
The Role of Social Media in Tourism // Participatory Culture and the Future of Democracy / Pielužek, Marcin ; Škof, Nika ; Pirc, Tadej (ur.).
Krakow : Jagiellonian University, Institute of Journalism, Media and Social Communication ; Gornja Radona: A priori, društvo za humanistiko, umetnost in kulturološka vrprašanja, 2016. 14-14 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text rada
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Božičević, Josip; Steiner, Sanja; Galović, Borivoj; Pavlin, Stanislav; Tatalović, Mirko; Kaštela, Slobodan; Prebežac, Darko; Škurla, Ružica.
Koncepcija strategije razvoja zračnog prometa u Republici Hrvatskoj, 2002. (znanstvena studija).
Vrh
 
upomoc
foot_4