Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri (CROSBI ID 427378)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šamec, Leon Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri / Jakobović, Domagoj (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2018

Podaci o odgovornosti

Šamec, Leon

Jakobović, Domagoj

hrvatski

Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri

U sklopu ovog rada implementirana je video igra po uzoru na postojeću naziva "Light Riders". Cilj rada je bio izraditi računalnog igrača za tu video igru. Korištene su razvojne tehnike podržanog učenja i neuroevolucije povećavajućih topologija i tehnike planiranja. Sve korištene tehnike su opisane. Igrači izrađeni tehnikama planiranja korišteni su i kao dio razvojnih tehnika, bilo kao okruženje agenta u podržanom učenju, bilo kao dio funkcije dobrote u neuroevoluciji. Korištena je i tehnika učenja igranjem sam protiv sebe. Implementacija razvojnih tehnika uključivala je dizajniranje stanja igre i nagrađivanja / funkcije dobrote. Igrači su izrađeni pod različitim hiperparametrima i njihovom usporedbom su se podržale određene tvrdnje.

podržano učenje ; NEAT ; video igra ; računalni igrač

nije evidentirano

engleski

Artificial Intelligence Methods for Creating a Computer Player in a Game

nije evidentirano

reinforcement learning ; NEAT ; video game ; computer player

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

10.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo