Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema (CROSBI ID 438281)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Baotić, Josip
Radolić, Vanja
Mioković, Željka
hrvatski
Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema
Stavovi studenata i učenika o fizici i učenju fizike kao i pristup rješavanju fizikalnih problema istražuju se različitim anketama od kojih su najpoznatije CLASS (engl. Colorado Learning Attitudes about Science Survey) i AAPS (engl. Attitudes and Approaches to Problem Solving). Publicirani rezultati pokazuju da se stavovi studenata, osobito u prvim godinama studija, značajnije razlikuju od stavova stručnjaka. U osječkoj regiji, AAPS anketom su ispitani učenici srednjih škola (343 učenika) kao i studenti tehničkih fakulteta i Odjela za fiziku Sveučilišta u Osijeku (541 student). Dobiveni podaci statistički su analizirani s obzirom na spol i program srednjoškolskog obrazovanja učenika i studenata. Pored toga, izjave u anketi raspodijeljene su u tri kategorije: Primjena konceptualnoga razumijevanja, Strategije rješavanja zadataka, Individualni pristup i odnos pri rješavanju zadataka (motivacija, upornost, samopouzdanje). Dobiveni stavovi ispitanika analizirani su unutar svake od predloženih kategorija. Rezultati statističke analize ne pokazuju značajnu razliku u stavovima učenika i studenata s obzirom na spol, dok razlika postoji kada se analiziraju stavovi prema vrsti srednjoškolskog obrazovanja kao i unutar pojedine kategorije. Prokomentirani su razlozi koji utječu na dobivene rezultate te predložena neka od mogućih rješenja.
AAPS anketa, stavovi učenika i studenata, statistička analiza
nije evidentirano
engleski
Student's attitudes from Osijek region for physical problem solving
nije evidentirano
AAPS survey, attitudes of students, statistical analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
08.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za fiziku
Osijek