Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske (CROSBI ID 100355)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Petr, Kornelija ; Vrana, Radovan ; Aparac-Jelušić, Tatjana
hrvatski
Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj.
obrazovanje na daljinu; informacijska i knjižnična znanosti; obrazovanje; informacijska i komunikacijska tehnologija
nije evidentirano
engleski
Distance education : a model for library and information science in Croatia
nije evidentirano
distance education; library and information science; education; information and communication technology
nije evidentirano