"Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika? (CROSBI ID 491974)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marta Medved Krajnović
hrvatski
"Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?
U radu se ukratko govori o ulozi priče u spoznajnom i jezičnom razvoju djeteta te o ulozi koju priča ima u ranoj nastavi stranih jezika. Iznesene su dosadašnje spoznaje o razvoju dječje narativne sposobnosti te hipoteza da narativna sposobnost predškolske djece može biti dobar pokazatelj njihova budućega školskog uspjeha. Ponukani tom hipotezom, proveli smo istraživanje o odnosu narativne kvalitete priča koje su jedanestogodišnjaci ispričali na materinskom jeziku i jezične i komunikacijske kvalitete priča koje su ti isti jedanaestogodišnjaci ispričali na stranom jeziku. Rezultati istraživanja ukazuju da bi se na temelju narativne sposobnosti djece na materinskom jeziku moglo suditi o dječjem uspjehu u usvajanju stranog jezika.
spoznajni i jezični razvoj; narativna sposobnost; usvajanje stranog jezika
nije evidentirano
engleski
"I'll tell you a story": Narrative skill as a sign of success in foreign language acquisition
nije evidentirano
cognitive and language development; narrative skill; foreign language acquisition
nije evidentirano
Podaci o prilogu
473-480-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
predavanje
18.05.2003-19.05.2003
Opatija, Hrvatska