Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika (CROSBI ID 102006)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mihaljević Djigunović, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika // Metodika, 6 (2003), 77-90.-x

Podaci o odgovornosti

Mihaljević Djigunović, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka

hrvatski

Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika

U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog jezika na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Opisuju i komentiraju istraživanja koja su provele sa studentima i diplomiranim profesorima engleskog jezika i književnosti. U prvom su istraživanju na uzorku od 150 studenata zagrebačke anglistike ispitale stavove prema studiju i o brazovanju budućih nastavnika engleskog jezikka. U drugom istraživanju, provedenom sa 60 studenata - budućih nastavnika i 22 iskusna nastavnika engleskog jezika, ispitanici su procjenjivali važnost pojedinih kolegija na studiju anglistike za nastavničko zanimanje. Rezultate su komentirale komparativno te u svjetlu reforme visokog obrazovanja.

obrazovanje nastavnika; modeli obrazovanja nastvnika; stav; dodiplomski studij anglistike

nije evidentirano

engleski

What, how and when in foreign language teacher education

nije evidentirano

teacher education; model of teacher education; attitude; undergraduate studies of English

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6

2003.

77-90.-x

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Filologija