Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika (CROSBI ID 102006)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka
hrvatski
Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika
U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog jezika na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Opisuju i komentiraju istraživanja koja su provele sa studentima i diplomiranim profesorima engleskog jezika i književnosti. U prvom su istraživanju na uzorku od 150 studenata zagrebačke anglistike ispitale stavove prema studiju i o brazovanju budućih nastavnika engleskog jezikka. U drugom istraživanju, provedenom sa 60 studenata - budućih nastavnika i 22 iskusna nastavnika engleskog jezika, ispitanici su procjenjivali važnost pojedinih kolegija na studiju anglistike za nastavničko zanimanje. Rezultate su komentirale komparativno te u svjetlu reforme visokog obrazovanja.
obrazovanje nastavnika; modeli obrazovanja nastvnika; stav; dodiplomski studij anglistike
nije evidentirano
engleski
What, how and when in foreign language teacher education
nije evidentirano
teacher education; model of teacher education; attitude; undergraduate studies of English
nije evidentirano