Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje (CROSBI ID 103457)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan Damir
hrvatski
Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje
U pozadini dinamičkih promjena u hrvatskoj maloprodaji jesu brojni čimbenici, a posebno se ističe ekonomsko okruženje. Rastući BDP i dohoci pridonose rastućoj potrošnji i rastućem maloprodajnom prometu. Niska kupovna moć i nedovoljni rast BDP-a, ograničavaju rast maloprodajnog prometa. Potrošači traže najjeftinije izvore kupnje, što intenzivira cjenovnu konkurenciju, okrupnjavanje i koncentraciju tržišnog udjela u maloprodaji. Pobjednici su sustavi za masovnu distribuciju, a gubitnici su nezavisni i nerestrukturirani maloprodavači, koji trebaju primijeniti strategije strukturalnog prilagođavanja radi povećanja konkurentnosti cijena i trgovačke ponude.
Rast i razvoj maloprodaje; Ekonomsko okruženje; Cjenovna konkurencija; Strukturno prilagođavanje maloprodaje; Strategije razvoja maloprodaje
nije evidentirano
engleski
Retail Trade and the Economic Environment
nije evidentirano
growth and development of retail trade; economic environment; price competition; structural adjustment of retail trade; retail trade development strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53 (9-10)
2002.
883-902-x
objavljeno
0424-7558