Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje (CROSBI ID 103457)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan Damir Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 9-10; 883-902-x

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan Damir

hrvatski

Razvitak hrvatske maloprodaje i ekonomsko okruženje

U pozadini dinamičkih promjena u hrvatskoj maloprodaji jesu brojni čimbenici, a posebno se ističe ekonomsko okruženje. Rastući BDP i dohoci pridonose rastućoj potrošnji i rastućem maloprodajnom prometu. Niska kupovna moć i nedovoljni rast BDP-a, ograničavaju rast maloprodajnog prometa. Potrošači traže najjeftinije izvore kupnje, što intenzivira cjenovnu konkurenciju, okrupnjavanje i koncentraciju tržišnog udjela u maloprodaji. Pobjednici su sustavi za masovnu distribuciju, a gubitnici su nezavisni i nerestrukturirani maloprodavači, koji trebaju primijeniti strategije strukturalnog prilagođavanja radi povećanja konkurentnosti cijena i trgovačke ponude.

Rast i razvoj maloprodaje; Ekonomsko okruženje; Cjenovna konkurencija; Strukturno prilagođavanje maloprodaje; Strategije razvoja maloprodaje

nije evidentirano

engleski

Retail Trade and the Economic Environment

nije evidentirano

growth and development of retail trade; economic environment; price competition; structural adjustment of retail trade; retail trade development strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53 (9-10)

2002.

883-902-x

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost