Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing (CROSBI ID 754320)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Benc, Sanja ; Milković, Duška ; Pisarović, Anamarija
hrvatski
Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing
Globalno stanje okoliša ukazuje na nužnost kvalitativnih promjena na svim razinama u cilju ostvarivanja postavki održivog razvoja. Za poticanje aktivnosti zaštite i poboljšanja stanja okoliša nužna je i nezaobilazna uloga marketinga, jer koristeći spoznaje i metode ove znanosti moguće je postići dalekosežne pozitivne učinke na okoliš. Spoznaje i zaključci iz teoretskog dijela primijenjeni su u studiji slučaja gdje je izrađena marketinška strategija za ekoliški prozivod Agrarvital SPS.
Okoliš i održivi razvoj; zaštita okoliša i marketing; Agrarvital SPS
nije evidentirano
engleski
Marketing-approach towards enviornment protection and marketing
nije evidentirano
Environment and sustainable development; environment protection and marketing; Agrarvital SPS
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Marketing-approach towards enviornment protection and marketing
1999.
nije evidentirano
objavljeno