Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing (CROSBI ID 754320)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Benc, Sanja ; Milković, Duška ; Pisarović, Anamarija Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing // Marketing-approach towards enviornment protection and marketing. 1999.

Podaci o odgovornosti

Benc, Sanja ; Milković, Duška ; Pisarović, Anamarija

hrvatski

Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing

Globalno stanje okoliša ukazuje na nužnost kvalitativnih promjena na svim razinama u cilju ostvarivanja postavki održivog razvoja. Za poticanje aktivnosti zaštite i poboljšanja stanja okoliša nužna je i nezaobilazna uloga marketinga, jer koristeći spoznaje i metode ove znanosti moguće je postići dalekosežne pozitivne učinke na okoliš. Spoznaje i zaključci iz teoretskog dijela primijenjeni su u studiji slučaja gdje je izrađena marketinška strategija za ekoliški prozivod Agrarvital SPS.

Okoliš i održivi razvoj; zaštita okoliša i marketing; Agrarvital SPS

nije evidentirano

engleski

Marketing-approach towards enviornment protection and marketing

nije evidentirano

Environment and sustainable development; environment protection and marketing; Agrarvital SPS

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Marketing-approach towards enviornment protection and marketing

1999.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija