Teškoće razumijevanja i usvajanja značenja : prikaz slučaja (CROSBI ID 496570)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Cepanec, Maja ; Ljubešić, Marta
hrvatski
Teškoće razumijevanja i usvajanja značenja : prikaz slučaja
Djeca urednog jezičnog razvoja usvajaju sve jezične sastavnice prilično uravnoteženo, a međusobno se razlikuju u opsegu rječnika koji su usvojili i složenosti sintakse. logopedi se u svom radu bave djecom koja imaju neki oblik odstupanja od ove slike. Ovim radom prikazat ćemo obilježja jezičnog razvoja i komunikacije sedmogodišnje djevojčice uredne neverbalne inteligencije s vrlo izraženim teškoćama u razumijevanju i usvajanju značenja.
značenje; pragmatika
nije evidentirano
engleski
Difficulties in understanding and acquisition of meaning : a case study
nije evidentirano
meaning; pragmatics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
12-12-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike : zbornik
Granić, Jagoda ; LDabo-Denegri, Ljuba
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-6-6
Podaci o skupu
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
predavanje
01.01.2004-01.01.2004
Split, Hrvatska