Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case (CROSBI ID 501853)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Aparac, Tatjana ; Vrana, Radovan ; Badurina, Boris ; Dragija, Martina How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case // Proceedings of the Fourth World Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions: An IFLA Pre-conference / Woolls, Blanche ; Sheldon, Brooke E. (ur.). München: K. G. Saur, 2001. str. 164-172-x

Podaci o odgovornosti

Aparac, Tatjana ; Vrana, Radovan ; Badurina, Boris ; Dragija, Martina

engleski

How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case

U radu se predstavlju rezultati istraživanja provedenog među stduentima knjižnične i informacijske znanosti u odnosu na stupanja njihovih vještina u radu s novim tehnologijama.

LIS Education; Students' ICT skills

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

164-172-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the Fourth World Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions: An IFLA Pre-conference

Woolls, Blanche ; Sheldon, Brooke E.

München: K. G. Saur

Podaci o skupu

Delivering Lifelong Cpntinuing Professional Education Across Space and Time : The 4th World Conferenc eon Continuing Professional Education for the LIbrary and Infromation Science Prfoessions

predavanje

18.08.2001-20.08.2001

Chester (VT), Sjedinjene Američke Države

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice