Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća (CROSBI ID 30538)

Prilog u knjizi | stručni rad

Kovačević, Melita Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća // Budućnost i uloga nastavnika / Marinković, Renata ; Karajić, Nenad (ur.). Zagreb: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. --x

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Melita

hrvatski

Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća

U radu se prikazuje četverogodišnji europski projekt - Tuning Educational Structure in Europe - koji se odvijao u dvije faze, a u čijem je središtu bilo usuglašavanje obrazovnih različitosti u Europi pri čemu je bilo naglašeno izbjegavanje harmonizacije u korist međusobnoga razumijevanja i prepoznavanja zajedničkoga. Prikazani su svrha i ciljevi projekta, temeljna postignuća, sustav bodovanja i konačno odražavanje sadržaja projekta na hrvatsku obrazovnu zbilju.

usuglašavanje sadržaja, sposobnosti, obrazovna postignuća

!!! NEPOTPUN ZAPIS - NEPOZNAT BROJ STRANICA POGLAVLJA!

engleski

Tuning Educational Structures in Europe: perceptions, experience and achievements so far

nije evidentirano

tuning, competences, learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

--x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Budućnost i uloga nastavnika

Marinković, Renata ; Karajić, Nenad

Zagreb: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2004.

953-6076-05-5

Povezanost rada

Filologija