Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti (CROSBI ID 341187)

Ocjenski rad | diplomski rad

Žderić, Tereza Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti / Kovačević, Melita (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1998

Podaci o odgovornosti

Žderić, Tereza

Kovačević, Melita

hrvatski

Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti

Ovo je samo kratak uvod u područje istraživanja o dvojezičnom razvoju kojih je svakim danom više. Kada govorimo o utjecaju dvojezičnog razvoja na inteligenciju vjerujem da u normalnom razvojnom tijeku dvojezičnost može samo "obogatiti" dijete na svim područjima njegova sazrijevanja, pa iako se to nekada i ne čini tako. Dvojezičnost ima relativno kratku povijest i već je zaokupila pozornost mnogih stručnjaka (lingvista i psihologa), te vjerujem da će se i dalje brzo razvijati. Danas više nije neobično da gotovo svatko zna dva pa i više jezika, te da nam pojam dvojezičnosti nije stran. Još je mnogo neodgovorenih pitanja o tom kako se jezici u našem mozgu isprepliću, kako je jezično znanje uskladišteno za jedan, a kako za drugi jezik, te još mnoštvo sličnih pitanja. Možda će upravo istraživanje i razvoj dvojezičnosti otkriti i neka pitanja o funkcioniranuju i razvoju jednog jezika.

jezični razvoj; dvojezičnost

nije evidentirano

engleski

Features of early language development in simultaneous and successive bilinguism

nije evidentirano

language development; bilinguism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

28.09.1998.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija