Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti (CROSBI ID 341187)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Žderić, Tereza
Kovačević, Melita
hrvatski
Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti
Ovo je samo kratak uvod u područje istraživanja o dvojezičnom razvoju kojih je svakim danom više. Kada govorimo o utjecaju dvojezičnog razvoja na inteligenciju vjerujem da u normalnom razvojnom tijeku dvojezičnost može samo "obogatiti" dijete na svim područjima njegova sazrijevanja, pa iako se to nekada i ne čini tako. Dvojezičnost ima relativno kratku povijest i već je zaokupila pozornost mnogih stručnjaka (lingvista i psihologa), te vjerujem da će se i dalje brzo razvijati. Danas više nije neobično da gotovo svatko zna dva pa i više jezika, te da nam pojam dvojezičnosti nije stran. Još je mnogo neodgovorenih pitanja o tom kako se jezici u našem mozgu isprepliću, kako je jezično znanje uskladišteno za jedan, a kako za drugi jezik, te još mnoštvo sličnih pitanja. Možda će upravo istraživanje i razvoj dvojezičnosti otkriti i neka pitanja o funkcioniranuju i razvoju jednog jezika.
jezični razvoj; dvojezičnost
nije evidentirano
engleski
Features of early language development in simultaneous and successive bilinguism
nije evidentirano
language development; bilinguism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
28.09.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb