Ispitivanje utjecaja fonološke i vizualne sličnosti na zapamćivanje u desetogodišnje djece (CROSBI ID 341276)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mišković, Tatjana
Kovačević, Melita
hrvatski
Ispitivanje utjecaja fonološke i vizualne sličnosti na zapamćivanje u desetogodišnje djece
U ovom je radu ispitano 30-ero djece kronološke dobi 10 godina, učenika trećeg razreda jedne osnovne škole iz Zagreba, s ciljem ispitivanja i provjere utjecaja fonološke i vizualne sličnosti na njihovo kratkotrajno pamćenje crteža poznatih predmeta. Djeci je vizualno pokazano šest serija po pet crteža različitih i sličnih poznatih predmeta s fonološki sličnim i različitim dvosložnim i trosložnim imenima. Djeca su trebala imenovati, zatim ponoviti imena crteža po redoslijedu prikazivanja. Kontrolni zadatak je bio ponavljanje brojeva unaprijed i unatrag redoslijedom kako su im pokazane.
radno pamćenje; fonološka sličnost; vizualan sličnost
nije evidentirano
engleski
The influence of phological and visual similarity on memory in ten year old children
nije evidentirano
working memory; phonological similarity; visual similarity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
02.10.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb