Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praćenje rada studenata upotrebom mrežne statistike (CROSBI ID 516670)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stančić, Hrvoje Praćenje rada studenata upotrebom mrežne statistike // Zbornik radova MIPRO 2004., Computers in Education (CE) / Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, P. ; Turčić Prstačić, I. (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2004. str. 199-202-x

Podaci o odgovornosti

Stančić, Hrvoje

hrvatski

Praćenje rada studenata upotrebom mrežne statistike

U radu autor iznosi iskustva u praćenju rada studenata predmeta Osnove informacijske tehnologije Odsjeka za informacijske zanosti Filozofskog fakulteta u Zagrebu upotrebom statistike posjeta mrežnoj stranici predmeta. Najprije daje uvod u problematiku, a zatim objašnjava osnovne mogućnosti mrežne statistike. Nadalje, daje iscrpno objašnjenje prikupljenih statističkih informacija i mogućnosti njihovog korištenja. Nakon toga autor izlaže napredne metode dubinske mrežne analize rada korisnika, te zaključuje o njihovoj korisnosti i područjima primjene.

mrežna statistika; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Network statistics as a method for tracking students' activities

nije evidentirano

network statistics; curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

199-202-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova MIPRO 2004., Computers in Education (CE)

Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, P. ; Turčić Prstačić, I.

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

Podaci o skupu

XXVII. Međunarodni skup MIPRO: Computers in Education

predavanje

24.05.2004-28.05.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti