Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Idejni projekt lučnog integralnog nadvožnjaka (CROSBI ID 344296)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šavor, Marta Idejni projekt lučnog integralnog nadvožnjaka / Radić, Jure (mentor); Zagreb, Građevinski fakultet, Zagreb, . 2006

Podaci o odgovornosti

Šavor, Marta

Radić, Jure

hrvatski

Idejni projekt lučnog integralnog nadvožnjaka

U diplomskom radu napravljen je idejni projekt integralnog lučnog nadvožnjaka koji premošćuje autocestu. Nadlučni sklop mosta čine tri čelična uzdužna nosača sandučastog presjeka spregnuta s AB pločom. Luk se izvodi kao obostrano upeti i sastoji se od tri čelična sandučasta nosača romjenjive visine. Raspon luka iznosi 40, 50 m, a strelica 3, 0 m. Luk je kruto vezan s nadlučnim sklopom na srednjem dijelu mosta. Ukupna dužina mosta iznosi 56, 90 m. Na elektroničkom računalu koristeći programski paket SOFISTIK napravljen je numerički model te je proveden statički i dinamički proračun. Proračunski model je prostorni roštilj koji čine glavni nosači nadlučnog sklopa i luka, poprečni nosači koji zamjenjuju armiranobetonsku kolničku ploču te elementi upornjaka. Interakcija most-tlo modelirana je odgovarajućim oprugama. Proračunska djelovanja obuhvaćaju stalna djelovanja (vlastita težina, dodatno stalno, puzanje i skupljanje, opterećenje tlom iza upornjaka) i promjenjiva djelovanja (prometno opterećenje prema DIN – Fachbericht 101, vjetar, utjecaj temperature). Rezultati proračuna iskazani su tabelarno za pojedine faze izvedbe. Prema novim europskim propisima provedeni su svi potrebni dokazi za granična stanja nosivosti i uporabe za sve propisane kombinacije djelovanja. Globalna stabilnost luka provjerena je prema naponskoj teoriji drugog reda uzimajući u obzir početni ekscentricitet. Za sve čelične dijelove mosta dokazana je lokalna stabilnost. Na zasebnom pločastom modelu proveden je proračun ploče u poprečnom smjeru i njeno dimenzioniranje. Proračun na potres nije proveden jer se građevina nalazi u seizmički slabo aktivnom području. Priloženi su nacrti s potrebnim izmjerama.

integralni most; luk; nadvožnjak; proračun; statički proračun; dinamički proračun

nije evidentirano

engleski

Preliminary design of an arch integral overpass

nije evidentirano

integral bridge; arch; nadvožnjak; design; static analysis; dynamic analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142

20.04.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Građevinski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Građevinarstvo