Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Modeliranje realnog stanja Krčkog mosta (lučni most raspona 390 m) (CROSBI ID 344328)

Ocjenski rad | diplomski rad

Biljan, Mario Modeliranje realnog stanja Krčkog mosta (lučni most raspona 390 m) / Radić, Jure (mentor); Zagreb, Građevinski fakultet, Zagreb, . 2006

Podaci o odgovornosti

Biljan, Mario

Radić, Jure

hrvatski

Modeliranje realnog stanja Krčkog mosta (lučni most raspona 390 m)

U radu je razmatran utjecaj odstupanja stvarne geometrije od projektirane na sigurnost velikog luka Krčkog mosta – AB luka najvećeg raspona na svijetu. Odstupanja geometrije su posljedica pogrešaka u izvedbi te skupljanja i puzanja betona. Za modeliranje realnog stanja Krčkog mosta provedena je analiza podataka o dosadašnjim ispitivanjima gradiva i konstrukcije te geodetskim izmjerama, te su izrađeni odgovarajući modeli pomoću računalnog programa SOFiSTiK. Napravljena je usporedba unutarnjih sila, naprezanja i progiba za stalno opterećenje, opterećenje kranom koji će se koristiti pri sanaciji velikog luka te prometno opterećenje prema različitima propisima/normama (PTP, DIN, EC). Zaključeno je da i pored uočenih odstupanja od projektirane geomterije sigurnost prometa nije ozbiljno ugrožena, a kod radova sanacije pomoću teške kranske dizalice bit će potrebno znatno usporiti promet i uvesti posebnu regulaciju za teška vozila.

betonski luk; odstupanja; proračun; sanacija; prometna sigurnost

nije evidentirano

engleski

Modelling actual condition of the Krk Bridge (arch bridge of 390 m span)

nije evidentirano

concrete arch; imperfections; verification; repair; traffic safety

nije evidentirano

Podaci o izdanju

125

20.04.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Građevinski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Građevinarstvo