Modeliranje realnog stanja Krčkog mosta (lučni most raspona 390 m) (CROSBI ID 344328)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Biljan, Mario
Radić, Jure
hrvatski
Modeliranje realnog stanja Krčkog mosta (lučni most raspona 390 m)
U radu je razmatran utjecaj odstupanja stvarne geometrije od projektirane na sigurnost velikog luka Krčkog mosta – AB luka najvećeg raspona na svijetu. Odstupanja geometrije su posljedica pogrešaka u izvedbi te skupljanja i puzanja betona. Za modeliranje realnog stanja Krčkog mosta provedena je analiza podataka o dosadašnjim ispitivanjima gradiva i konstrukcije te geodetskim izmjerama, te su izrađeni odgovarajući modeli pomoću računalnog programa SOFiSTiK. Napravljena je usporedba unutarnjih sila, naprezanja i progiba za stalno opterećenje, opterećenje kranom koji će se koristiti pri sanaciji velikog luka te prometno opterećenje prema različitima propisima/normama (PTP, DIN, EC). Zaključeno je da i pored uočenih odstupanja od projektirane geomterije sigurnost prometa nije ozbiljno ugrožena, a kod radova sanacije pomoću teške kranske dizalice bit će potrebno znatno usporiti promet i uvesti posebnu regulaciju za teška vozila.
betonski luk; odstupanja; proračun; sanacija; prometna sigurnost
nije evidentirano
engleski
Modelling actual condition of the Krk Bridge (arch bridge of 390 m span)
nije evidentirano
concrete arch; imperfections; verification; repair; traffic safety
nije evidentirano
Podaci o izdanju
125
20.04.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski fakultet, Zagreb
Zagreb