Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Bolonjski proces u funkciji transfera znanja i poboljšanja društvene odgovornosti (CROSBI ID 35238)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko Bolonjski proces u funkciji transfera znanja i poboljšanja društvene odgovornosti // Znanje i konkurentnost / Bušelić, Marija i dr. (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 67-87

Podaci o odgovornosti

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko

hrvatski

Bolonjski proces u funkciji transfera znanja i poboljšanja društvene odgovornosti

Suvremene ICT tehnologije, posebno internet i njegovi servisi, s lakoćom premošćavaju prostor i vrijeme. Stvara se, do nedavno ne zamisliv problem : ne više oskudnosti informacija, nego problem viška informacija. Sve traženija ekonomska znanja dizajniraju i novu strukturu znanja. Primjena znanja u ekonomiji danas nema ponder samo proizvoda, niti samo nove poslovne mogućnosti, već gradi i kritički okvir znanstveno - ekonomske informacije, jer za uočene i prepoznate probleme tvrtke danas traže dominantno aplikacijska rješenja. Spoznaja o isplativosti ulaganja u proces obrazovanja, razvoj potrebe cjeloživotnog učenja i kontinuirana potreba za nadogradjivanje novih znanja, uz interdisciplinarni pristup sustavno i argumentirano osnova su i za poboljšanja društvene odgovornosti. Usvojena znanja brzo zastarijevaju. Potrebno je ovladati sposobnostima brzog prihvaćanja novih znanja. Proces prilagodbe sustava visokog obrazovanja na Sveučilištu u Osijeku uz Bolonjski proces prati i model regionalnog razvitka temeljen na društvenoj odgovornosti. Time se primjena Bolonjskog procesa infrastrukturno postavlja i u ulogu mentora inicijativa regionalnog razvitka. Interaktivni pristup u dijalogu Sveučilišta i društveno političkog okruženja teži razviti održivi regionalni istraživački program., koji bi bio prilog modelu transfera znanja. Predloženi projekt istraživanja daje mogućnost dinamičkog praćenja procesa obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja jeste ostvariti koncept umreženog, transparentnog, obrazovnog sustava i podići razinu obrazovnog standarda. Na evaluaciju rezultata dobivenih istraživanjem proaktivno reagirati i ugraditi ga u budućnost regionalnog razvitka istočne Hrvatske i Republike Hrvatske. Na taj način uz očuvanje svog identiteta i posebnosti partnerski biti cijenjena država Europske Unije. Protokol istraživanja strukturiran je kroz faze istražvanja: - definiranje subjekta i njegove structure - organizacijska struktura pojedinih dijelova - odnos organizacije i okoline, te potencijalnih i stvarnih ljudskih resursa - organizacijska struktura raspodjele poslova Istraživanje je kompatibilno i transparentno sa programom „ Sveučilište i regionalni razvitak“ .

Bolonjski proces, društvena odgovornost, transfer znanja

nije evidentirano

engleski

The bologna process in the function of knowledge transfer and improved social accountability

nije evidentirano

Bologna process, Social accountability, knowledge transfer

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-87.

objavljeno

Podaci o knjizi

Znanje i konkurentnost

Bušelić, Marija i dr.

Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2007.

978-953-7498-06-1

Povezanost rada

Ekonomija