MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA (CROSBI ID 533888)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pupavac, Drago ; Dujanić, Marčelo
hrvatski
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest na znanstveno utemeljen nači istražiti specifičnosti marketing odlučivanja u transportnim poduzećima, odnosno dokazati postavljenu hipotezu o izravnom utjecaju postavljanja optimalne kombinacije instrumenata marketing-mixa na ostvarenje marketing ciljeva transportne tvrtke. Po svojim obilježjima, primjenjenoj metodologiji i rezultatima istraživanja, dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za optimalizaciju marketing-mixa transportnih tvrtki.
marketing; marketing-mix; prometne tvrtke; optimalizacija
nije evidentirano
engleski
Marketing Management of Traffic Companies
nije evidentirano
marketing; marketing-mix; traffic companies; optimalisation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
172-176-x.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremeni promet
Rotim, Franko
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet
0351-1898
Podaci o skupu
Prometni sustavi 2007
predavanje
20.04.2007-20.04.2007
Opatija, Hrvatska