Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA (CROSBI ID 533888)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pupavac, Drago ; Dujanić, Marčelo MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA // Suvremeni promet / Rotim, Franko (ur.). 2007. str. 172-176-x

Podaci o odgovornosti

Pupavac, Drago ; Dujanić, Marčelo

hrvatski

MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA

Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest na znanstveno utemeljen nači istražiti specifičnosti marketing odlučivanja u transportnim poduzećima, odnosno dokazati postavljenu hipotezu o izravnom utjecaju postavljanja optimalne kombinacije instrumenata marketing-mixa na ostvarenje marketing ciljeva transportne tvrtke. Po svojim obilježjima, primjenjenoj metodologiji i rezultatima istraživanja, dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za optimalizaciju marketing-mixa transportnih tvrtki.

marketing; marketing-mix; prometne tvrtke; optimalizacija

nije evidentirano

engleski

Marketing Management of Traffic Companies

nije evidentirano

marketing; marketing-mix; traffic companies; optimalisation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

172-176-x.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremeni promet

Rotim, Franko

Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet

0351-1898

Podaci o skupu

Prometni sustavi 2007

predavanje

20.04.2007-20.04.2007

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija