Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima (CROSBI ID 534010)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pupavac, Drago Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima // MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007

Podaci o odgovornosti

Pupavac, Drago

hrvatski

Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima

Aktivnosti opskrbnog lanca započinju narudžbom kupca, a završavaju kada zadovoljni kupac plati za isporučenu mu robu ispostavljeni račun. Opskrbni lanci pored pouzdanosti isporuke, ažurnosti isporuke i razvijanja čvrstih partnerski veza, moraju odgovoriti i zahtjevima fleksibilnosti i adaptabilnosti. Sve kraći životni vijek proizvoda i sve brže tehnološke promjene zahtijevaju da opskrbni lanci rade po načelu &laquo ; predvidi i odradi&raquo ; nasuprot tradicionalnom pristupu &laquo ; proizvedi pa prodaj&raquo ; . Određivanjem kupca kao početne točke opskrbnog lanca nameće se sasvim novi pristup upravljanja opskrbnim lancima koji bi se umjesto opskrbnim lancem mogao nazvati lanac potražnje. Takvim pristupom opskrbni lanac se dizajnira nakon prepoznavanja i punog uvažavanja zahtjeva ciljnog tržišta.

upravljanje opskrbnim lancem; logistika; marketing

nije evidentirano

engleski

CONTEMPORARY THOUGHTS ON MARKETING PHENOMENA IN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT

nije evidentirano

supply chain management; logistics; marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY

Grbac, Bruno

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-6148-64-6

Podaci o skupu

XX CROMAR Congress: Marketing in the knowledge society and contemporary business reality

predavanje

25.10.2007-27.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija