Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima (CROSBI ID 534010)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pupavac, Drago
hrvatski
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima
Aktivnosti opskrbnog lanca započinju narudžbom kupca, a završavaju kada zadovoljni kupac plati za isporučenu mu robu ispostavljeni račun. Opskrbni lanci pored pouzdanosti isporuke, ažurnosti isporuke i razvijanja čvrstih partnerski veza, moraju odgovoriti i zahtjevima fleksibilnosti i adaptabilnosti. Sve kraći životni vijek proizvoda i sve brže tehnološke promjene zahtijevaju da opskrbni lanci rade po načelu « ; predvidi i odradi» ; nasuprot tradicionalnom pristupu « ; proizvedi pa prodaj» ; . Određivanjem kupca kao početne točke opskrbnog lanca nameće se sasvim novi pristup upravljanja opskrbnim lancima koji bi se umjesto opskrbnim lancem mogao nazvati lanac potražnje. Takvim pristupom opskrbni lanac se dizajnira nakon prepoznavanja i punog uvažavanja zahtjeva ciljnog tržišta.
upravljanje opskrbnim lancem; logistika; marketing
nije evidentirano
engleski
CONTEMPORARY THOUGHTS ON MARKETING PHENOMENA IN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT
nije evidentirano
supply chain management; logistics; marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY
Grbac, Bruno
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-6148-64-6
Podaci o skupu
XX CROMAR Congress: Marketing in the knowledge society and contemporary business reality
predavanje
25.10.2007-27.10.2007
Rijeka, Hrvatska