Dob učenika - samo jedan od čimbenika uspjeha u ranome učenju stranih jezika (CROSBI ID 139097)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šamo, Renata
hrvatski
Dob učenika - samo jedan od čimbenika uspjeha u ranome učenju stranih jezika
U ovome radu polazimo od hipoteze prema kojoj su učenici koji duže uče engleski kao strani jezik bolji učenici, a time i bolji čitatelji od onih koji ga uče kraće, da bismo na taj način razmotrili dob u kojoj učenik započinje proces učenja stranoga jezika kao čimbenik mogućega uspjeha, odnosno, kako bismo povezali vrijeme učenja stranoga jezika s postignutim rezultatima u čitanju. Usprkos očekivanju kako ćemo zabilježiti bolje rezultate unutar skupine ispitanika koji su engleski jezik učili osam godina u trenutku provedbe ovoga istraživanja, uspjeh se pokazao boljim među ispitanicima s petogodišnjim stažem učenja. Nastojeći ponuditi odgovarajuća objašnjenja, naše istraživanje povezujemo prije svega s rezultatima novijih istraživanja koja ističu dob tek kao jedan u nizu čimbenika, koji zajedničkim djelovanjem u odgovarajućim uvjetima učenja i poučavanja, možemo shvatiti kao jamstvo uspješnome učenju stranih jezika s početkom u ranoj školskoj dobi.
čimbenik dobi; rano učenje stranih jezika; uvjeti učenja; uspjeh; L2 čitatelji
nije evidentirano
engleski
Age Factor - Just One of the Factors Influencing Successful Early FL Learning
nije evidentirano
age factor; early FL learning; learning conditions; success; L2 readers
nije evidentirano