Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dob učenika - samo jedan od čimbenika uspjeha u ranome učenju stranih jezika (CROSBI ID 139097)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Šamo, Renata Dob učenika - samo jedan od čimbenika uspjeha u ranome učenju stranih jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 35 (2006), 4; 407-415

Podaci o odgovornosti

Šamo, Renata

hrvatski

Dob učenika - samo jedan od čimbenika uspjeha u ranome učenju stranih jezika

U ovome radu polazimo od hipoteze prema kojoj su učenici koji duže uče engleski kao strani jezik bolji učenici, a time i bolji čitatelji od onih koji ga uče kraće, da bismo na taj način razmotrili dob u kojoj učenik započinje proces učenja stranoga jezika kao čimbenik mogućega uspjeha, odnosno, kako bismo povezali vrijeme učenja stranoga jezika s postignutim rezultatima u čitanju. Usprkos očekivanju kako ćemo zabilježiti bolje rezultate unutar skupine ispitanika koji su engleski jezik učili osam godina u trenutku provedbe ovoga istraživanja, uspjeh se pokazao boljim među ispitanicima s petogodišnjim stažem učenja. Nastojeći ponuditi odgovarajuća objašnjenja, naše istraživanje povezujemo prije svega s rezultatima novijih istraživanja koja ističu dob tek kao jedan u nizu čimbenika, koji zajedničkim djelovanjem u odgovarajućim uvjetima učenja i poučavanja, možemo shvatiti kao jamstvo uspješnome učenju stranih jezika s početkom u ranoj školskoj dobi.

čimbenik dobi; rano učenje stranih jezika; uvjeti učenja; uspjeh; L2 čitatelji

nije evidentirano

engleski

Age Factor - Just One of the Factors Influencing Successful Early FL Learning

nije evidentirano

age factor; early FL learning; learning conditions; success; L2 readers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35 (4)

2006.

407-415

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija