Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja (CROSBI ID 349469)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marić, Marina Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja / Radić, Jure (mentor); Zagreb, Građevinski fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Marić, Marina

Radić, Jure

hrvatski

Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja

Kod mostova bez reški i ležaja, rasponska konstrukcija je duž cijeloga mosta izvedena bez dilatacija, ležaja ili prijelaznih naprava. Svi konstruktivni elementi međusobno su monolitno povezani. Nadvožnjak u čvoru Osijek omogućava prijelaz ceste preko autoceste A5, Osijek-Đakovo, u stacionaži 37+619, 80 km. Niveleta nadvožnjaka je u konveksnoj kružnoj krivini radijusa R=5000 m, a tlocrtno nadvožnjak je u pravcu i križa se s autocestom pod kutom 81, 7816. Nakon proučavanja mogućih rješenja za odabir konstrukcije nadvožnjaka, pri čemu su analizirani gredni nadvožnjaci većih raspona, sa ili bez stupa u razdjelnom pojasu autoceste, razupora, luk i kombinacije navedenog, detaljnije su razrađene prvenstveno četiri inačice grednih sustava. Sve inačice obuhvaćaju kontinuirani sandučasti prednapeti betonski rasponski sklop preko 3 raspona, sa stupovima promjenjive visine. Inačica 1 predlaže sandučasti presjek s jednom ćelijom nepromjenjive visine od 2, 0 m. Kao kritična područja u proračunu su se pokazali spojevi stupa i glavnog nosača, sanduka. Kao slijedeća varijanta nameće se podebljanje konstrukcije na kritičnim mjestima, i to prvo pomoću vuta, kao što je prikazano u inačici 2. Daljnjim proračunom ustanovljeno je da vute nisu zadovoljavajuće rješenje, i u inačici 3 prikazan je promjenjivi poprečni presjek sanduka, koji se povećava prema stupovima. Kao inačica 4 predlaže se strmija promjena poprečnog presjeka (na najužem dijelu na sredini glavnog raspona iznosi 200 cm, dok je nad stupovima debljine 300 cm) kako bi se izbjegla kritična područja konstrukcije. Statički sustav izabrane inačice 4 je okvir preko 3 raspona 25+50+25 m, prednapet u uzdužnom smjeru.

Integralni most; proračun; armatura

nije evidentirano

engleski

Integral overpass - preliminary design

nije evidentirano

Integral bridge; design; reinforcement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

146

22.10.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Građevinski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Građevinarstvo