Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sustav upravljanja sadržajem (CM) kao dio e-logistike (CROSBI ID 538005)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Novaković, Antonija Sustav upravljanja sadržajem (CM) kao dio e-logistike // VII. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova = VII. international scientific conference Business logistics in modern management : conference proceedings / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza - Maronić, Maja et al. (ur.). Osijek, 2007. str. 61-74

Podaci o odgovornosti

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Novaković, Antonija

hrvatski

Sustav upravljanja sadržajem (CM) kao dio e-logistike

Pritisak na tvrtke za povećanjem učinkovitosti poslovna je svakodnevnica. Suvremena dinamika poslovanja, sve kraći rokovi i povećana očekivanja korisnika vidljivi su znaci da su tvrtki potrebna inteligentna rješenja informacijsko–komunikacijskih tehnologija. Tradicionalna ekonomija bila je fokusirana na cash-flowu gdje su prihodi i operativni troškovi bili primarni pokretači i motivatori uspješnosti. Nova ekonomija fokusira se na kupca, gdje kratkoročni financijski rezultati nisu u prvome planu. Danas je povećanje kvalitete jedan od uvjeta za postizanje povjerenja kupaca. Poslovna sadašnjost temelji se na informacijama. Većina tvrtki koristi računala za različite poslovne djelatnosti od projektiranja pomoću računala (CAD, computer aided design), proizvodnje (CAM, computer aided manufacturing) do cjelovitog i objedinjenog poslovanja tvrtke pomoću računala (CIM, computer integrated manufacturing). Računala danas možemo naći u svim dijelovima tvrtke, od ureda do proizvodnih pogona a također i udaljena od lokacije tvrtke (rad na daljinu). Projekt upravljanja sadržajem novo je područje primjene ICT tehnologija u suvremenom poslovanju. Podatak kao osnovni element informatičke obrade nije više dostatan objekt manipulacije, jer prema istraživanjima podaci obuhvaćaju svega 20% kritičnih informacija poslovanja. Za vrijednosti sustava upravljanja sadržajem potrebno je obuhvatiti i obraditi složene cjeline, dokumente odnosno sadržaje (content). Zato tvrtke traže načine za kontrolu ciklusa informacija i uvođenje upravljanja sadržajem što čini korak naprijed u konzistentnom upravljanju svim korporativnim informacijama – strukturiranima i nestrukturiranima. Povećanje produktivnosti, smanjenje troškova i olakšanje distribucije temelj su vrijednosti sustava za upravljanje sadržajem.Cilj rada je ukazati na mogućnosti koje pružaju moderni produkti informacijsko–komunikacijskih tehnologija. Oni su danas i uvjet kontinuiranog napredovanja u svim područjima tržišnog poslovanja.

upravljanje sadržajem; e-logistika; tržišno poslovanje; ICT; IBM

nije evidentirano

engleski

Content management system (CM) as part of e-logistics

nije evidentirano

content management; e-logistics; market operations; ICT; company

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-74.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

VII. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova = VII. international scientific conference Business logistics in modern management : conference proceedings

Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić , Branko ; Pap , Norbert ; Runzheimer , Bodo ; Wentzel Dirk

Osijek:

978-953-253-041-4

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (7 ; 2007)

predavanje

11.10.2007-11.10.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija