Sustav upravljanja sadržajem (CM) kao dio e-logistike (CROSBI ID 538005)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Novaković, Antonija
hrvatski
Sustav upravljanja sadržajem (CM) kao dio e-logistike
Pritisak na tvrtke za povećanjem učinkovitosti poslovna je svakodnevnica. Suvremena dinamika poslovanja, sve kraći rokovi i povećana očekivanja korisnika vidljivi su znaci da su tvrtki potrebna inteligentna rješenja informacijsko–komunikacijskih tehnologija. Tradicionalna ekonomija bila je fokusirana na cash-flowu gdje su prihodi i operativni troškovi bili primarni pokretači i motivatori uspješnosti. Nova ekonomija fokusira se na kupca, gdje kratkoročni financijski rezultati nisu u prvome planu. Danas je povećanje kvalitete jedan od uvjeta za postizanje povjerenja kupaca. Poslovna sadašnjost temelji se na informacijama. Većina tvrtki koristi računala za različite poslovne djelatnosti od projektiranja pomoću računala (CAD, computer aided design), proizvodnje (CAM, computer aided manufacturing) do cjelovitog i objedinjenog poslovanja tvrtke pomoću računala (CIM, computer integrated manufacturing). Računala danas možemo naći u svim dijelovima tvrtke, od ureda do proizvodnih pogona a također i udaljena od lokacije tvrtke (rad na daljinu). Projekt upravljanja sadržajem novo je područje primjene ICT tehnologija u suvremenom poslovanju. Podatak kao osnovni element informatičke obrade nije više dostatan objekt manipulacije, jer prema istraživanjima podaci obuhvaćaju svega 20% kritičnih informacija poslovanja. Za vrijednosti sustava upravljanja sadržajem potrebno je obuhvatiti i obraditi složene cjeline, dokumente odnosno sadržaje (content). Zato tvrtke traže načine za kontrolu ciklusa informacija i uvođenje upravljanja sadržajem što čini korak naprijed u konzistentnom upravljanju svim korporativnim informacijama – strukturiranima i nestrukturiranima. Povećanje produktivnosti, smanjenje troškova i olakšanje distribucije temelj su vrijednosti sustava za upravljanje sadržajem.Cilj rada je ukazati na mogućnosti koje pružaju moderni produkti informacijsko–komunikacijskih tehnologija. Oni su danas i uvjet kontinuiranog napredovanja u svim područjima tržišnog poslovanja.
upravljanje sadržajem; e-logistika; tržišno poslovanje; ICT; IBM
nije evidentirano
engleski
Content management system (CM) as part of e-logistics
nije evidentirano
content management; e-logistics; market operations; ICT; company
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-74.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
VII. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova = VII. international scientific conference Business logistics in modern management : conference proceedings
Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić , Branko ; Pap , Norbert ; Runzheimer , Bodo ; Wentzel Dirk
Osijek:
978-953-253-041-4
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (7 ; 2007)
predavanje
11.10.2007-11.10.2007
Osijek, Hrvatska