Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Quality parameters for the e-learning Omega system (CROSBI ID 540723)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Klasnić, Ksenija ; Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje Quality parameters for the e-learning Omega system // ITI ... / Luzar-Stiffler ; Vesna ; Hljuz Dobric, Vesna et al. (ur.). 2008. str. 519-526

Podaci o odgovornosti

Klasnić, Ksenija ; Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje

engleski

Quality parameters for the e-learning Omega system

Learning and teaching are considered to be the main activities in higher education. The environment in which these activities take place is rapidly changing and it is getting more and more oriented towards teaching with the help of the new technologies, namely e-learning system, relying not only on technical skills but also on motivation and contextualisation. In the paper, different views towards the quality of e-learning have been presented, and the research regarding the quality of the e-learning Omega system (Moodle) conducted at the Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb presented in relation to different European policies.

e-learning; quality measurement; Croatia; European context

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

519-526.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the ITI 2008 30th International Conference on Information Technology Interfaces

Luzar-Stiffler ; Vesna ; Hljuz Dobric, Vesna ; Bekic, Zoran

Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce)

978-953-7138-12-7

1330-1012

Podaci o skupu

Information Technology Interfaces - ITI 2008

predavanje

23.06.2008-26.06.2008

Cavtat, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti