Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poslovno komuniciranje (CROSBI ID 743635)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko Poslovno komuniciranje. Osijek, 2008. 128..

Podaci o odgovornosti

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko

hrvatski

Poslovno komuniciranje

Danas je proces komunikacije nezaobilazni dio naše svakodnevnice. Odgovor na pitanje jeli komunikacija znanje ili vještina, kao i uvijek u svim sferama ljudskog djelovanja stvara oprečna mišljenja i strastvene zagovornike za obje strane. Neosporno je da svaki sugovornik procesom komuniciranja utire osobni trag i pojačava utjecaj na svoje sugovornike. Upravo stoga povećava se i interes za komunikaciju i s aspekta znanja o komunikaciji i s aspekta same vještine i umješnosti u komunikaciji. Novi program Ekonomskog fakulteta u Osijeku, strukturiran po naputcima Bolonjske deklaracije „ osjetio“ je rastući interes za poslovnu komunikaciju i interpolirao ga je u nastavni plan i program studija Menadžment. Iskustvo predavanja, seminara i vježbi s prvom generacijom studenata smjera Menadžment odlučili smo ugraditi u ovaj priručnik. Svaki savjet i sugestija dobro će doći za nove generacije studenata studija Mendžment, jer kao što kaže guru menadžmenta Jack Welch „ I ve learned that mistakes can often be as good a teacher as success „ ( Naučio sam da greške mogu biti jednako dobar učitelj kao i uspjeh ).

komunikacija; komunikacijski proces; problemi u komunikaciji; prezentacijske vještine

nije evidentirano

engleski

Business communication

nije evidentirano

communication; communication process; problems in communication; presentation skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek:

128

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7630-06-5

Povezanost rada

Ekonomija