Poslovno komuniciranje (CROSBI ID 743635)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko
hrvatski
Poslovno komuniciranje
Danas je proces komunikacije nezaobilazni dio naše svakodnevnice. Odgovor na pitanje jeli komunikacija znanje ili vještina, kao i uvijek u svim sferama ljudskog djelovanja stvara oprečna mišljenja i strastvene zagovornike za obje strane. Neosporno je da svaki sugovornik procesom komuniciranja utire osobni trag i pojačava utjecaj na svoje sugovornike. Upravo stoga povećava se i interes za komunikaciju i s aspekta znanja o komunikaciji i s aspekta same vještine i umješnosti u komunikaciji. Novi program Ekonomskog fakulteta u Osijeku, strukturiran po naputcima Bolonjske deklaracije „ osjetio“ je rastući interes za poslovnu komunikaciju i interpolirao ga je u nastavni plan i program studija Menadžment. Iskustvo predavanja, seminara i vježbi s prvom generacijom studenata smjera Menadžment odlučili smo ugraditi u ovaj priručnik. Svaki savjet i sugestija dobro će doći za nove generacije studenata studija Mendžment, jer kao što kaže guru menadžmenta Jack Welch „ I ve learned that mistakes can often be as good a teacher as success „ ( Naučio sam da greške mogu biti jednako dobar učitelj kao i uspjeh ).
komunikacija; komunikacijski proces; problemi u komunikaciji; prezentacijske vještine
nije evidentirano
engleski
Business communication
nije evidentirano
communication; communication process; problems in communication; presentation skills
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek:
128
2008.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7630-06-5