Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki (CROSBI ID 148161)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo
hrvatski
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki
Ciljevi ovog empirijskog istraživanja bili su utvrditi utjecaj intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu i poznatost marke, i analizirati utjecaj percipirane kvalitete i poznatosti marke na lojalnost marki. Definiran je model strukturnih jednadžbi na temelju kojega su identificirani intenzitet i smjer kretanja specificiranih varijabli. Model je testiran na uzorku od 956 studenata. Analizirane su tri kategorije fizičkih proizvoda i tri kategorije usluga. Strukturnim modelom su potvrđene hipoteze. Što je veći intenzitet distribucije, veći su percipirana kvaliteta i poznatost marke. S druge strane, ako su veći percipirana kvaliteta i poznatost marke veća će biti i lojalnost marki. U radu su diskutirane strateške implikacije rezultata. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja distribucijom i markama.
intenzitet distribucije; percipirana kvaliteta; poznatost marke; lojalnost marki
nije evidentirano
engleski
A structural model of the impacts of distribution intensity on perceived quality, brand awareness and brand loyalty
nije evidentirano
distribution intensity; perceived quality; brand awareness; brand loyalty
nije evidentirano