Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj (CROSBI ID 37821)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
hrvatski
Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj
Potražnja za hrvatskim odjevnim i tekstilnim proizvodima izrazito je nepredvidiva kategorija. Na potražnju hrvatskih proizvoda negativno utječu pad izdataka za odjevne proizvode, percepcije kupaca i nizak imidž, malo hrvatsko tržište ograničene kupovne moći. Marke hrvatskih proizvođača nisu dovoljno poznate, a to je posljedica slabe promocije, ali i nedostatka financijskih sredstava za aktivniju promociju. Nedovoljna je pokrivenost hrvatskoga tržišta i ograničeni su kanali distribucije. Postojeće ograničenje kupovne moći domaćih kupaca smanjivat će se s očekivanim gospodarskim rastom, što će se odraziti na kupnju domaćih proizvoda s markom.
industrija tekstila i odjeće, potražnja, zadovoljstvo, lojalnost, robna marka, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Demand, consumer satisfaction and loyalty in the textile and clothing industry in Croatia
nije evidentirano
textile and clothing industry, demand, consumer satisfaction, loyalty, brand, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-149.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj
Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb
2008.
978-953-6030-36-1