Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj (CROSBI ID 37821)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo et al. (ur.). Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 137-149

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

hrvatski

Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj

Potražnja za hrvatskim odjevnim i tekstilnim proizvodima izrazito je nepredvidiva kategorija. Na potražnju hrvatskih proizvoda negativno utječu pad izdataka za odjevne proizvode, percepcije kupaca i nizak imidž, malo hrvatsko tržište ograničene kupovne moći. Marke hrvatskih proizvođača nisu dovoljno poznate, a to je posljedica slabe promocije, ali i nedostatka financijskih sredstava za aktivniju promociju. Nedovoljna je pokrivenost hrvatskoga tržišta i ograničeni su kanali distribucije. Postojeće ograničenje kupovne moći domaćih kupaca smanjivat će se s očekivanim gospodarskim rastom, što će se odraziti na kupnju domaćih proizvoda s markom.

industrija tekstila i odjeće, potražnja, zadovoljstvo, lojalnost, robna marka, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Demand, consumer satisfaction and loyalty in the textile and clothing industry in Croatia

nije evidentirano

textile and clothing industry, demand, consumer satisfaction, loyalty, brand, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-149.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj

Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Zagreb: Ekonomski institut Zagreb

2008.

978-953-6030-36-1

Povezanost rada

Ekonomija