Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj (CROSBI ID 37824)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo et al. (ur.). Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 103-120

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

hrvatski

Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj

Postojeća tržišna pozicija hrvatskih proizvođača u tekstilnoj i odjevnoj industriji može se ocijeniti kao nefokusirana i nezadovoljavajuća. Glavni je uzrok takve tržišne pozicije ograničenost resursa za potrebna tržišna istraživanja, a konačni su rezultat gubitak kupaca, umanjeni tržišni učinci i stalni pritisak menadžmenta na poboljšanje rezultata poslovanja u kratkome roku. Istraživanje i razvitak u drugom su planu. Strategije koje primjenjuju proizvođači u tekstilnoj i odjevnoj industriji nisu učinkovite. Potrebne su promjene da bi se poboljšala konkurentska pozicija i povećala učinkovitost poslovanja. Zbog relativno visoke cijene rada, hrvatska poduzeća ne mogu postići cjenovnu konkurentsku prednost, već bi se ona morala orijentirati na diferencijaciju u postizanju konkurentskih prednosti, zasnovanu na razvijanju vlastitoga proizvoda, vlastitih robnih marki, na promociji i učinkovitoj distribuciji. Proizvođači bi morali primjenjivati tehnološke inovacije i stvarati fleksibilne proizvodne sustave.

konkurentsko okruženje, tržišna pozicija, konkurentska prednost, industrija tekstila i odjeće

nije evidentirano

engleski

Competitive environment, market-based position and sources of competitive advantage in the Croatian textile and clothing industry

nije evidentirano

competivie environment, market-based position, competitive advantage, textile and clothing industry

nije evidentirano

Podaci o prilogu

103-120.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj

Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Zagreb: Ekonomski institut Zagreb

2008.

978-953-6030-36-1

Povezanost rada

Ekonomija