Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries (CROSBI ID 6024)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries / Jelinčić, Daniela Angelina (ur.) Zagreb: Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO), 2009

Podaci o odgovornosti

Jelinčić, Daniela Angelina

Cvjetičanin, Biserka

engleski

Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries

The book represents a comparative research study on the impact of virtual culture on cultural tourism in the countries of Southeastern Europe: Albania, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Macedonia, Montenegro, Romania, Serbia and Slovenia.

culture; tourism; cultural tourism; virtual culture; ICT; Southeast European countries; EU

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO)

2009.

978-953-6069-49-7

211

Culturelink Joint Publication Series;

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija, Etnologija i antropologija