Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples (CROSBI ID 352945)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Milašinović, Dalibor Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples / Martinović, Goran (mentor); Osijek, . 2009

Podaci o odgovornosti

Milašinović, Dalibor

Martinović, Goran

engleski

Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples

Ovim završnim radom osmišljen je i izrađen „ 3D engine“ za računalne igre koje se zasnivaju na gibanju objekta koji je popračen kamerom iz trećeg lica. Cilj rada je prikazati matematičke osnove pri programiranju računalnih igara što se postiglo kroz primjere aplikacija. Nadalje, predstavljena je glavna aplikacija koja okuplja sve elemente rada. Kroz napomene predstavljena je aplikacija koja služi za crtanje grafike GLUT, te njene osnovne funkcije koje su korištene pri programiranju. Program u kojem je aplikacija napisana je Bloodshed DevC++ s razvojnim koruženjem za GLUT. Rezultat rada je funkcionalna aplikacija koja može poslužiti kao okosnica pri kreiranju trodimenzionalne računalne igre.

game; engine; GLUT; graphics; mathematics; OpenGL

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

21.10.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Osijek

Povezanost rada

Računarstvo