Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples (CROSBI ID 352945)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Milašinović, Dalibor
Martinović, Goran
engleski
Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples
Ovim završnim radom osmišljen je i izrađen „ 3D engine“ za računalne igre koje se zasnivaju na gibanju objekta koji je popračen kamerom iz trećeg lica. Cilj rada je prikazati matematičke osnove pri programiranju računalnih igara što se postiglo kroz primjere aplikacija. Nadalje, predstavljena je glavna aplikacija koja okuplja sve elemente rada. Kroz napomene predstavljena je aplikacija koja služi za crtanje grafike GLUT, te njene osnovne funkcije koje su korištene pri programiranju. Program u kojem je aplikacija napisana je Bloodshed DevC++ s razvojnim koruženjem za GLUT. Rezultat rada je funkcionalna aplikacija koja može poslužiti kao okosnica pri kreiranju trodimenzionalne računalne igre.
game; engine; GLUT; graphics; mathematics; OpenGL
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
21.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Osijek