Application and Analysis of DirectX in Computer Graphics (CROSBI ID 355717)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Lalić, Ivan
Martinović, Goran
engleski
Application and Analysis of DirectX in Computer Graphics
Ovaj završni rad objašnjava načela, te primjerima pokazuje programiranje pomoću DirectX biblioteka. Prikazane su osnove potrebne za programiranje aplikacije računalne grafike. Prikazan je postupak inicijaliziranja obične Windows aplikaciju kao temelja budućeg programiranja pomoću DirectX-a. Objašnjen je način rada Direct3D-a, te matematičke osnove 3D svijeta. Dan je primjer prikaza običnog 3D objekta u virtualnom 3D svijetu, te način primjene nekih DirectX-ov funkcija translacija. Na taj način stječe se znanje potrebno za programiranje i kompliciranijih 3D objekata.
3D programming; DirectX; DirectX; computer graphics
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
14.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Osijek